Hüppa postitusse

Valvur4

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  1. Valvur4 muutis oma profiilipilti
  2. Eile jaurasin enda autol neid vahetada, tükk mauramist ikka 36 aastat vanal autol, ülemine tuli ilusti ära , alumine oli nii ussitanud , et pidi ketaslõikuri ja puuriga kõvasti nûpeldama
  3. Vaja!
  4. Stanged olemas, võib teema lukku pamna
  5. Pealkirjas on ilmselt kõik öeldud. Ehk kellegil miskit riiulis vedeleb? Enne kui grupist tellima hakkan
  6. Pakkuda müügiks m20b27 pealt 2.7 eta plokikaas koos pihustite, Juhtmepuu ja VL koldega Küttelatt koos pihustitega maha võetud. Et kaanekoodi vaadata. 200 lõpuga oli Kellel asja vastu huvi. Pakub ise hinna PM'i Lisaks leidub üks 1massiline hooratas(8kg) viimase hinnaks küsiks ~80.- Asuvad järvamaal/Türil Kontakti PM i kaudu
  7. Valvur4 vastas Margo postitusele asukohas Tuuningurubriik
    Karjun siia teemasse , kuna sobib pealkirjaga Aga kas? kes? mis? lahendust on keegi tagumisel sillal kasutanud / soovitab kasutada Vaja oleks nii, et amort ja vedru oleks koos, kinnituks üles kannu külge , Vedru kohtasi mu masina kerel enam pole ja ei viitsi neid sinna tagasi keevitama ka hakata ( olid kunagi d2 racing drift seeria coilid) aga müüsin need koos teise kerega maha, nüüd tahaks mingit odavamat ja kiiremat lahendust sinna, ees e36 püstakud ja m3 õõts , seega vaja ainult tagumisi, mis ilmselt on juba utoopia A lisan siia ka, et legaalselt tänaval sõitmise soovi mul selle autoga ei ole
  8. Pilt ja info, mida mõiste "komp" tähendab m3 replica kit sisaldab üsna palju pudinaid
  9. mul originaal pütt, millele fäänsymad otsad keevitatud, Järvamaal asub, kui huvi, saadan homme pilte
  10. Kõik muu noos peale uste on olemas
  11. Muud pudinad olemas, Uksi veel nada.
  12. Ma toppisin enda m50 nele m20 hooratta koos e34 m20 starteriga , kasutasin ka m20 survelaagrit, korvi ja ketast, kõik toimis ja veatult, esimese katsega panime muidugi kogemata kahemassilisele mõeldud korvi poldid, need hakkasid krt vastu käima Starteri otsimise vaeva vähendamiseks lihtsam vana ja uue ketta hammasvööd ära vahetada, tarvis gaasipõletit ja haamrit
  13. Kere koos tagumiste ja külgmiste laienditega nüüdseks minu
  14. Valvur4 vastas Raini postitusele asukohas Veljed - Rehvid
    ole nüüd Pai poiss ja tee pildid ilma kapsliteta ja räägime edasi..
  15. Valvur4 vastas Margo postitusele asukohas Tuuningurubriik
    http://www.carshop.ee/tuuning/vedrustus/coiloverid/jom/1613622.html Mõned kiidavad, mõned laidavad, ise kasutasin neid oma e36 all ja elasid need kõik mu tegemised üle
  16. Sobib ilmselt iga odavam ront Eriti kui sul kuskil mingi ilma docideta vedeleb, paku aga meeleldi loen kõik saadetud sõnumid läbi

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus