Hüppa postitusse

Vahtraleht

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis Vahtraleht postitas

  1. Pajataks natuke, et autot on hoitud v'ga h'sti-kuivas ja soojas garaazis. Juhuslikult ajasime ta k'ima eelmine nv, sest v'hekasutatavas garaazis asuvale talile oli vaja korraks rakendust-( tr[gisin sinna oma w124 projektiga sisse). Kunagi olin ka ise e30ne haige- n[[d siis midagi rahulikumat sakslast, aga no see E30 on ikka klass omaette! Ehk siis teema ajauimast ]lest]stmise m]ttes- autot s'ilitatud v'ga h'sti ning v'ga tore oli kuulda j'lle selle auto mootori nurrumist!
  2. Kiidan ning soovitan Margust. Viskasin talle tavapäraste bemarite vahele 2020 kevadel ühe mersu w124 kere ja mina olen tulemusega hetkel väga rahul! Koostöö oli sujuv.
  3. Minu kunagine auto, praegune tagasihoidlik omanik ei ole teemat teinud.
  4. Kunagi sai endale soetatud tuhinaga, et saab miskit sportlikumat sisu ehitama hakata, aga käiku ei läinud ja nüüd on tasapisi jalus ja ehk kellegil on vajadust, Minu silma järgi ei saa neid asju kohe paigaldada, vajalik remont. Kupeele esiistmed, tagaiste ning polstrid. Varasemalt keegi neid juba oma silma järgi ümber teinud. Kõik detailid vajavad esialgu puhastamist. Esimesed istmed vajavad kindlasti remonti (juhi oma mitmest kohast katki jne), või saab keegi omale siis juppe. Kõrvalistuja omal mõlemal pool turvavöö kinnitused kuna see olevat viimati olnud juhiistme asemel käigus. Asuvad Jõgevamaal, aga tihti käin Tartus ja transport minu poolt linna piires, kellel soov kaugemale, saame kokkuleppele. Hind kogu kupatus 80.- Pilte: http://album.ee/album/270616/50356667 5291300
  5. Kas keegi on näinud minu endist 434BCR punane kupee pre-facelift, väidetavalt läks Pirita kanti. Aus pill oli ja nüüd pool aastat hiljem süda tilgub verd, kuidas autol läheb. Keegi ikka pealinnas liikumas läinud, või tõesti asi kurb ja auto vedeleb ei tea kus??? Minu usk ja lootus oli anda reliikvia üle järgmisele austust avaldavale omanikule...
  6. Võib selle teema lukku panna. Täna varahommikuse miinuskraadiga tuli sõita autoga Jõgevale... paras nostalgia ja nauding. Ja siis läks "poeg" järgmisele omanikule. Lugesin veel sõnu peale härradele, et hoidke seda uunikumi edasi! Nüüdsest siis vanake pealinnas! Kahju on, aga elu läheb edasi!
  7. Võib teema lukku panna.
  8. Must facelift sedaan ilmus Maaülikooli ühiselamu parklasse möödunud nädalal ja siiani pole liigutatud. Ootab ehk paksemat lund, kuna IX
  9. Maamees tagasihoidlikult
  10. Maitse asi, aga need numbrid mina vahetaks küll Euro aegsete vastu välja, häirib tänapäeval juba nagu kunagi häirisid värksed eurokad ja samas reedab koheselt, et auto ammu Eestis arvel ehk arvatavasti ka liikluseks... Aga muidu tundub esialgu pildilt täitsa normis, jõudu ja jaksu omanikule!
  11. Piltidel väga viisakas auto, kahju et pealinna kandis, muidu lajataks enda vanakese kõrvale ja pildistaks, välimuselt täitsa sarnased, va mõned pisiasjad, nt peeglid, tiib tagaluugil ja sumpa ots, aga sinu auto näeb välja ilusam!
  12. Tõstan! Septembri keskel tegin väikse tiiru, sai ämblikud summutist välja puhutud... kõik mis autol küljes, töötab. Pärast seda pesu ja talveunne. Kuna tali peatselt ähvardab siis autole talverehvid riiulis olemas, 14 tolli origin. kärgedel. Ootan huviliste hinnapakkumisi.
  13. E30 pisiku levitasin ka oma neljajalgsele sõbrale, paarist km piisas. Aga peabki ju valvur teadma, mille eest ta vastutab! Pilt ise aastast 2011.
  14. Kasutataja Poochi tuli Tartus Maaülikooli kompleksi juures oma oranži faceliftiga vastu. Mõni rull ikka Tartus liigub.
  15. Aeg siia ka pajatada. Ilusad ja inetud suveilmad möödunud ja rullikale sai päikesevalgust näidatud häbiväärselt vähe, sõitsin niipalju, et seismisest rattad kandiliseks ei läheks. Olen poole kohaga hobitalunik ja õpin veel magistris metsameheks ning hakkasin tsiklimeheks ka. Üks põhjustest miks pakun rullikat müüa on lisatud pildil parempoolne härra: (pilt on tehtud 2a. tagasi). Kadund vanaisast kätte jäänud GAZ 24 ja ootamas oma aega. Pensionisambaks E30... sellest avaldasin kunagi oma arvamust foorumis rullika hinna teema all.
  16. Tuleva nädala kolmapäeval ehk siis 17.sept oleks huvilisi?? Endal plaan rullikas päevavalguse kätte ajada ja Tartusse sõit ette võtta.
  17. BMW ootab huvilist!
  18. Metsamees... Maaülikooli metsatööstuse magistri 1 aasta varsti lõppemas.
  19. Täna hommikul põristasin Jõgevatreffi laagrist minekut ja Kuremaa lossi taga seisis tumesinine/lillakas facelift cabrio, number polegi enam meeles, aga viisakas auto tundus... kuna tsiklijopest annab seda nutikat nutitelefoni kätte saada, siis ei viitsinud pilti ka teha.
  20. Võib teha pakkumisi PSi, mõistlikele vastan.
  21. Auto ootab endiselt tõsise huvilisega kohtumist! Uuel nädalal võib-olla sõidan ühe Tartu tiiru ja olen avatud pakkumistele kokku saada ja autot näidata.
  22. Tahan oma hobiauto järgmisele E30 fännile üle anda. Tehnikat on palju käes ja mul ei ole aega selle autoga enam tegeleda nii nagu plaanisin mõned aastat tagasi. Ülimalt kahju on küll kui ta ära läheb, aga tahan ta parema peremehe kätesse! Kui ei, siis seisab tõesti edasi. Seetõttu püüangi leida uue peremehe esialgu foorumi kaudu, kui lähiajal keegi tõsisem huvi ei tunne siis läheb suuremale ringkonnale pakkumisele. Tegemist siis 2.0 liitrise (95 kw) mootoriga pre-facelift kerega masinaga. Autol kat. all ja passis sees. Esmane reg. 11.02.1987. Värvuselt punane. Katuseluugiga variant, el. peeglid ja töötavad, 4,10 type 168 LSD differ, 4X Bilstein B6 amordid, strutbar ees, sportrool ( originaal olemas). All 15 tolli musta värvi valuveljed suverehvidega. Sisu tavaline ja terve. Aknad on vändaga, kuigi tehases on lülititega konsool juba paigaldatud, tagaklaasi soojendus. Auto teema läbi aastate: Sain ta otse saksamaalt 2010 aasta augustis (tuli treileril). Spidomeetril oli siis 168 300 km. Tänase seisuga on see number 180 200. Minu käes sõitnud laias laastus läbi nende aastate 12 000 km. Alates 2013 maist on kilomeetreid kogunenud vaid 500 ringi. Panen siia väikese päeviku mis kirjas ja meeles ning millal autol tehtud on: august 2010 (168 315km)- mootoril kõik rihmad, rullik, õli, õlifilter, bensiinifilter, õhufilter, õhufilter, otsatihendid, küünlad, jahutusvedelik, termostaat, õhupuhasti ja sisselaske vaheline suur lõdvik, uued Bilstein B6 amordid esisillale+ tugilaagrid. november 2010- uued kojamehed, korrosioonitõrje kerel oktoober 2010- uued Bilstein B6 amordid tagasillale + uued padjad detsember 2010- paigaldatud type 168 LSD 4,10 ülekandega, uue õliga aprill 2011- uus summuti tagumine pütt+ pidurisilindrid taha juuli 2011- uued suured tagasillapuksid mai 2012(177 200 km)- uus veepump + uus jahutusvedelik juuni 2012(177 859km)- bensiinifilter ( mootor ei käinud õieti ja hakkasin filtri vahetusega muret lahendama, aga hoopiski temperatuuri andur jamas) september 2012- strutbar ette, väiksed keevitused kerel + uus ja põhjalikum korrosioonitõrje, koopad uue mastiksiga üle, talad, poolraamid, tiivad seest, pagassi küljed seest kõik õliga üle, kapott seest, samuti tagumine luuk, üldiselt kus vähegi varjatud plekivahesid leidsin, sinna õli pritsisin. September 2011 kuni mai 2012 auto seisis sest olin välismaal. mai 2012(179 700km)- mootoril õli + filter Möödunud suvel umbes 400 km ja uuesti talveunne. aprill-mai 2014(180 100)- plokikaane tihend ( lekkis õli eest nurgast), sisse ja väljalaske tihendid, klapisääre tihendid, klapikambrikaane tihend, plokikaane lihvimine, klapid sooveldatud, nookurvõllide otsatihendid, klappide reguleerimine. Juhipoolne tagumine tiivakaar vahetatud+ värvimine ( vana kaar oli autol minu kätte jõudes kergelt haiget saanud) Karbid üle värvitud+ korrosioonivastast õli jälle lendas koobastes, pagassis ja salongis. Ülevaatus juuni 2015, kindlustus olemas. Hästi säilinud auväärt ja silmapaistev pre-facelift E30, autoga vaeva nähtud ja sõidetud vähe. Olen püüdnud teda hoida originaali lähedasena ja tahan et järgmine omanik oleks sama mõtteviisiga. Täna tehtud pildid: http://album.ee/album/270616/50344667 Tagavararatas on olemas ja korralik, pagassi põhjamatt samuti, pildi tegemiseks võtsin lihtsalt välja. Salongi on cd makk ka olemas ( ei ole originaal), aga pole jõudnud sisse panna. Origin. rool on olemas. Vanemaid pilte alates auto soetamisest: http://album.ee/album/270616/50243999 Enne minu kätte jõudmist oli auto väidetavalt kollektsionääri käes. 27 aasta vanuse auto kohta minu arvates heas korras. Kere kõva, karbid head, aga täpsemalt näeb piltidelt ja kõige kindlam on huvilise oma silm. Mootoril plaanis klapid uuesti reguleerida, aga seda pärast mõnesaja km läbimist, et nad sisse töötaks. HIND: 3100 eurot, tingimisruum on minimaalne Asukoht: Jõgevamaal Saare vallas ( Jõgevalt 25 km, Tartust 45 km) Küsimustele vastan nii PS-i kui telefoni teel numbril 5291300.
  23. Avastasin eile Eestimaad ja käisin Karksi-Nuias, ühest aiast paistis särav ja küllaltki värske välimusega punane facelift sedaan, saksa kollasete transiitnumbritega. Silm ei seletanud numbreid kaugelt, et aru saada transiidikatest kaua see on seal juba olnud, aga kellegi oma foorumist? Kohalik tuttav väitis et see on seal juba "ammu".
  24. Eile sain auto kätte, suur häbiplekk välimuses likvideeritud (tiivakaar oli ikka täitsa õige poest antud) ja auto näeb nüüd väljast väga hea välja. Karbid said ka värskendusekuuri. Täna ladusin pisijupid külge tagasi. Nüüdseks olen seda autot jälle ehitanud, klapid vaja sisse sõita ja uuesti regullida. Hakkab seda tehnikat liialt kogunema, kindlasti alustan valest otsast, aga läheb kahjuks see kena vanake müüki. Teen ta korralikult puhtaks ja viisakad pildid ning siis tuleb ka müügiteema.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.