Hüppa postitusse

Puskar

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis Puskar postitas

  1. Oleks vaja kahte amordipüstaku mutrit. 90a 1.6. Vanad olid nii kinni, et pidi julmalt peale lendama. Tellimisel lubati healjuhul 20ndaks. Ehk kellelgi on korralikke või teab soovitada kuskohast ma neid rutem saada võin.
  2. Ju seal siis mingi piltide värk on. Ei mahtunud pähe algul, et kuidas selline sisu
  3. https://en.autoplius.lt/ads/bmw-318-convertible-1990-petrol-6326257.html Keegi oskab äkki selgitada, et mis teema selle sisuga on? Ise pole sellist asja enne näinud.
  4. enne ja pärast
  5. Pakkuda mingid madaldusvedrud mis mu autol mingiaeg all olid, 12cm lühemad olid kui originaalid. Kel huvi, siis kirjutab postkasti koos hinnapakkumisega, või 56922419.
  6. Minukäes oli ta veel 1.6 mootoriga, ju siis on vahetatud. kere oli ikka suht ära sellel. taga rattakoopast said käe pagassi lüüa kui soovi oli. keretöid tahab kõvasti, pahtlit täis laotud ja suhteliselt halvasti värvitud.
  7. Ma müüsin ta veel sama päev maha, kui sa vaatamas käisid. See vend,kes minult ostis pani ta nüüd müüki ja kui ma ei eksi siis tänaseks on vahetatud ta miskisuguse corrado vastu ära. Infoks niipalju, et uus omanik pidavat suure mootori vahele pistma ja driftiautoks tegema. Pead ei anna, aga teema pidi ka tulema
  8. Müüsin auto raske südamega maha ära, juba veidi aega tagasi, mulle kui tudengile oleks see kereremont lihtsalt üle jõu käima hakanud. Sai üks öko golf 3 ostetud ja sellega ajan talve ära, kevadeks plaan uus e30 ära tuua. Seniks edu kõigile!
  9. Lennuakadeemias Õhusõiduki ehituse ja hoolduse eriala 2.kursus algamas
  10. Olin jah nõmmes laupäeval. Värvis mingi soomlane,(üleeelmine omanik) ja kildu on ta sinna sisse ämbriga visanud. Täitsa ilus värv puhta auto peal, aga eeltöö on s**t ja talvega läks koledamaks.
  11. Pole nüüd juba päris pikka aega midagi kirjutanud, auto kah nüüd seisnud senikaua kui soomes olin. Täna sõites tuli 250000 kah ette, ja ei saa kurta siiamaani on kõik väga hästi sujunud ja mingeid probleeme olnud ei ole. Plaan autol keret tegema hakata on juba pikemat aega päevakorras olnud, aga kahjuks pole mul kohta ja eriti ka aega, et sellega tegelema hakata. Väga mõru tundega pean auto kahjuks müüki panema. Lihtsalt seisma jätta ei tahaks, sest siis roostetab kere veel rohkem ümbert ära ja varsti pole enam üldse mõtet midagi teha.
  12. Hakkasin mõtlema, et ma pole sulle mingeid andmeid ega midagi andnud.
  13. Sai kah suveks veljed alla lükatud, sõita on ikka palju kahtlasem kui 14' veljega, aga eks see kaasneb 17' velgede ja madala rehviga. Kere on nagu ta on, roostet ikka leiab, esiots kõver ja mõlkis. Lõppenud kindlustuse tegin kah uuest ära, seekord siis 3ks kuuks, peale seda loodetavasti, kui midagi ootamatut ei juhtu siis võtan juppideks, teeks keretööd ära ja uue värvi. Kuna ei õnnestunud seda värvikoodi mul eelmise omaniku käest saada, siis tuleb vist terve auto ära värvida. Praegu loodan ilma probleemideta suveni ära kulgeda!
  14. Nii, sai siis täna vähe möllatud autoga. Eelmine nädal vahetatud tagaamordid said omale uued vedrud, ees vahetasin amordid, vedrud sarniirid ja stabikad. Amordid olid ikka väga väga läbi, ime et üldse midagi hoidsid, juhipoolne sarniir samamoodi. Ma ei tea mis toimus selle inimese peas, kes viimanekord rooliotsi, stabikaid ja sarniire vahetas, sest igale mutrile oli peale keevitatud. Seepärast tuli ikka korralikult vaeva näha, enne kui amordid korralikult alla sai. Kuna ma rooliotsasid ei vahetanud, siis oli amordi vahele saamiseks vaja lahti keerata mingi tala auto alt, sinna käis tungraud alla ja vedrud tõmmitsaga kokku tõmmates sai lõpuks asjad alla. Kokku sai vist kahte tõmmitsat kasutades vedrud kokku tõmmatud umbes 10 korda. Käed annavad päris korralikult tunda. Amordikarbis oli lisaks veel mutter, millega kogu see värk kinni keerata, ilma peale vaatamata hakkasin teda külge panema ja tundsin et kuidagi väga raskelt käib. Keerasin siis tagasi ja amordi otsal keere maas. Eks oleks pidanud enne kontrolllima, aga ei osanud sellist asja ette näha, et pakendis vale keermega mutter on. Keerasime keerme üle ja otsisime korraliku mutri. Nagu ma arvasin ja nähagi oli, siis esivedrud olid ikka päris lühikesed. Mõõtes tuli uute ja vanade erinevusesk 13cm. Nüüd siis järgmine nädal lasen suvevelgedele uue värvi peale ja sõidan suveni, siis peaks autol keretööd ära tegema ja uue värvikihi saama.
  15. No tundub nii jah, päris kaua uurisin et numbrit saada, saatsin 5 sõnumit ja lõpuks vastas et tema ei ole värvinud, et eelmine omanik värvis.
  16. Nii, nüüd mõned kuud möödas, auto sõidab hästi. Täna vahetasin tagant amordid ja homme tellin esisillale kah suurema osa juppe ära. Autoga muidu päris rahul, aga rooste on talvega autole päris suurt kahju teinud, esitiib on täiesti mäda ja muud kohad hakkavad kah päris hulluks muutuma. Kõige halvem on see, et autole on mingit moodi peale lastud pärlmuttri efektiga värv, mida järgi teha suht raske. Eelmine omanik, kelle teine auto, e36 kerega kupee oli samat värvi ütles mulle, et tema autot värvinud pole ja ei oska mind värvikoodi andmisega aidata. Ei tea siis, kas ta tõesti ei taha mind aidata või tal on lihtsalt suva kuidas ma sellise värvi järgi teen. Seepärast tundub, et terve auto tuleb üle värvida. Kui uued jupid käes, siis teen mõned pildid kah töökäigust. Miskipärast on mu albumi pildid kaduma läinud ja teemase on lisatud kasutaja "casecas" album.
  17. Mul 316 sedaan, sain jupid tellitud.
  18. Kus ma teda kõige lihtsamalt saan, forss ehk ?
  19. Tänud, siis on väga hea.
  20. Kas alumist välimist sarniiri saab eraldi ka vahetada, või peab koos õõtshoovaga vahetama ?
  21. 1 helesinine tsärk xl suurus
  22. Sinna lisandub jah taha veel 1 paneel, seal on mingisugused lülitid, siis autos raadio taga on "pult" kust saab kiirust peale panna jne. Mingi juhe oli ka järel. Nädalavahetusel vaatan kas on aju ja kuhu need juhtmed edasi viivad.
  23. Seda kindlasti jah, mingi ise juurde lastud panna jublakas ta on
  24. Hei rahvas, mõtlesin et küsin targematelt ja ehk on keegi sarnase asjandusega kokku puutunud. Soomlane, kes mulle auto müüs ütles et püsikas polnud ühendatud ja tal pole aimugi mis moodi seda ühendada saab. Samas on ta olemas ja võiks peale panna ja ära ühendada. Otsast tuleb tross välja, ja raadio taga on mingi nuppudega asjandus kah.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.