Hüppa postitusse

mmadis

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  1. Kere nr vahetasin ise mõned aastad tagasi, autol oli 3 vin koodi kui soomest tõin ja arkis saadeti pikalt kui arvele tahtsin võtta. Tol hetkel tundus ainuke mõistlik lahendus vin koodid vahetada, kohe oli võtta ka touring ixi dokid. Muidu aus pill, sillad ja mootor väga head, kere ka suht ok, va tagaluuk . Vahekast ei toimi.
  2. Mina müüsin valge ixi, seda raha mis küsitakse pole kindlasti väärt. Ostja väitis, et taastab ja jätab endale, aga tundub, et on ikka tüüpiline rondiärikas.
  3. Mina müün, eelmine kord kui müüsin polnud tegu komplektse ja sõitva autoga. Hind foorumis 1500 mis on ka räägitav🙂
  4. Ostan m20b25 125kw aju, õhulugeja, summuti täispikkuses koos katiga hea kui oleks lambda ka koos pistikuga. radikas ja paisupaak.
  5. mmadis vastas mmadis teema asukohas Autod
    1300
  6. mmadis lisas teema asukohas Autod
    Mõned detailid eemaldatud aga kõik olemas. kere rahuldavas seisus aga vajab kindlasti üle värvimist. kapoti alt veidi põlenud aga midagi hullu pole ja käivitub. plokikaas remonditud, hammasrihm vahetatud, torukolle. esisillas kõik jubinad vahetatud(sarniirid, rooliotsad,kondid, stabika puksid, pooltelgedel uus määre ja kummid..) Dokid olemas. Asukoht: valgamaa Hind:1500 (paku hind) Kontakt: 56122518
  7. Osatn originaal suumuti lõpupüti, r6 mootorile.
  8. Aknalaud võib olla kõlari aukudega, kuigi ilma oleks parem. vedrud peavad olema r6le, coile võib ka pakkuda. 56122518 Madis
  9. Vean ka ennast kohale, kui tagasild alt ei kao, toimub ju pm kodu ukse ees. Nädal oli vaba aega, et autot korrastada, aga ei viitsinud isegi pesta autot. Vanaks hakkan vist jääma.
  10. Kas ixi tagasild istub 1:1 320 kupeele? hakkan enda silda veits tuunima, viskaks ajutiselt ixi silla alla, koos diffrite ja juttudega.
  11. Seal ma pesitsen jah.
  12. samal veljel kasutusel 205/45, koopasse ei käi. enne oli 195/50, see ampsas suht tihti koopa äärt.
  13. neljapäeval sai peale roolivõim ja mootor. esimene käivitus läks raskelt, alguses ei jõudnud starter väga ringi vedada mootorit. pistikud ka kõik ühesugused, ei teadnud kuhu mis läheb, lõpuks peale pistikute ringi tõstmist hakkas juba lubama vaikselt aga käima ei läinud. 2 akut ketrasin tühjaks. proovisime siis tõmmata ja käivitus kohe aga käis väga ebaühtlaselt ja suri ära. õhtul kodus mõtlesin et mis jama on, siis tuli meelde et klapid regullimata. hommikul regullisin klapid, võtit keerates käivitus nõ poolest pöördest ja mootor käib super hästi . pm kõik klapid olid pinge all ja veidi avatud, vahe panin 0.3mm. õhutamine mille üle palju vaieldud, mõõdus ka probleemideta, kallasin ainult peale, puhusin, pigistasin veidi lõdvikuid ja oligi olemas, 5 minutit tööd. Palju peaks rahulikult kulgema,enne kui korralikult pööret saab anda, et saaled ja rõngad sisse kuluksid?

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.