Hüppa postitusse

kruusmann2

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis kruusmann2 postitas

  1. pole seda muret olnud.endal tegin nii et vahetasin labade asukohta e. labad kinnitasin visko tagaküljele.siis oli ainult labade ja lõdvikute vahel mm ruumi
  2. endal originaal visko ja ei ole probleemi.muidugi kui ei kavatse rallit sõita ja mootori käppasid pooleks lasta.
  3. hetkel kasutusel gedore ja sonic.ei kurda
  4. milleks hakkata jalgratast leiutama kui see juba tehtud on.Ja kui tava dislale turbo lihtsalt peale sokutada siis rõõmu kauaks ei jätku.Otsi toimiv uus
  5. viimane katsetus oli nii et mõlemad e36 padjad ja sisselaske poole vähe seibe vahele.sellega muutus mootori nurk ja ei ytleks et vaja mootorit rohkem kuhugi liigutada
  6. endal freesisin auto poolsed poldi augud ovaalseks
  7. palju seal kysimusi esitatakse jne.arkis oskab keegi täpsemalt asjast rääkida
  8. aga kytuse muutus passis ikkagi toimus
  9. kas on keegi proovinud vahetatud mootoriga autot ka ametlikult registrisse saada.Nt 316-st teha 325
  10. kuidas sa selle arvele said?
  11. kuule sõge need korralikud asjad vedasid sa minu juurest minema
  12. mul on selline sidur sees nagu 2,4td ketas m40b16 korv ja m50b20 hooratas.mootor m50b20 ja kk. m40-neljakümne küljest
  13. tegin nii m50 mootor e36 moto käpad,m40 kk ja kardaan ning differ 2,4td sidur.käiguhoovastik tuli mootori nurga muutmise tõttu vähe muuta.ei midagi utoopilist.kasutada annab kõike mida võtta on.uus plaan on minna venna jälgedes e.3l td ja see on juba küsimise koht kuidas jne.
  14. käigukasti soovitaks ka ära vahetada kui just vanaema sõitma ei hakka.omad kogemused
  15. Ammu ju asi selge,et vanad kalad on pildil ja nö.paadis.Need kes ei oma staatust vana kala või mode võivad ainult kalendri suure raha eest tellida. Teemast küll mööda,aga sarnase kommentaari eest saavad lihtliikmed nagu mina hoiatusi. Siiski tuleb kokku hoida
  16. ühtehi rihmaseibi ma küll ära ei võtnud.ainult sisselaske kolle oli maas.uskuge või ei sidur sobib 324-ja oma st.korv 1,6-se oma ja ketas 324. Käigukasti eluiga on suht lühike kui väikse mootoriga autost rääkida.käigukasti kinnituses ei pidanud midagi muutma ainult hoovastikus.
  17. Kõik kisud laiali.Hakkasin ka vahetama palju puudu ei olnud ,et oleks mootori ka maha võtnud
  18. on keegi juba uued tiivad külge kruvinud
  19. Terv. kõigile Soetasin endale ühe uunikumi mis pole küll BMW kuid siiski üks mega hästi säilinud opel kadett aastast 82.Eelmine omanik viis auto lammerisse ja oleks läinud juba vanarauda kuid siis selgus ,et täiesti ok käru.Sain sellele käpa peale,aga üks pisike mure auto arvelt maha võetud. Oskab äkki keegi öelda kas on võimalik arvelt maha võetud auto uuesti registrisse saada.
  20. sa vennas oled soe peast
  21. selge see,et seest raptoriga ja väljast tugeva krundi jne.asjadega.
  22. ootan huviga millised need on.Loodan,et ikka mainite kui head või halvad need odavamad on.Tegelikult muretsen ma eelkõige rooste pärast.Kardan,et esimese talvega muudavad värvi ja olekut(tahkest gaasiliseks e.lendlevad roostena minema) Äkki leidub keegi kellel on varasemad kogemused nende odavate plännikutega

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.