-
Lihtne ja odav tuunig.
no kui kellegile on keeruline ketastega õõtsasid sebida, siis võib sellise kimaroiga tegeleda. Õnneks ei ole see nsv aeg enam et pole midagi saada või kui on siis hirmsa raha eest ja koperatiivi loaga
-
V8 peale panek e30-le.
sillatala ja raami vahele on pandud mingi piduri silindri kolb or something.. selles häda ongi. ütleme nii et mõni kavalpea toob mootorit sedasi alla poole.
-
318is ----------- 315hj vabalthingavana!!!
otselülitus kastid käivadki nii peeneks et karm lihtsalt.. ja hind on mahlakas.. aga selle kasti peale mõtle alles siis kui tava kaste enam päevas mitu korda vahetada ei viitsi.. otse kast tähendab seda et kastil ei ole sünkroid.. lihtsalt otse hambumine, sealt see karm inin tulebki!
-
K: Tuuningu legaalsus eestis!!
.. ok , turvapuur ja turvakaar on nüüd 2 erinevat asja.. turvakaar ehk siis esi istmete seljatoe juurest on kaar üle ja abi toed jooksevad ette sise karpide nurka esi koobaste juurde.. kui see kogu värk on polt ühendusega pole see rallis lubatud ja on ka seega järelikult tänaval lubatud.. muidugi kes teab.. võibolla on nii nagu ise laiendatud plekkvelgedegagi.. ei teadnud mina aga nendega ei tohi sõita ei tänavat (politsei saab korduvale saata kui tahab ja boonuseks ka loomulikult sümboolne raha riigikassasse) ega rallit.. vot nii. ja kui kardad et sind keegi kasti sõidab siis püsi kodus või sõida ühistranspordiga.. oht on elus igal sammul, saatus paneb kõik paika ja seda meest sa juba ei peta :wink:
-
K: Tuuningu legaalsus eestis!!
.. inimesed saage aru.. selle asja nimi ongi motosport( kes ei riski ,see shampust ei joo, lihtne ju) igas asjas on ohud.. ja turvapuuriga linnas sõites , mina ei tahaks.. mul on selleks 2 autot.. ja ütlen ausalt kui ikka terve päeva saugal rada rapsisin ralli ladaga, siis õhtul oma igapäevasesse audisse istudes sõitsin peterburi teel püsikiiruse hoidjaga 70km/h ..nii nagu lubatud.. aga muidu sõidan seal 80-90 km/h. kõige parem lahendus ongi 2 autot ma leian.. ühes elad ennast välja.. rapsid tühjaks ja teisega liikled niisama. ma ei kujutaks ette sellist autot iga päevases sõidus et 2 kw muusikat autos, turvapuurid jutud, madal jäik veermik, meeletu mootor(40 heinamaa koplit ,mis täis tugevaid hobuseid).. te ei kujuta seda ette aga nii see on!!! NÄITEX tuleb noor just load saanud naisterahvas/meesterahvas ime pisikese toyota gorillaga.. ,on reede õhtu emotsioonid laes... timmib mööda linna auto rahvast täis kõikidel tuju supper.. ja siis oled keegi sina seal ka sõidad tead oma turvapuuriga autoga.. ja noor juht hetkeks unustab ennast ja sõidab ristmikule punase tulega, ja sa sõidad tast läbi koos oma turvapuuriga... ok sina pole süüdi-kas sa lepid sellega???? ..painama jääb see sind pikaks ajaks.. autotäis noori oletame on teiselpool muru hetkega.. ja kõik selle turvapuuri nimel??? liiklus ei halasta, miks seadused peaks? minu arvamus on EAL-iga sama las tugevad mootorid ja tugevad kered jäävad ikka piiratud alasse sõitmiseks! (minu arvamus ja kindlasti paljude teiste kes tegelevad seaduslikult moto spordiga)
-
K: Tuuningu legaalsus eestis!!
.. inimesed saage aru.. selle asja nimi ongi motosport( kes ei riski ,see shampust ei joo, lihtne ju) igas asjas on ohud.. ja turvapuuriga linnas sõites , mina ei tahaks.. mul on selleks 2 autot.. ja ütlen ausalt kui ikka terve päeva saugal rada rapsisin ralli ladaga, siis õhtul oma igapäevasesse audisse istudes sõitsin peterburi teel püsikiiruse hoidjaga 70km/h ..nii nagu lubatud.. aga muidu sõidan seal 80-90 km/h. kõige parem lahendus ongi 2 autot ma leian.. ühes elad ennast välja.. rapsid tühjaks ja teisega liikled niisama. ma ei kujutaks ette sellist autot iga päevases sõidus et 2 kw muusikat autos, turvapuurid jutud, madal jäik veermik, meeletu mootor(40 heinamaa koplit ,mis täis tugevaid hobuseid).. te ei kujuta seda ette aga nii see on!!! NÄITEX tuleb noor just load saanud naisterahvas/meesterahvas ime pisikese toyota gorillaga.. ,on reede õhtu emotsioonid laes... timmib mööda linna auto rahvast täis kõikidel tuju supper.. ja siis oled keegi sina seal ka sõidad tead oma turvapuuriga autoga.. ja noor juht hetkeks unustab ennast ja sõidab ristmikule punase tulega, ja sa sõidad tast läbi koos oma turvapuuriga... ok sina pole süüdi-kas sa lepid sellega???? ..painama jääb see sind pikaks ajaks.. autotäis noori oletame on teiselpool muru hetkega.. ja kõik selle turvapuuri nimel??? liiklus ei halasta, miks seadused peaks? minu arvamus on EAL-iga sama las tugevad mootorid ja tugevad kered jäävad ikka piiratud alasse sõitmiseks!
-
E30 Club sünnipäeva tähistamine 17 Märts 2007...
räägu pesa.. või siis nagu e30 meeste kohta öeldi.. rulla pesa!
-
Roolivõimu paigaldamine
samuti on ka e34 karp rooliga!
-
Klubi koosviibimine - 24.08.06 - 21:00
peakülaline tundub asjalik küll, ehk kunagi kui tal see veel alles näeb ja saab ka oma käega katsuda!
-
K: teeks enne jaani ühe huviliste koosviibimise äkki?
kui kast korras siis saab ju ilma starterita ka ära minna, aga võtab aega tiba!
-
K: teeks enne jaani ühe huviliste koosviibimise äkki?
seda juhtub kõigil, arusaadav.
-
K: teeks enne jaani ühe huviliste koosviibimise äkki?
väga ei saa aru nagu või jaaa!
-
K: teeks enne jaani ühe huviliste koosviibimise äkki?
oleksin huviline kui kuhugi auto peale mahun ja kui asi peale kella 5 õhtal toimub!
-
E30 Klubi sünnipäev 18.03.2006 Ratta Pubis!
äkki on password viitna vms
-
E30 Klubi sünnipäev 18.03.2006 Ratta Pubis!
ma isegi ka ühele pildile jäänud! kindlasti oleks olnud põnevam kui oleks rohkem kohale tulnud...aga hea et niipaljugi oli!
Jarmar
Foorumikasutaja
-
Registreerus
-
Viimati külastas