Peaks vist seda teemat elustama üle mitme aasta. 5a tagasi jäi see auto mul seisma ja hoiustasin teda hobiautode garaazis. Paar aastat tagasi kui sai auto korra välja aetud tahtis ta üle kuumeneda ja ajas meeletult valget tossu välja. Kohalik remondimees diagnoosis, et ilmselt plokikaane tihend läbi ja lükkasin ta sama targalt garaazi tagasi. Tulin juuni alguses uuesti kodumaale teadmisega, et ilmselt vaja mootor laiali võtta ja tihend ära vahetada aga lasin igaks juhuks ühes teises kohas ka testida ja seal arvati, et tihendi viga ei tohiks küll olla. Vahetasin jahutusvedeliku ära, õhutasin ja jebisin sellega paar päeva. Sõitmisega kadus valge suitsupilv ka ära ja peale paari korrordeerunud klemmi puhastamist käis mootor ka üsna viisakalt. Temperatuuri näidik siiski jebib natuke ja päris õigeid asju ei näita, ilmselt midagi seal spidoplokil viga siiski. Kerdi soovitusel käisin kõik massijuhtmed üle ja osuti vähemalt ei pendelda enam kui august läbi sõita aga päris 100% ka veel ei ole.
Ülevaatusele sai igatahes mindud, kust ta läbi esimese hooga ei läinud. Gaasid paigast aga Speedsteri Hannes leidis, et lambda läbi ja peale selle vahetamist sai ka heitgaasid korda ja ülevaatus läbitud.
Tagasitulles käis kahjuks esilipp rataste alt läbi ja ka tagumise auto rataste alt ja otsa ta saigi.
Järgmiseks aastaks peaks uue vedrustuse hankima, kardaani laskma tasakaalustada ja veovõllid vahetama (JOMi coilid on jubedad, kardaan vibrab mingi pöörde peal ja need GSP veovõllid on ka suht jamad, loksud sees jne)
Mõni pilt ka siia, midagi väga muutunud ei ole, paar roostetäppi tekkinud, kust rataste alt kive lennanud aga üldpildis viisakas. 9a tagasi tehtud värvitöö ka veel päris ok.
Kui keegi teab, kust uut IS põllelisa leida võib kirjutada.