Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 18.02.2024 kõikidest kohtadest

  1. Traditsiooniliselt juuli teisel nädalavahetusel, täpsem info varsti
  2. Uuh. Tuli meelde, et mul teema täitsa soiku jäänud. 2022. Aasta sügisel kui auto talveunne sai pandud tuli meelde, et ma ostust alates tahtnud teha KKK ilusaks. Mõeldud tehtud, KKK tuli maha, hakkasin juba tulesid kustu panema, kui otsustasin kaane alla ka piiluda - kahjuks või õnneks avastasin, et nukkade parim enne hakkab läbi saama. Lõin kapoti kinni, läksin koju ning kuskil nädalakese seedisin, mis peale hakkan. Eeltööd tehes selgus, et varuosade saamine enam kõige lihtsam ja odavam pole, sai otsustatud, et pigem tegeleda kohe suuremalt, kui mõne aasta pärast, mil närvidele ja rahakotile see kindlasti kordades raskem oleks. Võtsin maha mootori, siis vaatasin, et ega muu kapotialune ka kõige kenam pole ning kui juba tegelen, siis võtan ka selle ette. Selline jada jätkus päris mitu kuud, kuniks alles jäi vaid tühi kere ning paari konteineri jagu ajahambusse jäänud juppe. Nüüdseks mootor valmis, mõned detailid veel, mis jooksvalt tähelepanu saanud, põgusalt peale hakanud kere taastamisega. Kuna juttu palju, siis siia ühe postitusega seda kõike kirja panna ei jõua, võin jooksvalt kirjutada sellest, mis kaaskannatajatele huvi pakuks. Carpe diem. 🫡
  3. Nii, jätaks väikse jälje maha jälle auto tegemistest. Esimeste soojade ilmadega sai ette paigutatud külge Evo lisa, mis vähemalt minu arvates muutis autot omajagu agressiivsemaks. Lisaks sai tellitud ka Carbtune ning ära timmitud ITB vaakumid. Lisaks oli Trosseli asendi lüliti valesti “regullitud”. Praeguse seisuga tundub, et leitud mootorisaagale samuti lahendus - enda auto aju ei kuulanud lambdat ning ainsaks loogiliseks põhjuseks tundus olevat aju. Õnneks õnnestus enne uue tellimist proovida teise auto pealt ning see probleemi ei lahendanud, asi selge ja pidi viga mujalt otsima. Juhuslikult ilmus välja ka teine täpselt sama veaga M3(Tore üllatus oli ka see, et minu ja antud auto vahe oli alla 100 auto liinilt, nii et suure tõenäosusega võisid need kaks masinat 90ndatel koos BMW tehase parklas seista) ning targemad inimesed hakkasid asja põhjalikumalt uurima. Selgus, et M3(parandage kui eksin, võib-olla tavaliste e30tel ka) on aju juhtmestiku küljes kaks üksikut pistikud, millega on võimalik kombineerides vahetada nö töörežiime vastavalt regioonile ja kütusele - nö euroopa ja kuulab lambdat, USA, ei kuula lambdat ja solk kütuse. Lisaks sellele aju taga Potekas, millega võimalik seitset erinevat režiimi valida - rikkam segu, lahjem segu, rikkam segu ning süüde varajasem jne. Kellel huvi, siis võib ühendust võtta ja saan täpsemalt rääkida. Praeguse seisuga tundub, et töötab ilusasti ning loodame, et sedasi ka jääb. Külastanud ka mõnda üritust ning praeguste ilmadega võib öelda, et auto igapäevases kasutuses.
  4. Tänud. Autoga pole ausaltöeldes midagi erilist vahepeal toimunud, lihtsalt sõitu nautinud. Sai käidud poleerimises ning korralikus salongihoolduses. Meelde tuleb ka see, et bensupump suri maha, kuid sai kiirelt viga likvideeritud. Lisaks vaja natukene lammutada ja leida üles viga juhtmestikus, kuna pagasivalgustuse pesasse pirni panekuga läheb kaitse läbi. Vb kujutan ette, aga soojalt tundub mootor ka natukene erksust kaotamast, mõtlesin proovida lambda vahetust(ÜVl mainiti, et heitgaaside näidud ka kõrged), kuid see asub väga rõvedas kohas ning veel pole ära vahetanud - ostma õige võtme selleks.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.