Imekombel saidki kõik planeeritud tööd Läti kokkutulekuks tehtud. Seekord kõik originaalosadega:
Vanose toru, diffri sisendflantsi simmer koos mutrilukustus plekiga, käigulülitus liigend koos tihvtiga.
Lisaks uued tagumised sussid ning E39 PWM kliimavent paigaldatud. Viimaks ometi!
Läti reis oli väga kuul. Korraldus meeldis, ilm oli hea, öömaja oodatust palju edevam . Kilomeetreid kogunes üle 400, kütust tankisin 42L ning sellest jäi ülegi. Kütusekuluga igati rahul.
Uus vanose toru ei olegi enam black edition. Voolik ise tundub teisest materjalist, on pehmem ja läbipainduvam kui vana. Vahetus õnneks lihtne.
Vanose toru
100% lekkevaba see mootor siiski endiselt pole. Natukene kipub kuskilt ikkagi veel kogunema. Ise kahtlustan õlijalga. Aga kuna see nii häiriv ei ole, siis lükkan hilisemasse to-do listi.
Diffri simmer, tootjaks endiselt Kaco. Diffri vahetuses varsti meister
Käigulüliti liigend
Uue külge saamine oli paras näputrenn. Vanal oli seest svammi laadne toode täitsa ära kadunud. Uus osa on mingist teisest materjalist ning palju kergem.
Lõpuks saab käike ilma konsooli väänamata lülitada. Minu talvel sepistatud DSSR vajas ka natuke revisionit.
Vent ees, palju lõikuma ei pidanudki. Mõnus vaikne on ka.
Kert, jep, võtan ühe pildi. Läti kokuka tegevuskava.
333 Sportas Komplekss
Õhtune chill hotellis.