Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 27.04.2023 kõikidest kohtadest

  1. 2 punkti
    Tänane päev tōi kaasa e30 sillatala taastamise ja värvimise. Sai vähe tehtud ja värvitud. Koopad samamoodi kōik vana möll maha ja uus värv selga. Kusjuures esimesed koopad on üllatavalt heas seisus. Tagumised sai juba karpide keevituse ajal tehtud. Muidugi ka kapotialust sai veits timmitud. Ühesōnaga asi areneb . Järgmime samm ongi pōhja alt veel mastiks ùle käia ja eemaldan tagasilla.
  2. Suve veljed alla😊vanem poeg hakkas lube tegema ja harjutamiseks sõidab selle ix 😁
  3. Velgede offsete pole ikka suutnud kontrollida. Järelikult pole mingi eriline vajadus seda teha. Aga eile sattusin üle pika aja taaskord garaazi ning otsustasin, et teen midagi tarka. Keerasin auto katuse peale, ajasin fööni ja pahtlilabida soojaks ning kraapimise fiesta võis jätkuda. Alustasin paremast tagumisest koopast. Mastiksist eemaldamata nägin juba kahtlaseid murekohtasid, mis kahjuks osutusid korralikeks roosteaukudeks. Ja ilusti puhtaks nühitud. Nagu @eix22 ütles, osta see toru! Jumal tänatud, et ma vahel endast targemaid kuulan. Ülemine porikoobas. Väliselt ega ka pakiruumist vaadatuna polnud midagi näha. Muidugi mitte, kui keegi oinas oli selle silikooni täis lasknud ning visuaalselt hästi ära peitnud. 😡Nüüd on seal kauni augukene, mida vaja lappida. Välisel vaatlusel ilus auto ilma roosteta. Kuid mida rohkem mastiksit maha nühid, seda enam üllatusi tuleb. Tundub, et võib juba eos hakata makaronipakke kappi varuma, sest selle töö maht suureneb iga korraga, kui auto juures käin. Aga ma tahan, et oleks tehtud ilusti ja korralikult. Tahaks öelda, et maksu mis maksab, kuid igal asjal on oma piir. Plekuga rääkides ning peas olen enda jaoks umbes välja mõelnud summa, mis võiks olla algselt see taluvuse piir. Kuid nagunii läheb üle. Seega tuleb natukene seda piiri tõsta. Järgmiste nühkimisteni!
  4. Üldiselt auto siiamaani igapäevaselt sõidus ja kõik töötab nii nagu alguses. Aga algusest peale on paar sellist väiksemat muret olnud. Esiteks tundub, et mootori temp seier ei tõuse sinna, kuhu vaja. Jääb sinna kella 11 paiku seisma ja ei tõuse keskele. Vahetasin pruuni pistikuga temp anduri ära - ei muutunud midagi. Võtsin anduri välja ja kuumutasin seda fööniga ja seier läks ilusti lõppu välja spidos. Järgmise asjana vahetaks termostaadi ära, sinna ette nähtud realoem-i järgi 80CEL. Äkki ei tööta see või teine variant, et seal mingi madalama tempiga termostaat sees, neid ka 71CEL saadaval. Teiseks külmkäivitus on autol maru pikk, mingi 5+ sekki ketramist ja siis esimesed sekundid ka veidi nagu lonkab. Proovisin vahetada sinise pistikuga temp andurit, kuskilt lugesin, et see mõjutab külmkäivitust, aga muidugi ei muutunud ka selle vahetusega midagi. Küünlad vaatasin üle - sees on NGK R ZGR5A, mis peaks sellele mootorile ideaalselt sobima interneti järgi. Küünlajuhtmed on ka uued Boschid. Enne starteri andmist mitu korda süüdet ka ette andnud, et äkki vajub seistes kütus kuidagi ära, aga pole ka see aidanud. Kaugemale pole selle uurimisega jõudnud. Tuleb ikka targemate juurde viia auto. Muidugi on ka siin arvamused oodatud, et milles asi võib olla. Õli ja filtrid sai ka ära vahetatud - sisse läks Motul 15W50 4100 POWER, Mahle õlifilter ja Hengsti õhufilter. Ja siis ikka see küsimus selle rea kohta lisavarustuses: S324 Front And Rear Spoilers. Kas sellised on reaalsed või on ikkagi midagi muud? Lõpetuseks paar korralikumat pilti ka Eesti numbritega.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.