Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 13.01.2023 kõikidest kohtadest

  1. Tuli mõte siis vahelduseks teha väike sissekanne, pikk paus vahele tulnud. Tuleb teine üsna lühike. Aega läinud ja vaikselt kokku kogunud igasuguseid pudinaid ja kulinaid. Kindlasti kõike kirja ei hakka panema, aga vahepeal olen omandanud: M20b25 rikkega mootor tagavaraks ja juppide tarvis. M-Tech 2 väikse rooli- Tellisin Saksamaalt Tagumised aknad ilma toonita- Salongitulede viitrelee- Saksamaalt Elektriakende komplekt. Sellega oli korralik saaga et komplekt kokku saada. Esimeseks ostsin Leedust trossidega akende komplekti koos juhtmestikuga, mingiaeg avastasin et juhtmestik mis kaasas oli hoopis Pre armatuuri juhtmestik, Pistikud küll sobisid nuppudele aga nii ta jäi. Nüüd selle aasta alguses jäi näppu Saksast Pre el akende juhtmestik. Elektriakende rikkekaitse/ lüliti? (power circuit braker) - Lätist õnnestus saada kulumata ikooniga Turvavööde vastused Saksast Raadio juhtmestik- Saksamaalt Ja igasugu muid pudinaid veel mis hetkel pähe ei tule. Pole mõtet iga seibi ja polti mis kogutud on ülesse lugeda. Ostmisel ja otsimisel veel hetkel püsikiiruse hoidja komplekt. Kevad 2022 lasin istmed või siis ütleme pigem et kogu sisu õmmelda Leedus. Sportistmed võeti algosadeks, puhastati värviti raamid, paigaldati uued amordid, taastati porolooni osad ja õmmeldi siis uued katted. M-Tech rool uue nahaga, uus katusepolster õmmeldi, küljepolstrid jnei. Tööga olen mina väga rahul. Istmed seisvad kevadest saati kodus eraldi toas ja hea vahepeal seal käia istumas ja mõtlemas et küll ma ikka ühel päeval saan sõitma ka. Siin väike teaser, Eks korralikud pildid kunagi heal päeval tulevikus kui auto koos. Pilt päris õiget tunnetust ei anna. Märksõna "alcantara".
  2. @eix22 plaan oli vahetada plekid siledamate vastu et kapoti all nö puhtam välimus jääks. Puurin vanad lahti ja vaatan kuidas olukord seal on, kas saab vanu taastada või uued tellida. Poolraami peale see lisapleki keevitamine mulle isiklikult väga ei meeldi, kui kõik nõnda siledaks teha pole minu silmis see kõige ilusam🙂 Muidugi oleks lasknud Olaril CSG-s kõik keretööd lõpuni teha, kuid seal sai ka plaanitust rohkem ära tehtud ja eelarve läks lõhki, seega pidin veidi tagasi tõmbama. Kohad mis teha veel jäänud ei ole teab mis rasked, kui suudan relakat ja keevitust käes hoida😃
  3. Ei ma suuda kodus istuda, kui garaazis on tegemist. Võtsin oma seitse asja ja põgenesin. Mida rohkem ma tehtud saan, seda kiiremini tuleb see päev, kus saan auto viidud pleku juurde nine ehk saan ka kunagi keevitatuna tagasi. Tahaks juba sõita küll, näpud sügelevad. Aga pühapäevasest päevast ka siis põgusalt. Plaanis oli siis koorida põrandalt vana pigimatt või kuidas selle õige nimetus ongi ? Inglise keeles on sound deadening ehk siis helitapja. 😆 No lasta siis olla see. Aus olla, siis ma ei olnud isegi uurinud, kuidas seda kõige lihtsam maha saada oleks. Nii palju oli mu aju salvestanud, et kasutatkse kuiva jääd. Pakitakse see sinna matile, lastakse 15-30 minutit olla ja siis kummihaamriga toksid lahti ning pühid kokku prahi. Kõlab nagu ilgelt kerge ülesanne! Kuna mul ei olnud kuskilt seda jääd võtta, läksin teist teed ning haarasin kodus kuumapuhuri ning pahtlilabida. Ilmad on viimased paar päeva olnud jahedad, siis kuumapuhuriga mängin ma meelsamini, kui selle jääga. Alustasin siis tagumisest aknalauast. Juhtmeid eemaldades hävines see, siis polnudki nagu muud varianti, kui see sealt maha kitkuda. Enne: Ja pärast: Poleks arvanud, et see nii lihtne on ? Kulus ca 15 minutit ning puhas oligi. Kuna käsi, puhur ja pahtlilabidas olid soojad, lasin sama jutiga edasi. Muidugi selleks kulus pisut rohkem, kui 15 minutit. Iga mingi aja tagant oli vaja sirutada, sest jalad ja muud kehaosad kippusid ära surema. Vanadus! Tuli ka välja see õite kaunis põhi. Tegelikult kõige hullem ei olegi. Kindlasti on mehi, kes on veel s*tema üllatuse osaliseks saanud peale põhjamati ja pigimati eemaldust. Mul isegi närv ei liikunud kuhugi poole. Kuna olen eelnevalt mõnda rullikat omanud ning kahel neist olen pidanud vahetama nii kütusepaagid, kui ka ülemised kinnitused, siis see ka põhjuseks, miks ma kogu tagumise istumise aluse puhtaks kraapisin. Tahtsin veenduda, et asi hea. Kuramus, oligi hea! Ega mul polegi midagi tarka rääkida rohkem. Proovin see nädal materjali ära tuua ehk saab lähinädalatel kere grilli kah pandud. Saaks sillad alt ära, paagi küljest jne. Seniks aga, hüva õhtut!
  4. @loonik, see on selline kahe otsaga asi, kas rookida või mitte? Selle alt võib taas jälle mingeit üllatusi tulla ja osaliselt on mingit kohad lahti. Pigem siis juba kõik välja kiskuda ja kogunisti uued kõik panna. Jääb ilusam ka, mis siis, et mati all. Aga see teadmine on ka tähtis. Toorik on hea. See oli ka põhjus, miks ma seda autot mitu aastat taga ajasin, kuniks omanik lõpuks murdus ja maha müüs mõlemile sobiva hinnaga. Ja need tagumised rattakoopad on tõesti sellises heas korras. Mina ostsin need tuled Intercarsist. Lett oli mingi 120.- tk ehk siis korda kaks. Arvestades, et pre üks lähitule element maksab vaata, et sama palju, siis ma arvan, et hea diil küll. Noh, kui tahta, et välimus oleks värske. Aga originaali või selle lähedast taga ajades, ilmselt summad muutavad päris kiiresti palju suuremaks.
  5. Tere Aeg teha väike update. Eelmine hooaeg oli taaskord huvitav ja kogemuste rohke. Juba 2021 novembris tellisin dbilas itb komplekti. Kui keegi kunagi tahab dbilase tooteid soetada siis soovitan seda teha black friday raames, siis reaalselt soodustused 20%-30%. Kuid hoiatan juba ette, et tegu ei ole päris siukse saksa kvaliteediga nagu võiks loota. Pusimist ja finetune-i oli omajagu. Kui juba läks lahti võtmiseks siis otsustasin, et samal ajal võiks mootori juhtmestik ka saada uuenduskuuri. Juhtmestik, maxxecu juhtaju ja itb-de paigaldus tehti raketibaasis. Ühtlasi paigaldati 1 lambda asemel 2. Nüüd on 3 silindri peale 1 lambda. Itb-de paigalduse käigus tuligi palju toote kvaliteedi ja mõiste "bolt-on" seoses üllatusi. Peale paigaldamist tegelesin ühtlustamise ja fine tunimisega ise. Raketibaasi tööga olen igati rahul. Juhtmestiku ja seadistuse tegi Raketibaasis Janno. Kui keegi kunagi soovib itb-d oma autole paigaldada peaks arvestama sellega, et päris kõik ei ole nii lilleline. Nendega sõitmine ei ole nii mugav kui tavapärase 1 drossel süsteemiga. Gaasi pedaal on tunduvalt raskem. Kuuma ilmaga võivad drosselid väheke kiiluda. Kõik see muudab sujuva sõitmise pingutuseks. Ennem kui auto läks talveunne oli vaja veel ülevaatusele minna. Viimasel kahel aastal on ka see olnud üsna suur stressi allikas. Ka see mure sai eelmine hooaeg lahendatud. Kui summuti kunagi ehitati siis pandi sinna liiga "race" katalüsaator. See lihtsalt ei läinud nii kuumaks kui vaja ja ei toiminud korrektselt. Ka see mure sai raketibaasis lahenduse. Panime alla sama tootja street performance katalüsaatori. Peale seda sai normid kätte ilma pingutusteta. Ees seisvaks hooajaks on järgmised plaanid. Kuid nendest lähemalt siis kui tegemiseks läheb.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.