Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 19.09.2021 asukohas Postitused

  1. Vanemad eksemplarid ongi kombekamad üldiselt ja nende 00ndate isendite läbisõit ongi suurem üldiselt, eriti kurvikamate ja suuremate ahtritega. Nendega tahavad ju kõik sõita.
  2. 1 punkt
    Käib vaikselt komplekteerimine ja plokikaas jõudis tagasi. Varsti saab mootori kokku panna.
  3. See tsingitud toruklamber ei käi mulle kuidagi meelt mööda. Ma tõesti musta numbrit taga ei aja, kuid teen auot endale ja tahan, et oleks korralik ja originaalilähedane. See on mingi värdjas kiiks mul. Mingites asjades suudan ma silma kinni pigistada, kuid kindlasti mitte seda. Videod on hetkel nagu on. Eks ma proovin ka ennast arendada ja sinna paremuse poole püüelda. Esimene vasikas pidi ikka aiataha minema. No siis järelikult läks kah! Uus on juba ootamas. Mõtlengi, millal see välja hüüda.
  4. Kui korralikult, siis korralikult, must number või muuseum ei puutu ju asjasse. Pole sel lahendusel ka häda midagi, roostetab nagu mõni muu kohtki - mehhaanilise vigastuse või valede kasutusvõtete tagajärjel.
  5. Teema endiselt aktiivne, ostan ka mittetöötavaid mudeleid, metallraame, äärekatteid, juhendeid jms. Ümberehitatud raadiod ja teenus samuti saadaval kel huvi:
  6. Peale pikka ootamist jõudis siis üks vajalik miniatuurne kereosa minuni. Oli küll mõte, et äkki teeks vähe kaasaegsemaks asja ja viskaks selle kütusepumba sealt põhja alt kus k*rat ja paneks paagisisese. Aga mõistus sai võitu. 🙄 Tegemist siis kütusepumba kerepoolse kinnitusega, mida kahjuks enam originaalis ei toodeta. Õnneks lõhemaal kohalikud väänavad vanametallist juppe ja müüvad rumalatele E30 meestele neid kalli raha eest. 😆😆 Tootjaks siis E30 Garage Norway. Lähen vaatan, kas lapse põrssakeses on veel münte. 😅😅
  7. Tervist Ei, keegi pole vahepeal rullnokka hiigelhinnaga tahtnud ning ma pole ka piisavalt mõistlikuks inimeseks hakanud, et ägedatest autodest loobuda. Lihtsalt natuke aega ei tegelenud autoga ja hiljem ei viitsinud kirjutada. Aga auto on tegelikult ilusti alles ja sõidab kenasti. Paslik oleks siiski vist loogilises ajalises järjestuses rääkida, et mis vahepeal toimus või ei toimunud. Pildimaterjaliga on küll kehvasti, aga 2018. aasta sügisel sai taas armatuur ära vahetatud. Too, mis eelmine kord sisse sai tõstetud, oli küll samuti mõradeta, aga kuna oli auto küljes olemise asemel garaažis vedelenud, olid nurgad ära pekstud ja koledad. Tegelikult kui vaatama hakata, siis ei jäänud liiga hea mulje. Seekord sai päris hea. Vaid paar defekti, mis üldse ei häiri. Ainus töö käigus tehtud pilt on sellest, et soojendusreste ümber tõstes panin tähele tootmiskuupäevaga kleepsu ning hakkasin mõtlema, et tänaseks on terve see auto pärit riigist, mida enam pole, ja mõeldud maailmale, mida enam pole. Ainult mineviku vari. 2019. aasta alguses said vahetatud jagajakaas koos rootoriga ning küünlajuhtmed. Kaas ja rootor olid nii koledad, et isa arvates poleks tema Mercedesed enam ammu nendega üldse käinud. Mootori töö läks paremaks küll, aga minu jaoks oli huvitavam hoopis see, et vanad detailid olid plastiku sisse valatud märgete kohaselt justkui 88. aasta 14. kuul ehk ilmselt siis tegelikult 1989 veebruaris toodetud originaaldetailid. Ulme. Lausa veidi kahju oli ära vahetada. Samuti sai 2019 ostetud uus käigukanginupp, aga see jäi paraku külge panemata, sest vahepeal on detaili muudetud ning uus nupp on hoopis teistsugune. See vana mõrase skeemiga tegelikult ei häiri nii väga ja on ka väike osa selle auto ajaloost. Las ta siis esialgu olla. 2019. ja 2020. aastal see auto põhimõtteliselt ei sõitnudki. 2019 sai ainult ühe garaaži juurest teise juurde viidud ja 2020 oktoobris käisin ükspäev ülevaatusel ning lasin tolmu maha pesta. Enamiku ajast seisis rullnokk aga sama koha peal, samas kui ümbritsevas keskkonnas toimusid muutused ja oli näha erinevaid teisi hobiautosid. No ja paar korda sai käidud ühte rehvi täis pumpamas. Rohkem ei meenu, et midagi neil aastatel toimunud oleks. Järgmises postituses on lootust juba tänasesse jõuda, aga seniks üks meeleolupilt ja soovin head õhtut.
  8. Hommikut härrased ja prouased! Ma loodan, et keegi ei pahanda suure hulga piltide ja pikkade mölarivide üle? 🙄 PS! Pildile klikkides avaneb uus ja suurem pilt uues aknas. Juhtus siis sedasi, et tegin auto katki. 😁 Aga mitte sedasi nagu teie ilmselt mõtlete! Kuna nädalavahetusel olin taas garaazis, siis pidi ju miskit tegema. Istuda võin kodus ka. Alustasin siis tagumistest küljeklaasidest. Kuna enne pole väga E30 kerel olevat isendit lammutanud, siis eks avastamist on palju. Aga kui hakkad tagantjärgi mõtlema, siis on igavesti lihtsad lahendused asjadele. Kes pole lammutanud, siis ega küljeklaaside eemaldamine pole mingi ülejõu käiv ülesanne. Natukene mõistust ja pisut jõudu kätes. Ühesõnaga B piilaris on kaks mutrit. Üks üleval konksu taga ja teine ca piilari keskel, turvavöö taga. Keerad need lahti, aitad veidi tihendit kaasa ja tuleb. 😎 Tagaklaasi sain ka ilusti tervelt kätte. Sellelt tuleb toon maha kiskuda ja jääb akvaarium. Sellisele autole sobib ilus ja läbipaistev klaas. Vahel on ikka hea, kui on ka eelnevad omanikud olnud mõistusega. Ma juba esimesel vaatlusel aimasin, et vist tagumine aknalaud on jäetud terveks. Aknalauda maha kiskudes sain ka sellele kinnitust. Aitäh selle eest, kes iganes see eelnev vend oli, kes muusikat installeeris. Nukid r*isk! Või siis mitte päris ? 🙄 Tegelikult pole sellega hullu midagi. Ilmselt kellelgi on olnud võnkeelement autos, sest aknalaual on ka avaus selleks. Ilmselt lasen plekul selle kinni keevitada. Tagumised kõlarid on aastast üks ja kaks, aga vähemalt Pihuneegrid. Ega tagumine klaas ilma esimeseta jää. Seda maha võttes, läks see muidugi kakti. Aga kuna suvel ringi sõites sain aru, et ega sealt suurt s*ttagi läbi ei näe, siis tuleb ära ta nagunii vahetada. Üldjuhul on tihendi all igasuguseid üllatusi, mis kipuvad meele mõrudaks tegema. Peale tihendi eemaldamist vahetasin mõruda meele, üllatunud emotsiooni vastu. Mitte täppigi, mis on minu jaoks hea uudis, aga pleku jaoks mitte. Tal ju vähem tööd, tähendab vähem raha, mis omakorda tähendab õhemat vorstiviilu leival. Järgmiseks siirdume salongi poolele. Põhjamatt ja selle alune on alati olnud igale rullimehele kõneainet tekitav. Põhja alla kiigates, ei pruugig olla vaatepilt kõige halvem. Aga tõde selgub siis, kui vaibanurka kergitad ja sinna alla piilud. Ma siin ilmselt väga pikalt ei peatuks sellel teemal. Pildid räägivad enda eest. Üks asi, millele tahaksin tähelepanu pöörata on see tagumise osa hõbedane värvitoon. Tundub, et keegi on kunagi juba seal kallal käinud ? Gaasipedaali kinnitus. Juhipoolne jalgealune. Nüüd ma tean, miks mul vihmasel ilmal sokid sõites niisked olid. Välimine juhinurk. Ega see oli ette arvata, et need kohad on nagu nad on. Kunde tahaks ka ju kuivade jalanõudega kohale jõuda, mitte igal vihmasel ilmal autos kummikuid kanda. Ilmselt suurema lombi korral saab ka näo poripritsmetest täpiliseks. Ning üldine vaatepilt plekkpõrandast. Jätkame. Nina sai ka enamuses laiali lammutanud. Juhtmestik sai ilusti maha märgitud, et mis on mis ja kes käib kus. Seal ka on vaja uusi pistikuid ja pinne. Ilmselt juhet siit ja sealt lappida ja remontida. Maha võttes täheldasin paaris kohas, et on juhtme isolatioon haiget saanud või läbi kulunud. Mootori pool sai samamoodi valmis pandud maha tõstmiseks. Peaks olema kõik küljest võetud, mis mootori ja kere vahel käib ja on. Mootorijuhtmestik sai ka kõrvale tõstetud. Eks see tuleb ka kriitilise pilguga üle vaadata, ning ka ilmselt osaliselt uuesti teipida. See hunnik ka siin aina suureneb ja suureneb. Ma ei tea, kuidas nii väikeses autos nii palju asju on ? Samas heidan pilgu kõrvale, seal seisab sõbranje pill. Seal on VEEL rohkem asju. Jõuan järeldusele, et mul ei olegi väga palju pudinaid. 😁 Alates esimesest küljest keeratud mutrist, kruvist ja poldist on kõik ilusti kotikestesse pakitud ning peale kirjutatud. Ma tean küll neid hea mäluga mehi. Mõne kuu pärast Sa h*i mäletad, kuhu mingi kruvi ja tüübel käis, kui neid terve ämber täis on. Ja nende järgi on ka hea uusi ja läikivaid polte ja asju organiseerida. Ei tahaks mingeid roostest käkke sinna tagasi toppida. Nüüd on hirmasti kirjutatud lammutamisest. Vahepeal olen ka mõne uue jupi ka juurde soetanud. Riiulile oma aega ootama sai toodud udutulede elemendid koos klaasidega, tootjaks HELLA ning udutulede raamid. Neid enam kahjuks uuena ei saa, tuli leida alternatiiv. Õnneks on tänapäeval moodi minemas 3D printimine. E30 foorumis ongi üks kodanik, kes neid prindib. Tänud @Leks 😎 Ühesõnaga, tänaseks kõik. Nüüd on paar nädalat garaazist puhkus. Saab tegeleda ka liikuva pildi editeerimisega. Loodetavasti saab kokku ja vaadatav ka. Olge muhedad!
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.