Heihopsti! Pikalt vaikus olnud. Auto vahepeal mõnda aega seisnud, sest pole aega tegeleda olnud. Aga veidi muutusi taas.
Sai üle mindud m50b20 sisselaske kollektorile. Selleks oli throttle body ja kolle vahele adapter flantsi vaja ning kuna b20 tihendi pind pisem, siis ka adapter plaat m52b25 kaane ja kollektori vahele. Nukad käisid maas ja 24st tõukurist läks 13 vahetusse, mis kinni olid jäänud. Sai lõpuks õmblusmasina tiksumisest lahti. Auto jõudis ka dünosse aga hetkel seadistamisega mure, sest üks pingi andur suri ära ja koormuspidur ei tööta. Uuest nädalast peaks asi korda saama ja heaks.
Vahetasin ka plastik kkk magneesiumi vastu, kindluse mõttes, et kuum liiga ei teeks. Dünos sai ka üks proovitõmme tehtud, et mis see baseline hetkel on. Eks reaalsed numbrid saab teada, kui seade tehtud saab. Aga hetkel võin öelda, et 125kw tehases mootorist ja ilma korraliku seadeta on 150kw rattast. Täpsemad graafikud jne saab vast uuel nädalal. Mõni pilt ka täiendustest ja uute uuendusteni.