Sain ka lõpuks mootori vahele. Peale panek oli ka paras jant, mõtlesin et panen kasti mootori külge ja mootori altpoolt koos sillatalaga auto külge aga mu ostetud kast osutus vigaseks, neutraalis vedas ikka väljuvat võlli ringi. Õnneks oli vennal üks e36 kast üle, mis päästis päeva. Mootori patjadeks läksid m20 padjad, et need normaalselt jääksid sai sillatalale mootoripadja augud keskele poole puuritud, m10 padjad ekstsentrilised, aga m20 padjal ülemine ja alumine ots tsentris.
Märkused endale pigem:
Tänasega ühendatud kütuse voolikud, roolilatt ja roolikardaan, mootori mass parempoolne, vasakul vaja karteri küljes olev keere üle keermestada, m10 käigukangi toetav raam teise vastu vahetada, hetkel neljandat käiku pannes saab taga istuja seda välja lükata :D, raam olemas. Salongi radikasse minevaid voolikuid modifitseerida, üks jääb lühikeseks. Kütuse aurude paak paigaldada, mõtlengi et kas e30 oma jätta. Peale kollektorit edasi minev toru ümber teha, hetkel läheb vastu õõtsa puksi klambrit. Roolivõimu torud paigaldada. Õhufilter paigaldada, mõtlen kuidas kandma panna, radika voolikud paigaldada. E36 siduri töösilinder paigaldada jne.
Sai lage vahitud läbi auto