Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 26.08.2020 kõikidest kohtadest

  1. Update peale pikka vaikust Peale karbide keevitamist läks auto garaazi oma aega ootama. Oktoobris tekkis vajadus teise auto järgi ja otsustasin ruttu talveks sõitma panna. Reaalsuses juhtus see alles kolm nädalat tagasi tuleb tunnistada, et see on kõige hullem roigas mis mul kunagi olnud on. Põllul seismine oli oma töö teinud. Iga liigutusega millega midagi korda sai lagunes kaks aja ära ning nii kadus motivatsioon ja juhtuski niiet kiirelt talveks korda venis mingi 8 kuu pikkuseks. Otsustasin augusti lõpus puhkuse võtta ning tuli idee, et puhkama tahaks sõita just sellega ning nii tuli ca kuu aega enne puhkust palju pikki ja unetuid öid. Vahetatud sai siis kõik kütuse ja piduri trassid. Esimesed, tagumised pidurikettad ja klotsid, üks tagumine support tuli uue vastu vahetada, ülejäänud said uued kolvid, ja kaitsekummid. Lisaks sai vahetatud kõik šarniirid, puksid, stabika kondid esisillas, ühtlasi olid vanad stabika puksi kronsad juba nii pehmed, et tuli uued tellida. Tagasillas sai vahetatud tagasilla tala, talapuksid, differ, diffripuks, stabika kondid. Hammasrihma komplekt veepumbaga ja paar simmerit, tihendit. Autose said sisse ka mingid 30 eurosed opeli sport istmed. Enne maale puhkama sõitmist pesin puhtaks ka aga värv oli normilt mingit kõntsa täis ja svamm jäi värvi pinna peal kinni. Tegin maal pigileotuse ning käisin kogu auto saviga üle. Uskumatu mis kõnts ikka lakipinnal oli. Nüüd liigub svamm ise Paar kohta tuli kerel remontida ning hea ports elektritöid. Juurisin mingi immo välja, hunnik juhtmeid, pistikuid sai remonditud ja üsna mitu lülitit. Nüüd töötab tahhokas, spidokas, dimmerswitch, peegli lüliti, elakna lülitid. Ühtlasi sai kundepoolse esiukse sisse aknatõstuk ja mootor soetatud ja see kruvikas klaasi ja ukse vahelt eemaldatud Ülevaatus sai tehtud ning nüüdseks olen 2k km läbi uhanud. Tekkis jahutusega probleem. Mnt peal oli okei aga linnas keris temp lakke. Panin ette e36 R6 kliimaversiooni radika ning avastasin, et ventika juhtmed olid valepidi ühendatud ning vent ei puhund mitte radika poole vaid auto nina poole. Loodetavasti sellega on need probleemid korras. Salongivendiga tuleb veel tegeleda. Käigukastis on tühikäigul mingi ragin sees ning kas tagasild või käigukast undab endiselt metsikult, kuigi differ sai vahetatud, alla läks Ix viscolukuga 188. Pigem kostub undamine tagant, kahtlustan diffrit. Kuidagi sai selle auto hüüdnimeks rullkebab, mille Jarmo Nuutre aka Oned Eyed Morse tagatiibadele maalis. Juhi jalgealused plekkitööd Tagumise parema nurga plekitööd, lisaks tegin muid väiksemaid parandusi erikohtades, millest pilte pole Vana radikas ja uus paigas ning vana tagumine sillatala, vana differ ja uus differ Opeli istmed Auto hetkel
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.