Tegu on 86 aasta preface E30ga mis algselt oli nii halvas seisus, et mõistlik oleks olnud ta pressi alla lükata. Eelmise omaniku poolt tehtud "keretööd" tegid asja veel hullemaks.
Nüüdseks pole autol kohta ega nurka mida pole keevitatud või väljavahetatud. Keretööde käigus tuli sisse ka turvakaar. Auto on tänavalegaalne ja ehitatud suunitlusega pühapäeviti rada sõita.
Tehasest tulnud 325i, mis sai see aasta vahetatud 2002 E46 M3 pealt pärit S54B32 (256 kW) mootoriga. Hetkel käib originaal ajuga mis sai ülekirjutatud ecuworxiga. Piiraja krutitud 9000RPM. Mootor sai uued BE bearing kepsusaaled, sest see on nende mootorite nõrk koht. Mootori vahetusel oli kindel idee jätta mootori originaal õlipump/õlivann. Seoses sellega tuli mootorit 10cm salongi tuua ja tulemüüri nihutada. Auto kaalujaotust sai ka sellega paremaks. Istub ta m52b28 küljest pärit kasti otsas. Taga on type188 differ ülekandega 4.27 ja suured poolteljed. Alumiiniumist kütusepaak on pagassis ja pumbaks on bosch 044. Tankimisava toodud pagassi külge.Tagasild on reguleeritav, et saada õige camber ja kokkujooks. Sild on jäigalt kereküljes ja õõtsadel on treitud poluplast puksid. Esisillas e36 roolilatt, tagumised õõtsa puksid m3 ekstsentrikud.
Auto istub KW v3 coiloveritel. Ees on originaal mtech 1 stange, ülejäänud ring Zender. Selle auto kohta võib liialdamata öelda, built not bought, sest kõik mis võimalik on ise tehtud.
Pildid räägivad enda eest. Aega saan siis panen ka ehituse käigust pilte.
Kui on kellegil autoehituse kohta küsimusi, vastan meeleldi.