Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

roadkill

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    50
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    4

roadkill võitis päeva viimati 8. jaanuar

roadkill sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

25 meeldimist

Kasutajast roadkill

  • Tiitel
    Bemarivend

Hiljutised profiili külastajad

349 profiili vaatamist
  1. Müüa M42/M44 coilide kinnitus plaadid. Võimalik kinnitada kaane poltide alla. 20.- tk Tallinn, sõidavad postiga.
  2. roadkill

    O: E30 tagasilla tala

    Olemas
  3. roadkill

    Autokerede keevitusteenus Jõgeval.

    Mille tagumised õõtsad need pritsitult viimasel pildil on?
  4. roadkill

    O: E30 tagasilla tala

    Ostan E30 tagasilla tala. Harjumaa/Tallinn
  5. roadkill

    M: Valuveljed Artec 17x8 et60 4x100

    170.-
  6. Müüa valuveljed Artec 17x8 et60 4x100, veljed sirged ja korralikud. Tallinnas ja hind 200.
  7. roadkill

    325 S54B32 kupee ´86 - Roadkill

    Tegu tõesti corrado ketastega millel keskava üle treitud. Salongi kütmisega pole veel tegelenud, plaan on olemas ja näitan siis kui selleni jõuab.
  8. roadkill

    325 S54B32 kupee ´86 - Roadkill

    Tagantjärgi tarkus, ei tasu vahetada karpe kerel mis môeldud pressialla, sest lõpuks taastad terve auto.
  9. roadkill

    325 S54B32 kupee ´86 - Roadkill

    Keevitused ikka suht ülekäte. Ilu pole taga ajanud, sest algselt sai taastatud jääraja autoks. MIGiga aastast 87👍😀
  10. roadkill

    325 S54B32 kupee ´86 - Roadkill

    Keretöödest
  11. roadkill

    325 S54B32 kupee ´86 - Roadkill

    Leidsin pildid ka auto algsest seisust.
  12. roadkill

    325 S54B32 kupee ´86 - Roadkill

    Mootor ei ole passis kirjas. Jah tegu on selle sama autoga millel olid riegeri kleepsud ja ulme tuuning.
  13. Tegu on 86 aasta preface E30ga mis algselt oli nii halvas seisus, et mõistlik oleks olnud ta pressi alla lükata. Eelmise omaniku poolt tehtud "keretööd" tegid asja veel hullemaks. Nüüdseks pole autol kohta ega nurka mida pole keevitatud või väljavahetatud. Keretööde käigus tuli sisse ka turvakaar. Auto on tänavalegaalne ja ehitatud suunitlusega pühapäeviti rada sõita. Tehasest tulnud 325i, mis sai see aasta vahetatud 2002 E46 M3 pealt pärit S54B32 (256 kW) mootoriga. Hetkel käib originaal ajuga mis sai ülekirjutatud ecuworxiga. Piiraja krutitud 9000RPM. Mootor sai uued BE bearing kepsusaaled, sest see on nende mootorite nõrk koht. Mootori vahetusel oli kindel idee jätta mootori originaal õlipump/õlivann. Seoses sellega tuli mootorit 10cm salongi tuua ja tulemüüri nihutada. Auto kaalujaotust sai ka sellega paremaks. Istub ta m52b28 küljest pärit kasti otsas. Taga on type188 differ ülekandega 4.27 ja suured poolteljed. Alumiiniumist kütusepaak on pagassis ja pumbaks on bosch 044. Tankimisava toodud pagassi külge.Tagasild on reguleeritav, et saada õige camber ja kokkujooks. Sild on jäigalt kereküljes ja õõtsadel on treitud poluplast puksid. Esisillas e36 roolilatt, tagumised õõtsa puksid m3 ekstsentrikud. Auto istub KW v3 coiloveritel. Ees on originaal mtech 1 stange, ülejäänud ring Zender. Selle auto kohta võib liialdamata öelda, built not bought, sest kõik mis võimalik on ise tehtud. Pildid räägivad enda eest. Aega saan siis panen ka ehituse käigust pilte. Kui on kellegil autoehituse kohta küsimusi, vastan meeleldi.
  14. roadkill

    O: 17 veljed

    Ostan 17 valuveljed kas koos või ilma rehvideta. Pakkumised koos pildiga sõnumitesse.
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus