Tervist!
Täiendan siis teemat. Kuna põhi sai ära tehtud eelmisel kevadel ja oli nagunii 5x120 swap plaanis, siis sel hetkel pole ma hakanud tagasilda alt võtma ja tagumiste poolraamide seisukorda süvenema. Visuaalselt vaadates olid okeid ja kannatasid sõita küll. Nüüd, kus swap sai alustatud, siis on tulnud üllatusi küll. Jabur on vaadata, et poolraamid seest on ilusti tehase krundi all, aga väljast on peaaegu läbiv rooste.
Üleüldiselt kerel olid mädad ikka rullikale tüüpilised kohad. Esimesed jalgade nurgad, istmekinnitused, tagumine akukast,, karbid, tõstmiskohad, kõrvalistujapoolne tagumine koopa sisu jne.
Kõik keevitused läksid tsingi alla, peale läks kereliim ja lõpuks peale epo krunt. Põhi sai alt mastiksiga ületöödeldud.
lisan ka mõned pildid vanast põhjast ja lisan ka hetkel käimasolevast paar fotot.
Boonusena väike suvevelje test. Atev A veljed, 8.5x17 tolli ja ET13 ette, 10x17 tolli ja ET17 taha.