Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 05.04.2019 asukohas Postitused

  1. See iludus kuulub mulle ja kaks hooaega olnud sealkandis 👌😀
  2. Müüa E30 Tehtud töödest sillad on käinud alt ära ja värvitud ja pandud punased strongflex puksid. Mootor on käinud maas ja kapoti alt värvitud ja keevitatud tüüp kohad mis roostetavad läbi. Mootoris vahetatud palju erinevaid osi kui mootor maas oli. Veepump. Hammasrihm. Küünlad. Süüte juhtmed. Jagaja kaas ja kõik võimalikud rihmad. Pidurid on käinud kõik liivapritsis ja värvimises. Uued kolvid ja tihendid piduritel ja muidugi kettad ja klotsid. Taga sillas on vahetatud rattalaagrid. All on ka BC Racingu reguleeritava kõrguse ja jäikuseda vedrustus. Uus kütusepaak. Sisu poole pealt on nii, et hetkel on autos esimesed istmed sinised sedaani originaal sport istmed mis tahaks saada kindlasti taastamist. All on visco differ Hetkel auto natuke kõrgem ja sõidab RH Classicutega Hind 4300€. Saab rääkida vajadusel Vahetust ei soovi
  3. Tahaks veel lisada, et lugesin selle teema läbi. Mitte midagi halva pärast aga mulle tundub, et sa oled enda rullika ostmisega paar aastat hiljaks jäänud. Umbes kolm aastat tagasi maksis Eesti keskmine rullikas 2000 - 2500€. Eesti keskmine rullikas oli siis pindmise roostega ja/või mõne auguga põhja all jne. Ütleme selle kohta keskmine. Täna vaadates turu seisu siis maksab selline rullikas 3500-4000. Mina julgen väita, et mul on natukene parem kui Eesti keskmine rullikas aga siiski vaja vajab tähelepanu kuna see on 31 aastat vaja BMW. Hinnad on tõepooolest kõrged aga mina arvan, et sa ei leia 4000-5000€ eest endale sellist autot mis vastaks sinu poolt väljatoodud nõuetele. Selline on E30 turg eestis ja kahjuks pole midagi teha, et hinnad on sellised mis võibolla mõne inimese jaoks ei vasta kvaliteedile. Veelkord tahan öelda, et ma ei mõtle midagi halvaga vaid pigem kirjutasin selle siia arutelu pärast. Mina isiklikult näen siin kahte varianti. Kas tõsta ostu summat ning leida endale sobiv auto mis oleks niipalju korras, et saaksid aastaid lasta nii, et midagi tegema ei pea Teine variant on see, et leppida sellega mis sellise summa eest turul on
  4. Sõber tegi mõned pildid 😎
  5. Näita, kas karter ploki külge ka istub peale keevitamist, ma olen sellega korra kõvasti nalja näinud.😀 Pole üldse raske kahe jalaga ämbrisse astuda selle tegemisega.
  6. Pärnus rulla, mida pole varem näinud. Olin kohustatud pildistama
  7. See nüüd küll mingi nõidus mida sa aretad, soojatorudeni niigi keeruline pääseda isegi modifitseerimata karteriga. Plaanid need üldse ära jätta või hakkad torpeedot saagima?
  8. @Sannder Kusjuures, ma arvan, et sul on täiesti õigus. Ega ilmaasjata ma sügisest saati otsinud pole. Kui mul eelarve 10k oleks, siis oleks kindlasti sobiv auto juba leitud. Hetkel üritan leida võimalikult head autot selle hinna juures ja ongi kuradima keeruline. No ma olen ka välja toonud, et paar autot on selle aja jooksul siiski minu soovidele selles hinnaklassis vastanud, aga olen hiljaks jäänud. Seega täiesti lootusetu see pole, lihtsalt peab kannatlik olema. Sinu auto on kindlasti väga hea auto ja mul pole selle kohta ühtki halba sõna öelda.
  9. Tervist! Täiendan siis teemat. Sai eile alustatud karteri ringitegemisega v8 jaoks, et mootor võimalikult taha ja alla viia. Tahaks nii heaks kui võimalik saada seda kaalujaotust. Rullika tagumine ots nagunii nii kerge, õnneks Touring ja uus vedrustusseade peaks ka jõu paremini maha saama. Lisan siis alustatud karterist ka paar pilti.
  10. Mu auto ei kvalifitseeru Taneli nõuetele 😆
  11. Vahepeal on auto m50 mootori vahele saanud, zf kast, 1massiline hooratas, 36 tdsi kardaan, e21 pidurivõim, e46 roolilatt kuna vana 36 oma lekkis, rooliotsad, coilid, uued piduritorud ja igasugu puksid. Nüüd veel vaja valmis teha sumpa ning ühe poole karp ja tiivakaar ära vahetada.
  12. Tervist! Täiendan siis teemat. Kuna põhi sai ära tehtud eelmisel kevadel ja oli nagunii 5x120 swap plaanis, siis sel hetkel pole ma hakanud tagasilda alt võtma ja tagumiste poolraamide seisukorda süvenema. Visuaalselt vaadates olid okeid ja kannatasid sõita küll. Nüüd, kus swap sai alustatud, siis on tulnud üllatusi küll. Jabur on vaadata, et poolraamid seest on ilusti tehase krundi all, aga väljast on peaaegu läbiv rooste. Üleüldiselt kerel olid mädad ikka rullikale tüüpilised kohad. Esimesed jalgade nurgad, istmekinnitused, tagumine akukast,, karbid, tõstmiskohad, kõrvalistujapoolne tagumine koopa sisu jne. Kõik keevitused läksid tsingi alla, peale läks kereliim ja lõpuks peale epo krunt. Põhi sai alt mastiksiga ületöödeldud. lisan ka mõned pildid vanast põhjast ja lisan ka hetkel käimasolevast paar fotot. Boonusena väike suvevelje test. Atev A veljed, 8.5x17 tolli ja ET13 ette, 10x17 tolli ja ET17 taha.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.