Auto nüüd siis peaks olema enamvähem komplektis, hunnik pisiasju leiab kindlasti veel, aga aega on nende ebaoluliste asjadega. Hetkel läksid 14" plekid alla ülevaatuseks. Originaal ilukilbid ka ja puha
Tuba sai sisse visatud, ajutiselt editioni sportistmed, kuna muud asjalikku ei olnud panna ja räbalaid ka panema ei hakanud. Edasi läheb rahuldavalt, paar korda spido seier number kahega algavat komekohalist numbrit ka näidanud.
Eelsüütetuli ikka puudu, ei kujuta ette mis anomaalia sellega on. Vahepeal sai pumpa ka näpitud, kuna tühikäik pole kõige ühtlasem aga kaant ette poole liigutada siis ei lähe üldse käima. Praegu näppima ei hakka igaksjuhuks, 325 nii paksu tolmu all, et kes toda pesema viitsib hakata, kui midagi üldse paigast ära näpib. Eelnevad aastad näidanud, et väga popp iga aasta kokkutulekul erineva rulliga käia, siis peab ka ikka teise autoga tulema
Paar korda ujumas käidud autoga ja paar korda jamadega tagasi ka tuldud, korra jäi põllelisa heina taha kinni ja siis otsustas õliradika toru läbi ajama hakata. See alumiinium mis torusid kinni hoiab oli nii kulunud, ime, et üldse algselt õli pidas.
Sisse aretatud el.akna lüliteid ka ei viitsinud näppima hakata, kuna juhtmesik ka nende pistikute peale ümber ehitatud, siis las jääda hetkel nii.
E39 kardaanist sai sobiva summuti otsa R4 põlle jaoks