Nonii midagi kurvastavat ja midagi rõõmustavat.
Käigukast otsustas siis laginal lekkima hakata. Tegelikult olen ka ise süüdi, selles mõttes, et oleks võinud kohe kõik tihendid ära vahetada kui mootoriga tegelesin. Aga kiirustades mõtlesin et pohh kunagi hiljem. Nüüd siis söön oma kokku keeratud suppi
Leke arenes ikka maru kiiresti. Ükspäev tulin Tallinnast ja koju jõudes vaatasin autot tagant ja mõtlesin, et WTF?! Terve auto p***e/nr märk kõik oli täis siukseid tillukesi õli täppe.
Piilusin põhja alla ja selge pilt. Leke nii suur et loodusele ohtlik Kardaan peksis selle õli põhja all ka mõnuga segi. Sumps oli õliga üleni kaetud, mis on eriti halb sest kasti õli põleb veel eriti hästi.
Esimene õhtu jäi tihendi vahetus selle krdi mutri taha kinni. Vastavat padrunit polnud endal võtta. Lisaks nagu näha on keegi juba seda mutrit mõnuga vägistanud.
Plus paistab, et tihendite vahetusest ainuüksi ei piisa...
Vot selle tegelase välja sebimisest võiks omaette raamatu kirjutada Bauhofis vaadati mind nagu idiooti kui seletasin neile et tahan 30mm padrunit mis oleks sügav nagu küünla padrun.
Käisin kõik võimalikud kohad läbi, ei saanud mitte midagi. Helistasin kogu telefoni raamatu ja 4 töökoda läbi ja lõpuks sain selle padruni. 6 tundi fcking padruni sebimist.
Alguses ei saanud arugi kuna kõik oli nii rokane, tõmbasin brake cleaneriga puhtaks selle ja siuke üllatus siis. WTF?! kuidas see võimalik üldse on?! toore käe jõuga sellist asja korda ei saada. Nagu kõik varasemaltki, oli ka see üle võmba tehud. Keegi tark oli pannud vana tihendi silikoniga tagasi. Miks arvan, et vana tihend? Sest see oli OEM tihend mis oli parajalt ribadeks ja silikoniga kaetud.
Igaljuhul hetkel mõtlen mis ma sellega teen. Kas sättida "uus" G-260 või vahetada tagumine kaan ära. Juba uurisin ja uut kasti tagumist kaant ei toodeta enam. Eraldi seda keegi vaevalt müüb. AGA mul vedeleb üks G-240. Vaatasin, et silma järgi tundub nagu saaks seda kaant isegi kasutada. 30mm mutter ja "kolmik" (mis iganes selle õige nimetus on) klapivad igaljuhul üks ühele.
Kuni ma juukseid peast välja kakkusin käis sõber poes ja tõi 4 õlut. Kassas avastas, et 4 õlut läks 8 eurtsi maksma Siga hea õlle oli igaljuhul.
Üks hea hõumi käis kuskil varuosade auto kallal ja pidas mindki meeles, Tänud mees! Sain akna tõstuki ja kindalaeka sisu/aju katte/lae whatever you wanna call it.
Selle katkise rulliku pärast ei jooksnud juhi aken enam ilusti tihendisse ja pidin koguaeg käega klaasi kaasa aitama. Muutus lõpuks üpris tüütuks.
Kui viimati tõstuki peal kardaani näppisin siis tundus vägev ja ei täheldanud mingit loksu. Aga kui kardaan maas oli ja sai kriitilise pilguga spetsialisti poolt üle vaadatud jõudsime ikkagi järeldusele, et loksud ristides on märgatavad.
Positiivne oli see, et kardaani kallal keegi vähemalt käinud pole ja isegi originaal mutter oli omas kohas alles. Enamus kardaanidel on see juba vahetatud tont teab millise mutika vastu.
Igaljuhul kardaan läks tegemisse, lähevad kõik uued ristid külge. Uued tasakaalud ja värvib üle lõpuks.
PS! kui kellegi vaja kardaani töid. Andke märku, E30 foorumi kasutajale saab hinna vähe mõnusamaks teha. Töö on kvaliteetne ja V8 turbo pole veel suutnud kardaani ära lõhkuda.
Ja LÕPUKS jõudis see kaua oodatud pakk kohale!
Tegemist on Apexi gaasi amortidega mis mõeldud -60mm madalduse jaoks.
Kuna Touringu vedrusi enam saada polnud -60mm komfiguratsioonis Apexi poolt. Siis pakuti välja Cobra toode. Mõtlesin siis, et davai fck it. Pange pakk teele juba.
Ja siis sain maili, et kuna neil ei olnud laos neid vedrusi, saadetakse need otse kuskilt Hong Kongi tehasest. Vinge.... Venib jälle.
A ja Lemfi amordpadjad/tugilaagriga ka pildile eksinud. + ootan veel kõik võimalike Lemfi pukse esisilda.
Paar pilti ka pulli pärast. Vaikselt siin nakatan sõpru E30 pisikuga. Kolmas mees seltskonnas hakkas ka juba sellepeale tõsisemalt mõtlema
Järgmise korrani siis. Peace!