Natukene teemast välja aga ei saa mitte vaiki olla. Mine sõida korraks näiteks 318is ja siis 325i rajal ja peale seda ei räägi mitte enam ainult kaalu ja võimsuse suhtest vaid ka kaalujaotusest (mis on selgelt kehvem rida6-el). Kui peale seda on veel küsimusi, siis mine jäärajale sama kombinatsiooniga proovima ja siis saad kindlasti aru, mida silmas pean. Rida6 + igasugune stroker ja turbo ja kõik muusugune teema on väga tore tõepoolest otse sõites ja külge libistades aga kui aja peale sõit hakkab, siis on rida4 ikkagi eelistatum mootor (ralli, rallikross, jäärajad, ringrajad jne). Leian, et korralikult ära tehtud m42 on kordades parem kui mis tahes rida6. Au pole olnud proovida aga arvan, et ka korralikult turbotatud m10/m40 on parem kui turbotatud rida6. Võimsuse ja kaalu suhtega pole midagi peale hakata kui masin tee peale ei püsi. Kummi vilistada on lihtne, autoga keerulistes oludes sõita ja seda teel hoida, see on natukene keerulisem teema.
Leksile aga edu masinaga! Endalgi oli plaanis midagi sellist vahele panna aga hetkel jään tehase tehnikale truuks.