Hüppa postitusse

BMW 325i cabrio-M-technik

Postitatud

Tere siis jälle!

Sain siis oma unistuse täide viidud ja tõin saksast ära oma unistuste auto 325i cabrio.

Auto ise 2,5 mootoriga,väljalaske aasta1990,kahe värviline last edition must/hall nahksisu,kohutavalt madal sportvedru eitea kas -80mm(poolas oli kohutav sõita kolmekesi ja valuveljed).

Läbisõit 132.000 saksas.

Varustuses kõik peale kondi ja kompuutri.

Pildid tulevad homme kui saan regatud ja numbrid kätte.

  • Vastuseid 156
  • Vaatamisi 35,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor

Haapsalus sõitsin 15,7 ja reaksioon oli 0,14.

Eile garaazis võtsin õhufiltri välja ja teine oli hullult sitane,oleks pidand ennem haapsalut äravahetama

  • 8 kuud hiljem...
  • Autor

Sain kätte täna m-techniku 2 originaal esistange aluse spoileri :)

Väike pilt ka

img09991nk0.th.jpg

Nüüd vaja korra prooviks külge kruvida siis värvi viia.

Kas keegi teab kus võiks saada originaal spoileri paigaldamise õpetust.

Seal komplektis on igasugust träni sees (poldid,tüüblid,klambrid,tihendid jne.)

kena kohe vaadata sellist tutikat asja... :)

kas realoem pildi järgi ei saa kokkupanemisega hakkama? Seal nagu suht hästi näha mis ja kuhu täpselt minema peab.

  • Autor

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BB11&mospid=47290&btnr=51_0658&hg=51&fg=15

Skeemil on jah näha kuidas käib.

Aga kuhu see kuhu fooliumtihend ja kummitihend lähevad

skeemil detailid 9 ja 10?

Eks nädalavahetusel proovin külge panna küll ta paika saab!

Lootsin et äkki kellegil on mingi tehaseinstruksioon siis oleks nagu peab :D

Lettihind on sellel lingil näha :D

Soodne kas pole.

Kummitihend käib jah õliradika jahutusribi/kerepleki vahele,kui ette hakkad istutama,saad nagunii kohe aru.Ei kujuta ette,milline see fooliumitükk seal on,silmamälu järgi ei tule üldse tuttav.Tihendi liimimiseks? teise ribi kate? Autot ka atm käepärast pole...

  • 1 kuu hiljem...

Nonii :roll:

Kui ise infot ei lisa, peab küsima.

Mis turboga täpsemalt tegu?

Millega süsteemi juhtima hakkad?

Millised on modifikatsioonid?

Kui suured jõunumbrid eesmärgiks?

mõnusat föönitamist! 8)

  • Autor

Turbo Garrett gt28rs ar68 kuum pool.Uus.

Kollektor TDI 324 augud ümber puuritud.

Cooler spets. tellimus.

Pihustid 440cc.

Aju STS.

Sumbuti 3" alguselt lõpuni.

sidur, tarvikud jne!!!!

  • Autor

Raha tahab hauda viia !!!!

Loodame, et tulemus on OK!!!!!!!

Kui kõik koos võin KIT-I müüa a.la 170hevost ve´rsus ca 350 hevost.

Ainult hind veidi kõrge.

Ei oma oma ei ole müüa vaid instruksioon!!!

Aju on vist ikka SDS mitte STS? Tundub et oled Patricku projektist ideid ammutanud... 8)

Aga see on ka hea ja toimiv lahendus!

  • Autor

Aju jah SDS.

Põhimõtteliselt kopeerin patriku projekti.

Leian et pole mõttet jalgratast uuest leiutada :)

  • Autor

Mõned uued pildid tegemistest.

img11491xt9.th.jpg

Turbo on lõpuks oma õigele kohale jõudnud.

img11511gl8.th.jpg

Nüüd tuleb nuputada kuhu aknapesu paak panna.

Sain crisp-i käest e21 aknapesu paagi, see tunduvalt väiksem kui originaal.

Tahaks panna juhipoolsele mootori poolele kuhugi.

img11521rc2.th.jpg

Nina ka peaaegu koos.

img11531ou0.th.jpg

Summuti 3" tolline algusest lõpuni.Loodan, et väga karjuma ei hakka, kui hakkab siis tuleb üks reso juurde panna.

img11571zy9.th.jpg

img11591wv5.th.jpg

Summuti ots on nagu vanal pütil kaks 3 tollist otsa.

Nüüd tuleb veel ära poleerida laadetorud ja sumbuti ots.

Pean turbost coolerisse mineva toru põlvega tegema kuna muidu pole koonusfiltrile ruumi.

Mis filtrit soovitate millel oleks 3tolline ava.

Pane AEM-i oma, see on kuivkoonus ja peaks päris hästi filtreerima.

Ise kasutan Subarul Apex-i oma mis pidi väga hästi filtreerima aga

ükspäev alles avastasin, et cooleri toru seest mõnusalt tolmune :shock:

Cooler sul muidugi osaliselt veidi ebaotstarbekas, kuna reaalset õhuvoolu näeb ainult iluvõre tagune osa.

Ülejäänud katab stange ja põlla ära. Aga sinu setupi jaoks peaks piisav olema.

Lihtsalt oleksid ka väiksema cooleriga hakkama saanud.

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor

Sain lõpuks kätte kaua oodatud siduri ja korvi.

Korv peaks pidama max 450nm nagu tootja lubab.

Sellest peaks piisama maa ja ilm.

img11781um7.th.jpg

Kohale jõudsid ka rehvid.Kahjuks veel vanade velgede jaoks.

Uusi velgi pole veel raatsinud osta.

Tegelt tahaks BBS rs- i saada aga raske leida seda ;)

img11831ce7.th.jpg

  • Autor

Täna sai kast maha võetud ja puhtaks pestud.

Homme tuleb uus sidur sisse ja vahetab ära simmerid ja käiguhoovastiku puksid.

Samuti vahetan ära töö silindri äkki muidu hakkab raskema siduriga lekkima äkki, seda juu ei tahaks.

  • Autor

Uus sidur sai sisse.Pedaal muutus päris raskeks, kahjuks auto veel ei sõida muidu saaks teada kui järsk see sidurikorv on.( kas ummikud hakkavad pead valutama panema või ei)

  • Autor

Täna sai kolvile üle pikka aja tuli peale aetud :)

Kahjuks veel ilma surveta :D

Järgmine nädal uued pihustid ja aju peale, siis peaks tulema hea ;)

Siiamaani tuleb ilma laadimiseta sõita.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.