Hüppa postitusse

BMW 325i cabrio-M-technik

Postitatud

Tere siis jälle!

Sain siis oma unistuse täide viidud ja tõin saksast ära oma unistuste auto 325i cabrio.

Auto ise 2,5 mootoriga,väljalaske aasta1990,kahe värviline last edition must/hall nahksisu,kohutavalt madal sportvedru eitea kas -80mm(poolas oli kohutav sõita kolmekesi ja valuveljed).

Läbisõit 132.000 saksas.

Varustuses kõik peale kondi ja kompuutri.

Pildid tulevad homme kui saan regatud ja numbrid kätte.

  • Vastuseid 156
  • Vaatamisi 35,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

kohutavalt madal sportvedru eitea kas -80mm(poolas oli kohutav sõita kolmekesi ja valuveljed).

sul siis veel vedas, ma sõitsin endaomal Leedus karterile prao sisse, tulin samuti sakasast ja läbi poola...mida ida poole seda hullemaks teed läksid. :shock:

Aga ootame pilte ja edu sulle! :

  • Autor

Poolas sõitsin nagu öökullil silmad punnis et karter ei läheks.

Kõrgus on autol umbes nii pikali suitsupakk umbes tühjalt.

Projekt saab sellel autol suur olema.

  • Autor

Täna proovisin oma vana auto 17 wolfrace velgi alla panna aga ei saanud kuna jooksis ees poritiiba kinni ja panin originaalid tagasi alla,tuleb siis uued vedrud tellida ja uued veljed ka arvatavasti 16 bbs-sid siis oleks hea.

Täna proovisin oma vana auto 17 wolfrace velgi alla panna aga ei saanud kuna jooksis ees poritiiba kinni ja panin originaalid tagasi alla,tuleb siis uued vedrud tellida ja uued veljed ka arvatavasti 16 bbs-sid siis oleks hea.

mismoodi sul 17 koopasse käib mul ja face'l pole küll 17 tolli velgedega probleeme ja mul veel 60/40mm madaldus :?

  • Autor

17 velg kummiga 225/45 jookseb ees poritiiba nii sisse et ei saa rattaid välja keerata,kui panna 215/40 siis võib olla käiks aga nende vedrudega ei ole võimalik tallinnas sõita+auto on liiga madal.

  • Autor

Kas 60/40 madaldus liiga madalaks ei tee,kust kohast sa need vedrud ostsid ja kas m-tecnikul pole muidu oma vedru :?

kas selle masina puhul on tegemist orig. M-Tech. -ga või on lihtsalt välimus selline, järelikult on sakslane mingi -80mm vedrud alla pannud.

Pilte on sul näidata?

  • Autor

Täna siis käidud UM-is ja aaves kadaka teel.Sain siis niipalju targemaks et m-tech originaal vedrud maksavad 4 tk ca7000.-,originaaal m-tech on -20mm.

Autole tegin ka järelpärimise UM-is ja on originaal M-Technic ja tehasest välja veeres ta m-sport suspension-iga see on must-valgel kirjas.

See mis vedrud sakslane nüüd alla pani on mul tüv lipakal peal kirjas:ees

läbimõõt 12,5mm,diameeter keskelt 144mm,pikkus 254mm. Taga.Läbimõõt 14mm,diameeted 141mm,pikkus 187mm

Aaves küsisin ka kabrio madaldus komplekti kuid ei leidnud spets cabrio omi,olid ainult tavalise omad ja 40mm madaldusega aga cabrio on 150kg raskem ei tea kas need alla sobivad ja kuidas kõrgus jääb :?

isegi kui orig. vedru paned siis cabrio peaks jääma veidi madalam,kui nt kupee kere sest cabriol on küljekarp tunduvalt madalam.

Kas UM saab VIN koodi järgi öelda,millisena see tehasest välja sõitis(varustus jne) kuskilt on kõrva jäänd et neil andmebaasis vaid eestist ostetud autod.

PILTEEEE!!! :)

Kas UM saab VIN koodi järgi öelda,millisena see tehasest välja sõitis(varustus jne) kuskilt on kõrva jäänd et neil andmebaasis vaid eestist ostetud autod.

Kõikide kohta saab. Ma võtsin neilt isegi minu USA-st pärit kuuekale kogu info välja.

väga kena, kas see siis teine M-tech II 325i cabrio eestis ?

otsi ette ka siis M-tech II ja aknaäärest võiksid allesjäänud kroomliistud ka mustade vastu välja vahetada 8) aga alles said ju auto kättte :)

muidu kena on ja väga vapper nr märk sul :shock:

nice ,hea nr.oled ka sebinud,sisu pildid oleks ka teretulnud.

ette m-tech spoila ja udud siis pole midagi puudu.

pildi järgi tegin kindlaks auto asukoha ning möödasõites nägin enda silmaga ära.....ilus on, madal ka :)

  • Autor

Kuna auto isegi saksa jaoks oli madal siis saksas juba elmine omanik lõhkus ära.

Selle põllelisa mis alt praegu puudus võtsin enne sõitu ära et mitte ära lõhkuda poola teedel.

Uued pildid panen kui ilma vähekeki ilusamaks läheb.

NB!kellel esimene m-technik spoiler üle on võib pakkuda

Normaalne madaldus ju, pole midagi hullu.

Eest võiks vaata et isegi madalam olla.

Küljekarp petab lihtsalt seda kõrgust võrreldes tavakerega.

vedrude kohapealt ytlen sulle niipalju et sul on need touringuga samad. kabriol ja touringul on tagumised vedrud jäigemad ja kui tavalised paned siis vajub tagaosa maha. muidu auto on ilus :)

stange pole ka m- tech II oma ju ? iluliistuga ju!?

  • Autor

Täna viisin istmed,rooli ja esimese käetoe remontimisse.

Probleem oli selles et istmete tagused olid kaetud musta nahaga mis aga vist vihma saanud ja kortsus kuidagi imelikult,pannakse uus nahk,roolil oli ka peal väike defekt lasin uue naha panna.Käetoe on eelmine omanik ise monteerinud ja sellel nahk kulunud.

Laupäevaks saan rooli ja esiistmed kätte siis ka pildid.

  • Autor

Küsimus selline ka,kas keegi teab kus tehakse hästi ja norm hinnaga pehmele katusele hooldust

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.