1 264 200" Neid kasutati kõigis E21 320/6 , 323i ja E12 520/6 mootorid ja hiljem E28 ning E30 eta mootorid. Aasta esimesel (eelnevalt 84) E30 323i "200"
Järgmine versioon oli "1 277 731" aka "731". See oli pea sama nagu 200 kuid Objekte suurem tarbimine sadamates.
Lõplik versioon oli "1 705 885" või "885" kasutusele 325i. Ports veelgi laienenud, ventiilid olid suuremad ja põlemiskambris on ümber kujundatud, et parandada voolu ja termodünaamiline kasutegur. Kasutatud 325i ja E30 super eta mootorid.
äkki on kellegile kasuks või väkseks mõttet teraks milline kaan laseb õhku paremini läbi :Dmida oleks parem portida jne
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
1 264 200" Neid kasutati kõigis E21 320/6 , 323i ja E12 520/6 mootorid ja hiljem E28 ning E30 eta mootorid. Aasta esimesel (eelnevalt 84) E30 323i "200"
Järgmine versioon oli "1 277 731" aka "731". See oli pea sama nagu 200 kuid Objekte suurem tarbimine sadamates.
Lõplik versioon oli "1 705 885" või "885" kasutusele 325i. Ports veelgi laienenud, ventiilid olid suuremad ja põlemiskambris on ümber kujundatud, et parandada voolu ja termodünaamiline kasutegur. Kasutatud 325i ja E30 super eta mootorid.
äkki on kellegile kasuks või väkseks mõttet teraks milline kaan laseb õhku paremini läbi :Dmida oleks parem portida jne
loodan et minust oli abi.
200 731 885