Hüppa postitusse
Postitatud
comment_28617

Sai siis millalgi ostetud crispi valge E30 kupee. Mingi aeg ta lihtsalt seisis ja vedeles.

Sügisel sai auto maalt ära toodud ja garaazi pandud. Hetkeseisuga on auto kruntvärvi all ja ootab kambrisse minekut. Mootor on ka juppideks ja ehitamisjärgus. Viimati käis plokk puurimises, hoonimises ja lamelihvis.

Mootor: Mootoriks tuleb m20b23 kap. remondi ja pisikeste modifikatsioonidega. Väga midagi tjuunima ei hakka, kuna tollest autost tahaks igapäevaliikuri teha.

Välimus: Värviks pigmentvalge, stanged M-Tech 2 replika, veermik 15"x7" BBS poleerrandiga kärgvelg , 60/40mm madaldus, shadowline liistud, neerud, prillid, tiivad ja kapott ilmselt klaasplastist.

Veermik: Kogu veermik saab remonditud-vahetatud kõik mis vaja, 60/40mm madaldus, Bilsteini B8 amortisaatorid, veljeks BBS 15"x7" poleerrandiga kärgvelg, polüuretaan tagasilla puksid + polüuretaan ektsentrik esimesed õõtsa puksid, custom made strutbarid ja kindlasti proovib 100% plokkdifrit.

Interjöör: Bmw originaal sportistmed.

Pildid: http://good-times.webshots.com/album/548420409ZQTdRu

crispi valduses:

2401177750065530952gmhevp_th.jpg

2672010900065530952dckybB_th.jpg

Hetkeseis:

2927560330065530952GjXdQs_th.jpg

  • Vastuseid 93
  • Vaatamisi 28,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

comment_27883

collaracer kribas > >

Kolbide pindamine:

Esmalt liivapritsiga puhastatud kolb:

Tefloniga kaetud kolvid:

Seletaksid ehk inimesele kes on suuremaosa oma elust spordisaalis veetnud ja motetult rassinud, milleks selline tegevus hea on ja mis see lopptulem/vajadus on???

Oma lollust ma ei habene, seega mark ei ole kysida ka, pluss ma ju blond kahh....

terv A

  • Autor
comment_27881
Kui ma nagu õieti aru saan siis see peaks kaitsma kolbe, et ei põleks läbi nii kerkgelt kui kuuma saab?

Teflon kolvi külgedel aitab vähendada hõõrdumist kolvi ja silindriseina vahel, seega väheneb kulumine ning vähenevad hõõrdumiskaod. Sama lahendust kasutatakse ka tsikli kolbide juures kus esiteks on kolvi pind mis on silindriga kontaktis viidud miinimumini(kolvi seelik üliväike) ning samuti on kasutatud keraamikat vähendamaks hõõrdumiskadusid. Seda kõike selleks, et mootor paremini pöördesse käiks ning kestaks kauem.

Termoplahvatuse kindel aine kolvi peal, siis põhimõtteliselt jah kaitseb kolbi järskude temperatuurimuutuste vastu, peaks muutma kolbi vastupidavamaks suurte temp vastu.

comment_27880

Kuidas sa saad olla kindel selle kihi yhtlususe ja kas sa tootlesid ka hiljem neid kolbe kuidagi?

Palju on ilma selle teflonkihita silindri ja kolbi vaheline vahe???

Ja kui kindel see tehnoloogia yleyltse on :D

Kas siis koik kolvirongad ei sisaldagi kroomi ja milline tootja annab oma rongastega kaasa nii tapse keemilise koostis retsepti???

terv A

  • Autor
comment_27878
Kuidas sa saad olla kindel selle kihi yhtlususe ja kas sa tootlesid ka hiljem neid kolbe kuidagi?

Palju on ilma selle teflonkihita silindri ja kolbi vaheline vahe???

Ja kui kindel see tehnoloogia yleyltse on :D

Kas siis koik kolvirongad ei sisaldagi kroomi ja milline tootja annab oma rongastega kaasa nii tapse keemilise koostis retsepti???

terv A

Miks täpne keemiline koostis?

Kataloogis otsides pakkus erinevaid rõngad ja seal oli lihtsalt ära märgitud et antud rõngad sisaldavad kroomi.

Isegi siin pildil on pisut näha, et rõnga tööpind on kõvasti heledam kui rõnga sisepind. Tootja nime kahjuks ei mäleta.

2593853390065530952gwfzAg_th.jpg

Kui rääkida kolvi seelikule pihustatavast tefloni kihist, siis see käib esmalt nagu värvipüstoliga. Ühe kihi paksuseks on umbes kümnendik. Kui just väga sosssepp ei ole siis üldjuhul saab suht ühtlase kihi. Hiljem lähevad kolvid ahju kus neid kuumutatakse 150- max 200 kraadi juures ja lastakse koos ajuga maha jahtuda. Kui kuskiltki jääb mõni tüügas ebaühtlane siis see kulub ise ära, sest teflon on pehme ja ei kahjusta silindri pinda.

Ise olen eelnevalt sama tehnoloogiat kasutanud oma eelmise mootori peal, mis sai küll igati piitsa ja seni ei ole laiali läinud. Kahjuks pole ma teda veel lahti võtnud, et veenduda mis olukorras on keraamika kihid.

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_27724

Pole ammu midagi kirjutanud, teeks siis väikese update-i.

Eilse seisuga jõudsid minu kätte kauaoodatud kaunikesed (Bilsteini amordid). Tulid kaua nad tulid, aga tootega olen igati rahul. Saaks auto juba ratastele ja liikuma saaks nende tööst kah aimu.

2789705280065530952qljjwv_th.jpg 2293477580065530952tRMQJi_th.jpg 2031794370065530952PPigAw_th.jpg

Möödunud nädalavahetusel sai tegeletud mootori poolega, mis siis lõpuks kandis vilja eile õhtul. R6 käivitus kui paugupill, loomulikult peale seda kui oli õlirõhk üles löödud ning ilu kogu asjale lisasid sinakad leegid plokikaanest.

2974618190065530952AOHWEx_th.jpg 2555939350065530952REizeg_th.jpg 2100276380065530952nHwQbX_th.jpg

2477898050065530952queQGQ_th.jpg 2244616750065530952KeuRjM_th.jpg

Plokikaanega tehtud töödest: veekanalite keevitus-Kavor.

Juhtpuksivahetus, juhtpuksi treimine, klapide ja klapipesade lõikus + kerge sooveldamine ning plokikaane lihvimine- Janimet.

Portimisega tegelesin ise.

Hooratas käis samuti Jaani juures uuenduskuuril ning sai ka väikese modifikatsiooni.

Olulist tähelepanu pöörasin nö. bolt on lahendustele ( segusiiber + sl. kollektror, sl. kollektor + plokikaas jne.) kuna need ikka tehasest tules ei klapi kohe mitte kuidagi. Näiteks väljalaske kanal + siis vl. kollektor on näitek 5mm mööda. Mitte just kõik kanalid kuid mõned. Väljalaske gaas tuleb ilusti kaanest ja paneb piraki vastu seina. Vat sellised möödalaskmised proovisin kõik võimalikult hästi ja sujuvalt kõrvaldada.

Üks negatiivne uudis kah, nimelt kass, kes mul garaazis ööbib on suutnud katusesse suure mõlgi sisse magada. Siinkohal suured tänud talle.

  • Autor
comment_27720
Käima läks jah teine üllatavalt hästi.

Varsti siis Pärnu-sse sissesõidu otsale :twisted:

Konrad sööb varsti Max-i ära toiduvarastamise eest ja siis on sul palju suurem lohk katuses :D

Maximus vodka võiks omale parem uue koha onamiseks valida, siis oleksid kõik häppid.

Aga jah, nüüd tuleks kiiremas korras auto keredetailidega ka tegelema hakata ja siis juba võiks jah Tallinn-Pärnu-Tartu-Tallinn otsasid vista.

  • 2 nädalat hiljem...
  • 9 kuud hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.