Hüppa postitusse
Postitatud
comment_30302

Tere!

Panen siis enda liikuri ka siia üles :D

Kere: Kupee aastast 1986.

Värvus: Valge.

Mootor:M10 - 1,8 karburaator.

Välimus: Ei midagi märkimisväärset.

Veljed ja rehvid: Originaal BBS 15" , rehvid Michelin 195/60 R15

Audio: BMW Business RDS ja JBL

Sõiduki tehaseandmed:

Vehicle information

VIN long xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Type code AK51

Type 316I (EUR)

Dev. series E30 ()

Line 3

Body type LIM

Steering LL

Door count 2

Engine M10

Cubical capacity 1.80

Power 66

Transmision HECK

Gearbox MECH

Colour ALPINWEISS (146)

Upholstery PACIFIC (0252)

Prod. date 1986-03-11

Order options

No. Description

205 FUENF-GANG-GETRIEBE (SCHONGANG

270 WIDER TYRES

311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL

350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM

400 SLIDING SUNROOF MANUAL

545 DREHZAHLMESSER,KM/H-TACHO,AN.U

704 M SPORT SUSPENSION

708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II

915 nur Boden konserviert

Et siis märkimisväärseid lisasid pole olnud :D

  • Vastuseid 170
  • Vaatamisi 40tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_19854

Nu loodame, et sul ei tule.

Aga asjast ka. Täna sai siis tagumiste peatugede kinnitused installitud tagaistme külge. Kuna ei tahtnud UM-i tüüdata, siis tegin kinnitused esiistmetelt lõigatud peatugede kinnitustest. Samuti sain kätte uued summutipüksid ja keskmise püti, muud pudinad juurde ja hind ei tulnudki kirves (1300).

Happy again :D

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_19523
hea kohe vaadata nii korralikku aparaati, kõik nii originaalne!

kas tweetrid on originaalid või ise sinna pandud?

Tweetrid tegin ise. Idee leidsin streetrace foorumist vist kasutaja Sallu koduleheküljelt.

Kui auto poleks pere ainus sõiduvahend, siis saaks paljud venima jäänud asjad korda teha. Samuti tulei vihje nõrgemalt soopoolelt, et rooli keerata on raske. Järeldus - tuleb paigaldada roolivõim. Esialgu kuulutust üles veel ei pane, aga kui kellelgil on pakkuda võimuga latt 316-le ja kogu muu vajaminev, siis andke privasse teada.

Over and out!

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_18333

Uuendan remondipäevikut ka natuke. Et augustikuu hakkab lõppema, siis sai täna käidud tehnoülevaatusel.

Enne jõudsin ära vahetada summuti püksid, keskmise poti, tagumised stabika kondid ja veel nipet näpet. Oleks tahtnud veel mõningaid juppe vahetada, aga aeg pole minu sõber.

Tulemustest niipalju, et mootor on üle ootuste parem kui arvasin ja heitgaasid üllatasid ka tehnopoisse endid. Kuid pidurite juures polnud tuju enam nii hea. Läbi nad läksid, aga põhjaliku remondi teen neile ära. Muud tuled viled korras.

:lol:

Over and out

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_16232

Üldiselt on Lõuna-Eesti pakane tore asi. Rääkigu uudised mida tahavad, aga korralikult külm on.

Ja veel toredam on sellise külmaga väljas auto all vedeleda ja summuti pükste tihendit vahetada :) Muidu auto tibi-tobi. Mõningad jupid võiks välja vahetada, aga otsustasin asjad uude aastasse lükata, siis kui see jõulu/aastavahetuse möll läbi saab. Siis on plaanis vanakesele midagi head külge kruvida (eix teab :wink: ).

Aga seniks over and out.

  • 4 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_15581

Niisiis, sai hetk tagasi vanakesega kanali pealt tuldud. Põhjuseks väljalaskekollektorist kostuv lõrin. Polnud hullu kedagi üks mutrike lahti. See asi lahendatud. Siis avastasin tunduvalt kehvema asja, difril üks pooltelje pool lekib :x . Ja autol on termostaat vist otsas, seistes soojaks ei lähe :? Kisub suurema remondi poole....

Over and out.

  • 1 kuu hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_14195

Nii...

Kui auto on igapäevases kasutuses iga ilmaga, siis aeg teeb nii...

th_Puhkus4.jpgth_Puhkus3.jpg

Ja kui asi käsile võtta, siis loodan asja parandada. Hetkeseisuga on auto lahti lammutatud ja uute karpide panek edeneb. Peale karpide vahetust tulevad veel mõningad parendused. Seniks over and out.

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_12319

Täiendaks oma remondipäevikut ka natuke.

Täna sai vahetatud said esimesed pidurikettad+klotsid+pidurivoolikud, esimese stabikavarda puksid. Samuti tagumised piduritrumlid+klotsid+käsipiduri reguleerimis kahvlid. Varuosade eest tuleb tänada Eerot ja AUTOINT-i!!!

Hommikul avastasin, et auto pagasiluuk on lahti, kiire inventuur ja mida enam pole on tulekustuti, aga huvitaval kombel jäeti alles ca 3000 EEK-i maksev tööriistakohver, millest oli kahjuks võetud näpitsad ja paar spetsiifilisemat tööriista. Teeb tigedaks küll :x

Seniks over and out!

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.