Hüppa postitusse
  • 0

K: Keretööd / Ülevärvimine


grimes

Küsimus

 Tere E30 fanatid..
 
Hakkab lähemale jõudma aeg kus tahaksin oma E30-ne ülevärvida. Kuid vaevlen probleemiees, kus seda teha lasta.
 Nimelt otsin kohta, kus tehakse hinna ja kvaliteedile vastavat tööd..

Pisemad keevitustööd (tüüpkohtadeks esinevad esimesed karbiotsa nurgad vms) ja vb miskit tagapõllejuures. (vajadusel võin lasta selle eelnevalt mujal teha)
 Lisaks siis eeltööd ja värvimine..

 On võimalus endapoolt teha lahti komplekteerimine ja uste/luukide/esitiibade juures roostealgete eemaldamine ja selle katmine.. Jääks tööd vähemaks eeltöödel rooste eemaldamisega..
 Lisaks olen nõus ka osaliselt eeltööd ise tegema (olen sellega tegelenud, kuid kohta kus tervet autot teha korraga puudub)

Kuna eeldatavasti auto värvus muutub, seega vajalik sammuti värvida ukse/luugi jms vahed sammuti kõik üle..

 Eile käisin ühes asutuses, kus tehti pakkumine 2000eur-i mis jääb natuke kalliks. Arvestades seda, et kõik viimse detailini peaks sammuti ise eelnevalt lahti komplekteerima. Ja sammuti hiljem ka kokku panema. Lisaks pisemaid keevitustöid sinna ta ei arvestanud. Samas mingi 500eur-iga ka nüüd ülevärvitud ei looda saada.
 Selline kesktee võiks jääda 1000 +/- pakkumistele umbes.

Suured suured tänud teile ette kes selles valdkonnas mind aidata suudaks.

Muudetud , muutis grimes
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 14 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Uuri kindlasti mida see nn ülevärv sisaldab..  kas see on lihtsalt värvi peale tuiskamine või värvitakse ka ukse vahed, luugid jne seestpoolt, kas pannakse uued kere hermeetikud jms. Kas krunditakse epoga, kas lakitakse värv (sul vist metallik seega nagunii)

 

Sedasi võibki nn ülevärviks kuluv töötundide arv olla mitme kordne k.a summa mitme kordne.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Kuskile vanavigalasse viia kus kutid esimest korda elus püssi proovivad oleks pehmelt öeldes riskantne.

 

 

Muidu mu eelmise auto värvis vend koolis oma esimese tööna ära..  võrreldes praeguste tööde kvaliteediga on asi ikka öö ja päev. Samas selle raha eest oli tulemus üle ootuste hea.. 600 eest oleks ma rahul

 

Joppamise asi ;) ja oleneb muidugi see ka, et mida tahad.. 

Muudetud , muutis oo7
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Minu rull on juba Vana-Vigalas, juuni kuuks lubatakse, et on valmis.... Mingi töö kvaliteedi pärast ei põe ma küll absull ja püss antakse ikkagi seal selliste kätte, kes on juba välipraktikal käinud. Juttude järgi tegeleb mnu autoga mingi 3 kursuse kuldsete kätega vend ja kokkulepe jäi selline, et mis sitasti see uuesti. See aasta nad sul seal midagi enam teha ei jõua, juhul kui keevitada on vaja, selle ütlen kohe ette ära.

Tallinna tööstushariduskeskusest sain pakkumise, pidin p***eli kukkuma. Sellises mahus tööde eest tahtsid 2200€. :D

Muudetud , muutis Chulo
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Vigalas on uus hoone ja moodsad seadmed, uued kambrid ja kõik jutud olemas. Liivapritsi ruumi ei ole veel valmis jõutud teha, aga saavad need tööd ka õues teha, kui väga vaja. Väiksemate asjade jaoks on eraldi kamber.

 

Minu jaoks on THK juures ulme see, et küsitakse samas klassis hinda mis keretöökojadki.

Muudetud , muutis Chulo
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Minu rull on juba Vana-Vigalas, juuni kuuks lubatakse, et on valmis.... Mingi töö kvaliteedi pärast ei põe ma küll absull ja püss antakse ikkagi seal selliste kätte, kes on juba välipraktikal käinud. Juttude järgi tegeleb mnu autoga mingi 3 kursuse kuldsete kätega vend ja kokkulepe jäi selline, et mis sitasti see uuesti. See aasta nad sul seal midagi enam teha ei jõua, juhul kui keevitada on vaja, selle ütlen kohe ette ära.

Tallinna tööstushariduskeskusest sain pakkumise, pidin p***eli kukkuma. Sellises mahus tööde eest tahtsid 2200€. :D

mis hinnaga nad vigalas rulli ära teevad?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Pole rahast veel rääkinud, kuna tegelik tööde maht pole veel päris selge. Peetis on siis tüüpilised kohad ja vahetusse lähevad, tagapaneel, taga parem tiivaäär, ja karp, mõlemad esitiivad ja põhi vaadatakse ka kriitilise pilguga üle. Tagumise parema koopaga tuleb midagi ette võtta ja akukast ka nutune. Nipet-näpet veel siit ja sealt. Värvitakse üle terve auto ja mootoriruum, kuna auto saab rohelise asemel punase kuue. Veel ei tea kas polstrite alt ka värvida lasen. Värvid ja materjalid viin neile ise.

Kui auto kätte saan, siis teen ka teema autost lõpuks ära ja muljetan, milline sai kvaliteet ning kui palju asi siis kokkuvõttes maksma läks.


Ahjaa... uksed ka uued (kellegi teise vanad)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Kõik ongi pulkadeks kistud. Isegi juhtmesarja kiskusin välja. Ma pole veendunud, et ise paremini teeksin kui need nn käpaharjutajad. Igasugune kokkupuude keretöödega endal puudub ja mingit kaht kilo ma pühapäevaotosse hetkel uputada ei kavatse. Seal koolis on veel lisaks maalrile eraldi plekkseppade kursus. Ma ei hakka kedagi ette maha kandma. Eks ole näha.
Sõbra mersu tehti 5 aastat tagasi samuti Vigalas ära. Värviti katusest alla poole kõik ära, tehti roostetõrjet, plekitööd ja keevitust. Maksis ta tollel ajal 5000 krooni selle töö eest ja asi kestab siiani. Minu e46 värviti Kasko korras 2 aastat tagasi Tallinnas ühes tuntud värvitöökojas üle ja tänaseks päevaks on mõlemad tiivad ja 2 ust roostes. Uksed enne värvimist muide ei roostetanud.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus