Hüppa postitusse

325i 24v MSEFI '85 - Mart

  • Vastuseid 393
  • Vaatamisi 74,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

Kas seal passis pole märge mitte ümberehitusloa ja mingi numbrikombinatsiooni kohta selle ees? Kas selle järgi ei saa mitte välja võtta mida ümberehitus sisaldas? Kui nii siis on ideaalne "auk seaduses" kuidas kõik puuride ja turbodega asjad legaalseks saada. Sebimist on rohkem aga ikkagi :D

Edit: raimo tõsta mingi 2.0 peale esita arki ümberehitus avaldus ja nädalapärast sõidad arki uksest ümberehitusmärkega passis välja.

  • Autor

lukustavad jah...

lisaks keeratakse kere natuke üle tasakaalupunkti, nii, et tagasi kukkumine ei ole kuidagi tõenäoline.

ps. sellega keeratakse ka mootoriga masinaid külili :)

võin hakata teenust pakkuma... :) seda küll ainult suvel...

minu meelest on nii palju mugavam töötada kui kanalil või tõstukil.

  • Autor

põhi on olnud täpselt selline juba enne silikoonimist...

silikoon lihtsalt aukude peale lastud...

ja raamiotsa sisse auk ei mädane aastakesega. see oli eelnevalt tehtud lohaka töö viga

Mina nägin seda autot viimati põhja alt siis kui Xjan sinna selle 318is tehnika pani - see oli siis september 2004 ja siis ta nii kole ei paistnud aga ega ma ei urgitsenud ka selle 2002 aastal keretööde käigus pandud silikooni all.

eriti hea kere ei paista siit piltidelt aga no tee korda ja viska m50 peale siis juba väha hea :wink:

Silwer kribas

See kere ei ole küll ideaalne ja tegemist vajab aga tal on mõned head "lisad": tegemist on vana tüübi kerega kus katalüsaator ei ole nõutud, kw on kirjas 100 ja passis on märge ümberehituse loa kohta. Samas ei ole kirjas mida täpselt lubati.

Sorgin natukene teemas aga midagi hakkas nagu vaevama...

Kuidas saab vanemale kerele sellise loa nagu sa Silwer siin yleval kribasid?

Kas mitte ei pea nimelt kirjas olema mida sa teed ja kui palju sa teed.

Imestan siin ja vabandan, et OT tegin ja siinkohal kysingi kuidas edeneb see teema mis siin tegelikult on, kas kerega on edasiminekuid ja mootoriga?

terv A

  • Autor

edenemisest...

paar ööd tagasi vahetasin ühel v6 audil roolilatti... sellega läks põhimõtteliselt päev ja öö sassi :D

aga põhja on paar pisemat lapikest peale keevitatud... nädalavahetusel ehk õnnestub väheke edasi liikuda :)

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

mootor pmst koos. kaante poldid veel kinni tõmmata.

kere juhipoolt kokku keevitatud. veel kaasreisija jalgealune ja pagassis aku alune.

puudu on veel laager vända otsast, kuhu toetub käigukasti võll.

Seda ei leidnud realOEMis surfates ka kuidagi :D ehk keegi teab koodi öelda, saaks ära osta.

Samuti ei tea kardaanist veel midagi...

Muu peaks koos olema... :)

Läheb põnevaks :)

Ma ootan kannatamatault et see kere kunagi jälle liikuma saaks. Vanadel headel aegadel oli tegemist vägagi kiire 325i'ga. Ei olnud temale vastast tavalistest 325i'dest ega ka Andry ja Kimmo 327i'dest.

Summuti oli täis HARTGE otsast lõpuni ja tänu selle oli ka passis tavalise 126kw asemel 132kw (arvatavasti kunagisest Saksa passist maha kirjutatud).

Kas värvi jätad talle sama nagu originaalis? Minu arvates oli see ilus värv.

Sellel autol oli kunagi ka M-Tech I ring - sobis koos 15 BBS-iga sinna väga hästi.

- laager vända seest

Peaks sobima ka M20 oma. Ehk leiad kasutatuna. Realoem'ist ei suutnud seda mina ka leida.

  • Autor

konsulteerisin juba Mihkliga.

Seal tavaline kuul-laager, mis paigutatud 2-massilise hooratta külge. esmaspäeval hüppan baltilaagrist läbi...

Värvi suhtes... Kõigepealt tahaks passi näha...

Esialgu hakkab ta liikuma rotikana :oops:

edaspidi siis vaatab...

Endale meeldib must... aga samas, originaalroheline oli ka küllalt tume.

Võib-olla värvib roheliseks, aga originaalist tooni võrra tumedamaks...

PS. ma loodan, et 141kw teeb temast piisavalt kiire liikuri :D vähemalt esialgu...

hetkel käibki plaanide kogumine, et mis selle m50-ga tulevikus teha... :)

  • Autor

krt, oma lollusest kustutasin just paar posti ära :D

Igatahes,

Mootor koos, juhtmestiku üleminek tehtud.

Viimaste uuendustena sai mootor ka pukist maha tõstetud ja proovitud ka Getrag 260 kasti sinna otsa...

otsus: siin

eile tõin ka e36 käimakasti ära.

lisaks on soolas viskodiffer :) ehk õnnestub see ka ära krabada.

Täna tuleb üks honda keevitusse... õhtul üritan ühe hooga ka bmw salongi keevitamise ära lõpetada :)

  • Autor

täna korjasin hunniku polte-mutreid-seibe-laagreid mööda linna kokku.

Nüüd saab kasti mootori otsa pista...

õhtul keevitan pagassi, viimistlen põhja...

laupäeval tõstma :)

miks sa mootori pukist maha tõstsid?

mul käib nii, et pukis olevale mootorile köis ümber, tali lakke, tõstan mootori koos pukiga üles, võtan puki küljest ära, mootor lae alla, auto mootori alla tõmmata ja mootor alla lasta. ongi peal. üle 15min koos poltide kinnitamisega ei lähe :)

  • Autor

1. pukist maha selleks, et kast külge panna :) panin koos kastiga autosse mootorit. Ei viitsinud kasti lae alla tõsta :)

2. Mootor ON aiste vahel

3. Käigukast ka kõhu all

4. kollektorid EI ole küljes :D

5. radikas EI mahtunud ette hetkel :)

6. mootoripatju EI olnud sobivaid

õhtul/öösel rohkem inffi, ja ideid pärima...

praegu kiire.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.