Hüppa postitusse
  • Vastuseid 393
  • Vaatamisi 74tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_27894

mootoripadjad - uuring näitab, et m20 aitab...

kui ei aita siis vana 6-ne ikka aitab :) ühesõnaga katstamine...

vähe pilte kah :)

http://www.zone.ee/bronco88/mart_moto/images/dsc_2804_1.jpg

mootor ja omanik askeldamas :)

http://www.zone.ee/bronco88/mart_moto/images/dsc_2814.jpg poolel teel...

http://www.zone.ee/bronco88/mart_moto/images/dsc_2820.jpg

ja kohal :)

  • Autor
comment_27892
tegin lingid ümber, zone ei luba linkida otse.

klapikambrikaant polegi tuuninud :D

ära siis 13 padrunit amordikannu külge unusta :wink:

ma teadsin, et see 13 padrun teile muret hakkab valmistama :P

ja traathari seal vahel ka...

aga klapikambrikaas ei mõjuta kiirusomadusi :D

  • Autor
comment_27891

käigukastitala installitud,

e21 pidurivõim installitud. - kontrollitud - sisselaskekolle mahub :D mingit mootori kallutamise värki ma ei plaani teha...

juhtmestik mootori küljes

probla siiani mootoripatjades. Täna võtsin e21 m20 padjad ligi... neile saab vahele teha 15mm vahetükid... vaja oleks aga ~22mm

ühesõnaga, mootoripatju vaja. diameeter peaks olema väiksem kui 65mm

polt võiks olla "otse läbi", st. augud on kohakuti

ja kõige tähtsam, kõrgus peaks olema ~70mm... Soovitusi?

  • Autor
comment_27875

sinna mahuks ka TEOORIAS e36 radikas ja e36 suur vent (e30 vent väiksem)

aga vahed jäävad nii väikeseks, et kõvema pidurduse korral on see kupatus radikas...

el. vent juba hangitud.

praegu loodan leida e28 padjad. need, koos alumiiniumist vaheflanssidega peaksid jääma perfektsed.

siiani ootan 325i kardaani lõunaeestist...

tagastange kon ka puudu.

aa, praegust posti kirjutan 40 palavikus :)

  • Autor
comment_27824

nii, E28 patjadega mootor paigas. vajadusel saab suti veel seda tõsta...

ülejäänud õhtu sisustasin käiguvahetushoovastiku modimisega...

mingipärast (jällegi :D ) ükski stock osa ei tahtnud klappida päris nii nagu MINA seda tahtsin... maybe ma tahtsin liiga palju...

igatahes, paigaldatud Olavi käest ostetus shortsifter... ümber ehitatud käiguhoovastik... kuna shifter otsustas mitte päris hästi sobida, siis ühtlasi kaotasin hoovastikust ühe plastikpuksi ja asendasin ta M14 poldiga :D

õnneks istus polt niivõrd täpselt, et loksu ei jäänud ja tihkeks ka ei kiskunud...

ahjaa, tänasest on bemar streetlegal :twisted:

  • Autor
comment_27814

kekutaks suti? :D

img_5343.jpg

natuke mudumudru ka...

*--* So SEXY (ok, roostet ja tuunimata karterikaant ärge vaadake :D)

http://mart.isa-geek.net/kraam/mart/bemm/images/img_5348.jpg

*--* ruum "lae" ja mootori vahel... ehk siis kapoti ja mootorikatte vahel umbes 4cm...

http://mart.isa-geek.net/kraam/mart/bemm/images/img_5342.jpg

*--* roolilatt ei ole kaugel :)

http://mart.isa-geek.net/kraam/mart/bemm/images/img_5352.jpg

*--* ja ega maani kah pikka maad pole - praegu all 318i stock vedru

http://mart.isa-geek.net/kraam/mart/bemm/images/img_5351.jpg

*--* damn, selle sumpsiga hakkab veel nalja saama :)

http://mart.isa-geek.net/kraam/mart/bemm/images/img_5355.jpg

*--* mingid pildid roolihoovastiku leiutisest

http://mart.isa-geek.net/kraam/mart/bemm/images/img_5359.jpg

http://mart.isa-geek.net/kraam/mart/bemm/images/img_5362.jpg

http://mart.isa-geek.net/kraam/mart/bemm/images/img_5365.jpg - esimene käik

http://mart.isa-geek.net/kraam/mart/bemm/images/img_5366.jpg - teine käik

*--* E21 pidurivõim versus kollektor - võitjaks jäi võim...

http://mart.isa-geek.net/kraam/mart/bemm/images/img_5371.jpg

  • Autor
comment_27812

täna tegelesin terve päev sumpsi kokkuajamisega.

e36 tuletorud keevitasin ikka suht radikaalselt ümber...

Lisaks sai katalüsaatorite juurest jupike eemaldatud... ja hetkel jääb tagapütt natuke vale nurga alla - ei viitsi pisiasjadega tegelda - ei takista kiiresti sõitmist :D

  • Autor
comment_27810

pildid on küll, ega seal midagi keerulist pole...

tagumist tuletoru tuli "painutada" kergelt kerest eemale (läks siis õõtsa tagumise puksi vastu pmst)

ja esimesel tuletorul tuleb põlv palju järsemaks teha, muidu ei mahu mootoritalast mööda.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_27749

kurat, need pildid said kogemata kaamerast ära kustutatud...

saan paar uut teha ehk

aga nüüd tähtsama uudise juurde...

IT'S ALIVE :D:P:lol:

ühesõnaga, mootor käib...

mitte veel väga hästi. eks tuleb küünlad vahetada ja mõned voolikud veel kinni kruvida...

siis veel igasugu pisiasju lahendada...

aga põhimõtteliselt saaks sõita juba homme, kui vaja :D

  • Autor
comment_27739

täna õpetatud genekas laadima,

jahutusvedeliku voolikuid külge poogitud.

Roolivõimu pump ära ühendatud, roolivõimuõli sisse kallatud.

radika ette el. ventikas poogitud.

lisaks signa uksi avama õpetatud... PS. Tänud Xjanile et ta minu kõnesid veel seedib :D

comment_27738
lisaks signa uksi avama õpetatud... PS. Tänud Xjanile et ta minu kõnesid veel seedib :D

Tal tavaliselt ei ole isegi kombeks kõnesid vastu võtta. Mina pean ka talle tavaliselt mitu korda helistama enne kui õnnestub ühendust saada. Seega on sul siis veel päris hästi läinud... :)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.