Hüppa postitusse
  • Vastuseid 393
  • Vaatamisi 74tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

comment_28546

525i m50 oli see plaat teistsugune, väiksem ja neetidega karteri küljes

325i m50 oli see plaat poltidega ploki küljes

m50TU mootoreid pole õnnestunud lahata.

õlipumba erinevus ongi õlivõtturis

piduri vaakumvõimendi - tirriga silmusvõti abiks :wink:

  • Autor
comment_28545
Samuti pole rooligardaani ära võtmiseks vaja maha võtta pidurivõimendit :D

ma tahtsin niiehknaa eemaldada seda piduripauna... praegu panustan ix-i võimu peale... võibolla mõtlen veel ringi... ja kuna see kardaan oli püstaku külge kinni mädanenud, oli seda nii lihtsam peksta...

aga ligi ei pääsenud ma ei tirriga silmustega, ega pika liigendiga padrunvõtmega.. :D

ok, see põhi võib tõesti nii olla...

aga see ei muuda fakti, et mihkel andis mulle e36 plaadi :D

  • Autor
comment_28541

e36 plaate on mul vähemalt 1 üle, kui tahad.

arvatavasti vist ka teine.

Aga üks mure ka...

Keegi oskab soovitada, kus ma saaksin karteripõhja paksust sitakihist puhtaks lasta pesta? Ise ei viitsi eriti kraapida-nühkida-mässata :D

laseks kusagil pesuvannis pesta :)

  • Autor
comment_28538

no üks asi on karteripõhi... aga näiteks õlipumpa ei tahaks küll vee all pesta... kasutaks ikka petrooli või naftat vms mittekorrodeerivat pesuainet..

ja tore oleks konkreetseid nõuandeid saada :)

kui kellelgi mingi "pesukast" on olemas, ehk saaks seda 4-packi eest kasutada tunnikese-paar?

terv,

M

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_28398

kõik peale käigukasti ja kardaani on lahenenud suht valutult...

käigukastiga on nii, et see on tulnud e28 alt (getrag 260) ja sellel on suur flans küljes. mul aga hetkel on all väike differ.

Teine võimalus oleks pista tagasi automaatkast... ja lasta teha custom kardaan.

ahjaa... üks asi pisiasi on mudugi ka lahendamata.. mootorijuhtmestik on hetkel automaatkasti oma. kui nüüd getrag260 alla läheb, tuleks see ka ära lahendada.

  • 3 nädalat hiljem...
comment_28186

Siis kui mina seda vaatamas käisin, siis mulle ei meeldinud eriti seisukord.

Detailid olid küll ilusti vahetatud aga pikast seismisest oli igale poole juba rooste peale tekkinud.

Ei olnud ise kindel, kas seda jäädavalt eemal suudab hoida (et peale maha käiamist tagasi ei tuleks).

comment_28182

Kipub nii olema jah, et kere kuskilt ei saa.

Selletõttu ma valisingi võimalikult lahja mootoriga ja äsja toodud isendi.

Aga ka antud eksemplar tahab mõne koha tegemist (megaväiksed),

kuna BMW insenerid on mürasummutusmatist mõnusa kopitamiskolde teinud.

  • Autor
comment_28181

eks ta ole...

Üldiselt mul on välimusest suht suva :D

Lahingurelv, nagu Sam ütles...

arvatavasti värvin mattmustaks vms.

igatahes, täna on katse 2, et masin Lille juurest kätte saada...

eilne lahendus luhtus tänu mingile nolgile, kes käruvedamisautole ette keeras. :D

comment_28179

See kere ei ole küll ideaalne ja tegemist vajab aga tal on mõned head "lisad": tegemist on vana tüübi kerega kus katalüsaator ei ole nõutud, kw on kirjas 100 ja passis on märge ümberehituse loa kohta. Samas ei ole kirjas mida täpselt lubati. Seega võib sinna suht tuima näoga ükskõik mis mootori / turbo / kompressori / puuri jne peale panna ja sellega ülbe näoga ülevaatusele sõita.

Minu arust on see juba vägagi hea ja kasulik asi.

  • Autor
comment_28178
See kere ei ole küll ideaalne ja tegemist vajab aga tal on mõned head "lisad": tegemist on vana tüübi kerega kus katalüsaator ei ole nõutud, kw on kirjas 100 ja passis on märge ümberehituse loa kohta. Samas ei ole kirjas mida täpselt lubati. Seega võib sinna suht tuima näoga ükskõik mis mootori / turbo / kompressori / puuri jne peale panna ja sellega ülbe näoga ülevaatusele sõita.

Minu arust on see juba vägagi hea ja kasulik asi.

puuri-turbo-jms vidinate kohta võibolla tõesti...

aga mootorivahetuse peab vist ikkagi ära regama :)

ja tõesti, Silver, ka see märge passis oli üheks lisamotivaatoriks :D

kohevarsti kere järele, hoidke siis pöialt...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.