Hüppa postitusse

325e 2.7i kupee 1987 - oo7

Postitatud

Tegelikult üritasin ma esimest korda elus osta endale E30 kupeed (punane 316 kupee) juba 2005. a, kui need autod ei maksnud mittekuimidagi. Toona jäi asi katki, kuna sain endale ühe Opeli.

Teist korda üritasin osta endale E30 kupeed aastal 2008. Sel korral olid need autod natuke kallimad juba, kuid siiski odavamad kui praegu. Käisin vaatamas mitut, kuid kõik olid niivõrd raiped, et ostsin lõpuks E34-ja.

Kuna kaks ilma kolmandata ei jää, siis hakkasin uuesti otsima, seekord eelarveks 2x rohkem, kui eelmine kord. Tahtsin autot, mis näeks välja ideaalne, ning ei roostetaks. Kadedust tekitas ka kursavend, kes oma omale talvel ühe kupee õuele tiris. Uskuge või mitte, aga E30ne puhul sellist leida, mis ei roostetaks on võimatu. Piltide pealt on nad paljud siledad, kuid tegelikult on ka foorumis neist, mis piltidel libedad tunduvad ikka parajalt roostes peldikud.

Pärast pikki otsinguid leidsin selle:

raxfh3.jpg
2nt7de.jpg
2uxz0qg.jpg
nle8g7.jpg
2uxz0qg.jpg
2nt7de.jpg

Aga see selleks.. infost siis:

Auto on toodud 2a tagasi saksamaalt, seisis kuni selle kevadeni garaazis ning ei ole kuuldavasti mittekunagi talvel sõitnud. Seda ma muidugi garanteerida ei saa, kuid esmane registreerine Eestis on selle aasta aprilli kuus. Kere on täiesti ideaalses korras, ning pole taastatud. Terve auto peale on 2 väikest roostetäppi. Seega võib vb olla seda juttu mingil määral uskuda. Teen homme veel pilte mattide jms alt.

Mootoriks on M20B27 nn "strokker", ehk siis mootori ülemine ots pärineb M20B25 pealt, koos sisselaske jms. Ka aju on M20B25 oma. Igatahes käib mootor ülihästi pöördesse, ning auto on lausa uskumatult kiire. Ma algul olin selle mootori suhtes pehmelt öeldes skeptiline. Eriti suur vahe just 2,5 liitrisega võrreldes on madalatel pööretel. Olen saanud sõita enne kõigi erinevate mootoritega E30netega, mida tehas peale M3-e pakkus, ning vahe on ikka päris suur. Interneti tarkuse järgi peaks võimsust andma natuke üle 135kw selline kombinatsioon.

Lisavarustus on E30nele omaselt kasin, kuid siiski:

Roolivõimendi (jah see on E30nel lisavarustuses)
Kesklukk
Signalisastsioon (hiljem paigaldatud)
Tehase originaal tumedad klaasid (kõik kaasa arvatud tuuleklaas)
M-tech II rool (paigaldasin ise oma E34 pealt)
Katuse luuk (käib swaanziga)
Kompuuter (laes)
Madalad sportistmed ees.
Ksenoon tuled

Mingit suuremat taastamist tehtud ei ole. See auto ongi nii säilinud.

Muudetud , muutis oo7

  • Vastuseid 794
  • Vaatamisi 80,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pigem ütleks, et noore mehe elus on kaks kõige hullemat asja noor naine ja vana auto - mõlemad vajavad pidevalt tähelepanu, näitavad iseloomu ja päris oma tahtmist õnnestub harva peale suruda Pole mi

  • KarlK käis autot pildistamas:     Peab mainima, et tema auto äärmiselt kirgas punane värv pani korra mökutama, kas Zinnoberrot oli ikka õige valik, aga kuna see o

  • Muide see auto on ka valminud Juuni kuus 1987   Elu lõpuni ma sellega sõita tõesti ei kavatse, vb olla ongi järgmine/ülejärgmine hooaeg saadaval. Kes tahab võib raha koguma hakata

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor

Valgustavad küll väga hästi, kõik kes autoga pimedas sõita saanud imestavad kui head tuled on. Võrreldes originaalidega hoopis teine tera

Ma muide panin rahulikumad pirnid sinna sisse et poleks nii sinine enne näitas muidu veel paremini. Ksenoonid on mitte välimuse vaid valguse pärast, kusjuures täiesti samal tasemel kui näiteks uue skoda Ksenoonid

Vanade pirnidega muide polnud mõtet kaugtulesid üldse tarvitada, sest näitas niipalju hästi,need lihtsalt tegid valguse kollaseks

  • Autor

Flantside osas on nüüd ka sott selge, ehk osade rõõmuks/kurvastuseks neid ei tule, auto nägi turskem välja küll, aga hakkaksid koopasse käima

 

Tänud Rihole, et andis proovida  ^_^

  • Autor

Kui kedagi peaks huvitama selle aktsiisiteema jauramise valguses, siis uue kiviga tuli paak 10,2/ 100 km. Põhiliselt linna sõidud Tallinnas  :BMW:  

 

Viimane E36 316i paak oli vist 9,6L / 100 km

See ei olene hetkel küll sellest, org differ jne, ikka muu kala ilmselt vaevab teist.

Homme vaataks su imelooma ka üle haapsalus :-P korralik pre ikka maasikas v asi

  • Autor

Ei tea kas ta nüüd ime loom on aga näha saab küll jah. Kahjuks ei sõida ise venna auto läks p***e ja minu omal kardaani laager peene pealegi ei viitsi üksi seda autot seal rivis nügida

20. läheb vahetusse

80% oleneb sellest diffrist kes rooli ja istme vahel on ikka. Võin ka sõita alla 10 sajale linnas aga mis sõit see on :) Linnasõidul ei koti üldse mis differ on. See rohkem maantee teema ikka.

  • Autor

Keskmine on see mitte ainult linna sõit. Ainult linnas hui saab 10 :-D

Ei lurista vaikselt sellega

  • Autor

Linnas loeb ka differ 5 saab 50 pealt sõita ka minu omaga. Pealegi jarvevanal ju tuleb 100 ga sõita

Eks see oleneb ikka sõiďustiilist ka ,kuida keegi sõidab .Mõnele normaalne liikumine on ka paras kihutamine jne.

  • Autor

Nüüd sai velgedele tsentreerimisrõngad külge ja kõvasti kihutatud. Paistab et kihutamine meeldib autole juba paak jälle tühi ja seekord tuli vapsee 10,0 / 100 km

Soovitage ilusat makki mis e30 sobib aga suudaks usb pealt mängida

Vast 80-90datel selliseid vigureid veel ei toodetud mis usb pesaga :D pead ilmselt leppima kassetiga, kui tahad et sobiks e30 armatuuri konsooliga kokku :D vast google aitab leida,omal kunagi oli alpine makk, mis oli suht tagasihoidliku disainiga.

  • Autor

Milleks makki vaja? Kas taustamüraks või heliks?

 

Pigem heliks ikka. Muide praegune mängib ise-endast päris hästi, aga näeb kole välja ja CD on nüüd nöökima hakanud. Ei viitsi neid plaate enam teha ka..

Seda ma ei oska öelda täpselt kus saada on, kuna neid ei toodeta enam. Endale sain streedi foorumist. Spec-e ei oska sulle ka peast niimodi öelda, aga googeldades peaks leidma. Mudeli nimi on ME412.

  • Autor

Makk võiks ikkagi uus olla. Mu venna autos on Blaupunkt muidu täiesti enamvähem isegi. 

 

Mul on kasseti hoidlas muidu paar Modern Talkingu kassetti sees, et jah võiks neid ju naljaviluks kuulata aga kaua ikka viitsid :D :D

Muudetud , muutis oo7

Säärane Blaupunkt (119 euri) http://pood.audiofookus.ee/autoraadiod/1330-blaupunkt-helsinki-220bt.html
on muidu päris asine - Bluetooth peal, aux, USB ja muud möllud. Endale meeldib disain tänapäeva maki kohta väga - ainsaks miinuseks on taustavalguse värv :/ Audiofookuses ka 69-eurine variant ilma bluetooth'ita saadaval.
 

Muudetud , muutis Henrik

Vanakooli alpine cda seeria. Ebay ja foorumites ka liigub neid. Tõsi hinnad suht krõbedad aga põhjusega. USB asemel kasuta auxi ja telefoni. Mul ka ikka kassetid. Vahepeal oli ilma aga igas rullis ikka peab vähemalt üks kassett olema :D

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.