Hüppa postitusse
Postitatud
comment_5205

Tegelikult üritasin ma esimest korda elus osta endale E30 kupeed (punane 316 kupee) juba 2005. a, kui need autod ei maksnud mittekuimidagi. Toona jäi asi katki, kuna sain endale ühe Opeli.

Teist korda üritasin osta endale E30 kupeed aastal 2008. Sel korral olid need autod natuke kallimad juba, kuid siiski odavamad kui praegu. Käisin vaatamas mitut, kuid kõik olid niivõrd raiped, et ostsin lõpuks E34-ja.

Kuna kaks ilma kolmandata ei jää, siis hakkasin uuesti otsima, seekord eelarveks 2x rohkem, kui eelmine kord. Tahtsin autot, mis näeks välja ideaalne, ning ei roostetaks. Kadedust tekitas ka kursavend, kes oma omale talvel ühe kupee õuele tiris. Uskuge või mitte, aga E30ne puhul sellist leida, mis ei roostetaks on võimatu. Piltide pealt on nad paljud siledad, kuid tegelikult on ka foorumis neist, mis piltidel libedad tunduvad ikka parajalt roostes peldikud.

Pärast pikki otsinguid leidsin selle:

raxfh3.jpg
2nt7de.jpg
2uxz0qg.jpg
nle8g7.jpg
2uxz0qg.jpg
2nt7de.jpg

Aga see selleks.. infost siis:

Auto on toodud 2a tagasi saksamaalt, seisis kuni selle kevadeni garaazis ning ei ole kuuldavasti mittekunagi talvel sõitnud. Seda ma muidugi garanteerida ei saa, kuid esmane registreerine Eestis on selle aasta aprilli kuus. Kere on täiesti ideaalses korras, ning pole taastatud. Terve auto peale on 2 väikest roostetäppi. Seega võib vb olla seda juttu mingil määral uskuda. Teen homme veel pilte mattide jms alt.

Mootoriks on M20B27 nn "strokker", ehk siis mootori ülemine ots pärineb M20B25 pealt, koos sisselaske jms. Ka aju on M20B25 oma. Igatahes käib mootor ülihästi pöördesse, ning auto on lausa uskumatult kiire. Ma algul olin selle mootori suhtes pehmelt öeldes skeptiline. Eriti suur vahe just 2,5 liitrisega võrreldes on madalatel pööretel. Olen saanud sõita enne kõigi erinevate mootoritega E30netega, mida tehas peale M3-e pakkus, ning vahe on ikka päris suur. Interneti tarkuse järgi peaks võimsust andma natuke üle 135kw selline kombinatsioon.

Lisavarustus on E30nele omaselt kasin, kuid siiski:

Roolivõimendi (jah see on E30nel lisavarustuses)
Kesklukk
Signalisastsioon (hiljem paigaldatud)
Tehase originaal tumedad klaasid (kõik kaasa arvatud tuuleklaas)
M-tech II rool (paigaldasin ise oma E34 pealt)
Katuse luuk (käib swaanziga)
Kompuuter (laes)
Madalad sportistmed ees.
Ksenoon tuled

Mingit suuremat taastamist tehtud ei ole. See auto ongi nii säilinud.

Muudetud , muutis oo7

  • Vastuseid 794
  • Vaatamisi 80,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pigem ütleks, et noore mehe elus on kaks kõige hullemat asja noor naine ja vana auto - mõlemad vajavad pidevalt tähelepanu, näitavad iseloomu ja päris oma tahtmist õnnestub harva peale suruda Pole mi

  • KarlK käis autot pildistamas:     Peab mainima, et tema auto äärmiselt kirgas punane värv pani korra mökutama, kas Zinnoberrot oli ikka õige valik, aga kuna see o

  • Muide see auto on ka valminud Juuni kuus 1987   Elu lõpuni ma sellega sõita tõesti ei kavatse, vb olla ongi järgmine/ülejärgmine hooaeg saadaval. Kes tahab võib raha koguma hakata

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_4445

Veepumpa vahedtatakse iga II rihmavahetusega. See maksis tegelikult suht vähe kunagi 2008a 340 krooni. Muidu seda saab hiljem ka vahetada ilma et rihma peaks maha kiskuma.

Tänud soovituse eest, inspekteerin pumpa, ja kui see väga kergelt ringi käib siis panen uue.

Muidu M20nel on veel hea metall-labadega pump, M50 mootori pump lendab tükkideks ja siis on kuri karjas. Metallpumbad hakkavad lihtsalt vaikselt läbi niristama. (siis on juba kerge loks sees)

Aga jh radiaatori jms jama peab siis ikkagi uuesti ära kiskuma ja lolli mängima.

comment_4426

Pole paha välimuselt visakas pre.Kas ta sul päriselt ka see punane nii käredalt läigib nagu piltidelt ?Anna teada siis mis rihm ja rullikud ning simerid maksavad. Omal ka rihma vahetus ees siis vahetaks ka simerid juba samas,need küll ei lekki aga pärast ei vitsiks uuesti ka teha topelt tööd. 8)

  • Autor
comment_4424
Pole paha välimuselt visakas pre.Kas ta sul päriselt ka see punane nii käredalt läigib nagu piltidelt ?Anna teada siis mis rihm ja rullikud ning simerid maksavad. Omal ka rihma vahetus ees siis vahetaks ka simerid juba samas,need küll ei lekki aga pärast ei vitsiks uuesti ka teha topelt tööd. 8)

Tihendid on väga odavad, mingi 25 krooni või oli 45 krooni tükk. Panin oma E34-jale need kõik uued, siis seal all see kaane tihend oli UM-is ainult 20 krooni, ning ülevalt kummirõngas sama kallis. Ostsin sel ajal UM-ist veel rulliku pinguti mis maksis ka mingi kokku 100 krooni.

Rihma ja rulliku hinda ma tõesti enam ei mäleta, oli 600 krooni kokku äki ??? eks homme ütlen.

Mis läikimisse puutub, siis kui puhas on läigib tõesti (varjus, pildid on tehtud õhtul, ise mingit fotopoodi teinud ei ole).

Ahjaa tuli meelde, nukkvõlli simmeri ümber on selline alumiiniumist mingi rõngas, vaata et seda ära ei lõhu, läx mul krõks katki ja pidin ootama seda pärast 2 nädalat, ning maksis 250+ krooni. Seekord olen ettevaatlikum. :wink:

comment_4421

Aga palun

Tuleb aidata, kaua sa sidruniga cruisid :)

Kuna saan praegu Clioga sõita siis see seisab. Kusjuures tuli meelde, et sellel saab see kuu kindlustus läbi ja järgmine ÜV. No ja tead isegi, kas selle autoga ausalt ÜV läbi vist ei saa :P:D:lol::D Peab midagi ette võtma

  • Autor
comment_4035

Vahetasin eile lõpuks rihma ära koos simmeritega ja ohhh imet järjekordselt oleks üks M20 nahka läinud peagi, rihma vahed puhta pragusi täis, 2-el hambal nurgad läind ja tagantpoolt polnud võimalik enam aru saada mis firma rihm oli + rullikul kerge loks sees.

Mu valgel BMW-l nägi rihm tegelikult veel hullem välja, ning see oleks tõest iigahetk purunenud.

Läbisõiduks 171 300 km

Soovitaks kõigil, kes ei tea millal rihma vahetati see töö ette võtta :wink:

  • Autor
comment_3969
nägin täna sauel säästuka ees.päris kobe tundus 8)

See on päris huvitav, kuida nüüd E30nega sõites, teised E30ne omanikud käppa viskavad või paar korda on isegi rääkima tuldud.

E34-jaga sõites sellist asja polnud.

Tänud 8)

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_746

Vahepeal on palju bensiini paaki voolanud, aga siiski juhtus autoga üks ikaldus. Nimelt ühel päeval avastasin täiesti juhuslikult auto kõrval juttu rääkides (rattad olid välja pööratud), et ühel esirehvil siseküljel traadid välja söönud :roll: ja teine pool täiesti korras.

Vedasin siis pilli remonti ja peetis oli välimine sarniir + rooliots. Vahetatud sai ka teise poole üks sisemine rooliots, kuna see olevat selline pool-pidune. Lisaks sellele silla reguleerimine. Imelikul kombel ei kostnud veermikust mingeid kolinaid ja kõik tundus korras :roll:

Kiiremas korras tuleb nüüd ette paigaldada uued rehvid.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_31713

Jõudis kätte siis see väga kaua kardetud päev, kus sai läbi auto kindlustus.

Kuna see auto Eesti soola näinud pole, siis ei hakanud ka mina seda näitama ning vend pesi selle puhtaks, lasin paagi täis ja pistsin selle garagesse ära.

2s638t1.jpg

foto1472.jpg

foto1469.jpg

Siinkohal tänud Andryle "garaazi" laenamise eest :cool: vastasel juhul oleksin pidanud selle sisse vägistama maal asuvasse koini-kambrisse, mis on peale kauba igasugu risu täis.

Autoga on ka mõningad väikesed ehitamise plaanid, kuid neist siis kui asjad tehtud on. Tehniline pool korrastamist ei vaja, kõik toimib.

Igatahes seniks sõidan neljarõngalisega.. See ya next year ;)

  • Autor
comment_31741

Auto oli enne mitu nädalat pesematta, parajalt roojane ja ma olen sellega mitu korda suvilas käinud, kus on lõpus kruusa/muda tee.

Seesama on "garaaz" jh, aga seal tegeletakse igasugu muude asjadega, mitte e30nete hoiustamisega. õnneks minu oma saab teene korras seal kevadeni kusagil taga-nurgas vedeleda. Olen selle eest omanikule südamest tänulik, ning loodan et see seal jalgu ei jää.

Muidugi tore oleks, et see polnud viimane kord kui seda autot liikumas nägid, ning et ta kevadel ikka sõidab :D

Muudetud , muutis oppi

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.