Probleem seisneb selles, et plokikaant oleks vaja kõrgemale saada. Kuna kaant on liialt palju maha lihvitud, käisid esimese silindri klapid suuremal pöördel kolvile pähe. Tulemuseks kõverad klapid ja murtud nookurid.
Selle vältimiseks soov/vajadus kaant tõsta.
Kuidas seda teha? Kas on olemas originaalist paksemat plokikaane tihendit?
Või panna topelt tihend.? Topelt tihendi puhul vist vaja vahe lehte nagu vanasti lada tüüpi masinatel kasutati.
Vaevalt, et sellist asja leidub kuid siiski. Ehk on keegi kuulnud näinud?
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tere kõigile..
Probleem seisneb selles, et plokikaant oleks vaja kõrgemale saada. Kuna kaant on liialt palju maha lihvitud, käisid esimese silindri klapid suuremal pöördel kolvile pähe. Tulemuseks kõverad klapid ja murtud nookurid.
Selle vältimiseks soov/vajadus kaant tõsta.
Kuidas seda teha? Kas on olemas originaalist paksemat plokikaane tihendit?
Või panna topelt tihend.? Topelt tihendi puhul vist vaja vahe lehte nagu vanasti lada tüüpi masinatel kasutati.
Vaevalt, et sellist asja leidub kuid siiski. Ehk on keegi kuulnud näinud?
Milliseid varjante veel oleks?
Mootoriks m20b25 88.a
Ette tänades Raido