Hüppa postitusse
Postitatud
comment_70898

Tere kõigile..

Probleem seisneb selles, et plokikaant oleks vaja kõrgemale saada. Kuna kaant on liialt palju maha lihvitud, käisid esimese silindri klapid suuremal pöördel kolvile pähe. Tulemuseks kõverad klapid ja murtud nookurid. 

Selle vältimiseks soov/vajadus kaant tõsta.

Kuidas seda teha? Kas on olemas originaalist paksemat plokikaane tihendit?

Või panna topelt tihend.? Topelt tihendi puhul vist vaja vahe lehte nagu vanasti lada tüüpi masinatel kasutati. 

Vaevalt, et sellist asja leidub kuid siiski. Ehk on keegi kuulnud näinud?

Milliseid varjante veel oleks?

 

Mootoriks m20b25 88.a

 

Ette tänades Raido

 

Lahenduse pakkus sild

Mine lahenduse juurde

Esiletõstetud vastused

  • 1 kuu hiljem...
comment_70901

Odavam tuleb uus kaas otsida, kui kaht tihendit aretada, arvan mina. Või siis metallist tihend osta, siis võid ka asja töökindluses kindel olla. Metalltihendiga on ka see eelis, et kui sa kaane ettevaatlikult maha võtad on teda võimalik uuesti kasutada.

http://www.shopengineparts.com/parts.aspx?eid=657&cid=24&type=engine&vtype=Import+Auto&make=BMW&model=M20+SOHC+12V+2.5L+STR+6+77-95

Vali paksus milline ise tahad.

comment_71203

siis lihtsam kaan mõnele strokeri mehele maha ärida kes liiga kooner et plokki freesida ja endale teine plokikaan peale. või siis endale 2,7/diisli vänt ja lühikesed kepsud ja läheb selle mootoriga loosi koos originaal tihendiga. antud juhul räägin eestlaslikust vaatenurgast ehk odavalt läbi ajada. enda varudest tõenäoliselt leiaks sulle mõne korralikuma vända koos kepsudega, kui huvi viska ps

  • Autor
comment_71284

Räägime pöördest 6000. Miks just esimese silindriga nii juhtus ei oska öelda. Kuna mul nuud varjanti ei olnud pidin veel lisaks 50 kilti koju omal jõul sõitma. Ülejäänud silindritega ei juhtunud selle peale midagi.Homme saan lõpuks auto kallale ja täpsemalt lahkama hakata mis toimus. Madalam plokk oli esimene loogiline mõte mis mul tekkis. Ja lahenduseks tekkis mõte, et paksema tihendiga ehk saab asja parandada. Huvitav jah, et miks just esimene silinder ja miks nüüd. Olen selle kaanega vast 1-2000 km sõitnud. Pööret on masin ennegi näinud. 

  • Autor
comment_71332

Nii täna sai siis reaalselt kaan maha võetud. ja oh üllatust. Alt kõik tundub korras olema. Ei leidnud klappidelt ega kolvilt ühtegi jälge kokku käimise kohta.Ometigi on nookurid katki. Kas on võimalik, et jälge ei jää? Präegu ei oska muud teha kui nookurid vahetada ja paksen tihend (2.05) vahele panna. Kuid seda juba 2 nädala pärast. 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus