8. oktoober 201311 a comment_68381 Miks see parem peaks olema? Kaaluvahe või on sul seal 2 massiline?
8. oktoober 201311 a Autor comment_68383 Ühemassiline ikka originaalis ju. Kaaluvahe lihtsalt meeletu.
8. oktoober 201311 a comment_68387 M42 suht olematu pöördemomendiga ka, hullult peab kräunutama, et midagi juhtuma hakkaks
8. oktoober 201311 a comment_68394 Tuunima peab. Eks ta hakkab käituma nagu mootor ikka kergema hoorarattaga tühikäik ebaühtlasem ja käib kiiremini pöördesse. Bmwfansi järgi kaalub 1 massiline 10 kg ja 2 massiline 12,x kg, palju M20 omad kaaluvad?
8. oktoober 201311 a Autor comment_68395 Peab! Aga andke nõu siis, kes targem selles osas. Panna või mitte?
9. oktoober 201311 a comment_68419 Ausalt öeldes ma pole seda veel külge pannud, kuna ei olnud kohe sidurit sellele peale panna, nii et konkreetseid numbreid ei oska öelda. Muidu oli plaanis Audi AAN korvi ja M60B30 ketast kasutada. Siis tuleb aga survelaagrile mingi pajebenn vahele teha.
9. oktoober 201311 a comment_68444 M42 pole nagunii väänet, ongi rohkem pööretemootoriks tehtud. Aga kiiremini pöördesse läheb küll hooratta vahetusega (nt M20B20 6,3kg), sest see on ikka hullumeelselt raske seal originaalis. M50 kasutab samasugust, aga kuna tal siduri diameeter suurem, siis seest natuke tühjemaks treitud ja seega kergem. Seega kui pidevalt rajal paugutad, siis kuluks ära küll.
10. oktoober 201311 a comment_68456 Mul treitud m10 hooratas ja sidur k2igus. Hooratas-korv-ketas kokku 11kg ja ei kurda. Minek hea terav, mingit tyhja kohta, ega kogumise hetke ei teki. Sidur pole mitme aasta jooksul laiali l2inud. Enamus s6idud erinevatel radadel.
12. oktoober 201311 a comment_68576 Mul on m20, kergemaks treitud. Pöördesse läheb ikka vägevalt, paraku teravus lõpeb 2 käiguga. Kui su eesmärk on tänaval 2 käiguga kummi põletada, siis seda hakkab ta suutma küll.
16. märts 201410 a comment_76858 Küsiks sama teema jätkuna, et mida mul täpsemalt vaja on, kui plaanis m42`le (e36 mootor) m20 hooratas panna. Olemas on m20 8.5kg hooratas (plaanis lasta veel kergemaks teha), m20 starter, m20 sidur ja korv. Lugesin, et vaja on veel 323i (e21 78-83a.?) survelaagrit? Oskab keegi kommenteerida nendest, kes sama töö läbi teinud? Praegu 12,25kg kahemassiline küljes ja see on ikka meeletult raske. Natukene huvitatav juttu tulevastele põlvedele ka siia teemasse: Järgneval lingil on üks hea tabel toodud, kus on võrdluses m42, m40 ja m20 hoorattad - http://bmw3series.johnavis.com/blog/default.asp?id=667 Kokkuvõtvalt siis niipalju, et: m42 hooratas koos siduri ja korviga kaalub 17,29 kg m40 hooratas koos siduri ja korviga kaalub 15,55 kg m20 hooratas koos siduri ja korviga kaalub 15,48 kg e30 318is mootoritele paigaldati kolme erinevat hooratast. 1989a. masinad said ainsana tavalise (ühemassilise) hooratta, mis oli algselt pärit m40 mootorilt (kaaluga 9,97 kg). Järgnevad aastad paigaldati ainult kahemassilisi hoorattaid (11,45 kg hooratas kui tegemist oli konditsioneeri omava masinaga ja 12,25 kg hooratas kui tegemist oli ilma konditsioneerita masinaga). Muudetud 16. märts 201410 a, muutis siimp
On keegi selle tee läbi käinud? Kuidas mootor käitub?