Jump to content
  • 0

Külmalt tühikäik kõigub


matu665

Question

Külma all pean silmas külma mootorit ja välistemperatuuri kui alla 8 kraadi väljas :D

 

Pöörded kõiguvad +- 300 pööret. Sooja mootoriga kaob ära. Et siis esimesed 30 sekundit.

Pensupump uus a osa. Temp andur vahetatud(aju info oma),rootor jagaja ka uued. Lambdat pole. Väntvõlli küljes olev andur ka uus.

 

Mootor 126kw m20b25. 

 

Mitte ,et see väga segaks aga lihtsalt huvitav oleks teada milles asi võib olla.

 

Link to comment
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Üks variant mida välja pakuks esimesena:

 

Proovi tühikäigumootorit brake cleaneri/suruõhuga pesta või siis katseta hoopis teist tühikäigumootorit. Mustusest või lihtsalt mähise vananemisest tingituna võib klapp hakata teatud asendites nö. kleepima ja siis vaene ECU üritab saadud info põhjal meeleheitlikult tühikäiku korrigeerida :D Kui peale külmkäivitusrežiimi tühikäigumootori klapp oma tavalisse, sissetöötanud asendisse naaseb siis seal probleeme enam pole.

Edited by GTA
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tühikäigu mootor puhastatud. Kõik vaakumvollad ka uued. Eks peab hakkama proovima tühikäigu mootorit teist, õhulugejat, siis gaasisiibri andurit jne. Lootsin ,et keegi ehk hõiskab välja kellel sama asi olnud. Ei saa sellest aru ,et miks just välistemperatuur niipalju mõjutab. Tühikäigu mootorile ei tohiks vahet olla kas väljas on 15 kraadi või 8 kraadi. 

 

Seda juttu kirjutades nüüd meenus kunagi kellegi e36 sarnane mure ja siis selgus ,et viga oli genekas :)

 

võimalusi palju...

Edited by matu665
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja nii oligi. Auto liigub ka paremini vahemikus 4000-6700 pööret aga alla selle poole sitemini(või lihtsalt tundub kuna algus nii s**t). Tehase punn ka peal ja ilmselt lambdaga auto pealt. Väljalaske korda saab siis viib regulli ja laseb segu paika keerata.

Edited by matu665
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Kütuse põlemine peab mootoris õige olema. Et soovitaks kõigil kes otsivad lisa jõudu autole igast mõttetu modimisega parem käigu kõigepealt korraliku elektriku juures ja laske paika kruttida. Vahe nagu öö ja päev. Lambda puhul vist pole vajadust.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Viga ongi selles, et seda kruvi alati näpitakse, kuigi viga mujal. Hiljem nagu ikka, et läks natuke paremaks, aga päris öige pole. Minu 325 töötab ilma öhulugejata ka ja pöletab kütust ilusti.

Öhulugeja annab ajule infi sissetuleva öhu kogusest ja öhu temperatuurist.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use & Privacy Policy