Postitatud 2. oktoober 201311 a comment_68124 Külma all pean silmas külma mootorit ja välistemperatuuri kui alla 8 kraadi väljas Pöörded kõiguvad +- 300 pööret. Sooja mootoriga kaob ära. Et siis esimesed 30 sekundit. Pensupump uus a osa. Temp andur vahetatud(aju info oma),rootor jagaja ka uued. Lambdat pole. Väntvõlli küljes olev andur ka uus. Mootor 126kw m20b25. Mitte ,et see väga segaks aga lihtsalt huvitav oleks teada milles asi võib olla.
2. oktoober 201311 a comment_68127 Üks variant mida välja pakuks esimesena: Proovi tühikäigumootorit brake cleaneri/suruõhuga pesta või siis katseta hoopis teist tühikäigumootorit. Mustusest või lihtsalt mähise vananemisest tingituna võib klapp hakata teatud asendites nö. kleepima ja siis vaene ECU üritab saadud info põhjal meeleheitlikult tühikäiku korrigeerida Kui peale külmkäivitusrežiimi tühikäigumootori klapp oma tavalisse, sissetöötanud asendisse naaseb siis seal probleeme enam pole. Muudetud 2. oktoober 201311 a, muutis GTA
2. oktoober 201311 a Autor comment_68130 Tühikäigu mootor puhastatud. Kõik vaakumvollad ka uued. Eks peab hakkama proovima tühikäigu mootorit teist, õhulugejat, siis gaasisiibri andurit jne. Lootsin ,et keegi ehk hõiskab välja kellel sama asi olnud. Ei saa sellest aru ,et miks just välistemperatuur niipalju mõjutab. Tühikäigu mootorile ei tohiks vahet olla kas väljas on 15 kraadi või 8 kraadi. Seda juttu kirjutades nüüd meenus kunagi kellegi e36 sarnane mure ja siis selgus ,et viga oli genekas võimalusi palju... Muudetud 2. oktoober 201311 a, muutis matu665
4. oktoober 201311 a Autor comment_68197 Ja nii oligi. Auto liigub ka paremini vahemikus 4000-6700 pööret aga alla selle poole sitemini(või lihtsalt tundub kuna algus nii s**t). Tehase punn ka peal ja ilmselt lambdaga auto pealt. Väljalaske korda saab siis viib regulli ja laseb segu paika keerata. Muudetud 4. oktoober 201311 a, muutis matu665
4. oktoober 201311 a Autor comment_68209 Kütuse põlemine peab mootoris õige olema. Et soovitaks kõigil kes otsivad lisa jõudu autole igast mõttetu modimisega parem käigu kõigepealt korraliku elektriku juures ja laske paika kruttida. Vahe nagu öö ja päev. Lambda puhul vist pole vajadust.
4. oktoober 201311 a comment_68218 Viga ongi selles, et seda kruvi alati näpitakse, kuigi viga mujal. Hiljem nagu ikka, et läks natuke paremaks, aga päris öige pole. Minu 325 töötab ilma öhulugejata ka ja pöletab kütust ilusti. Öhulugeja annab ajule infi sissetuleva öhu kogusest ja öhu temperatuurist.
Külma all pean silmas külma mootorit ja välistemperatuuri kui alla 8 kraadi väljas
Pöörded kõiguvad +- 300 pööret. Sooja mootoriga kaob ära. Et siis esimesed 30 sekundit.
Pensupump uus a osa. Temp andur vahetatud(aju info oma),rootor jagaja ka uued. Lambdat pole. Väntvõlli küljes olev andur ka uus.
Mootor 126kw m20b25.
Mitte ,et see väga segaks aga lihtsalt huvitav oleks teada milles asi võib olla.