Hüppa postitusse
Postitatud

Küsimus selline, et kui raske/keeruline on panna e30-le 2.5 tds-i 105Kw mootorit, kui ennem oli peal 1.8 bensakas. Et mis asju peale täiskomplektse mootori pean veel ära vahetama.

  • Vastuseid 54
  • Vaatamisi 17,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Most Popular Posts

  • Kuna vahepeal autoga 10 000 ära sõidetud ning ka asju sujuvalt parandatud ja täiustatud kirjutaks kogemustest et teistel läheks lihtsamalt. Esiteks mootori paigaldamisel päris sobivaid patju ei l

  • kütusekogust timmitakse ajust, mitte kaane näppimisega. Ma ei saa aru, mis komme see on kaant kolkida?? Niipalju kui neid näpitud pumpadega pille olen näinud/kuulnud, siis tühikäik kõrgeks kolgit

  • Väga paigast aetud kaanega masinatel on reeglina mingi häda, miks tal enam minekut ei ole ja siis üritatakse sel moel remontida. Näiteks rõhuanduri viga või sisselaske temperatuuri ja ka gaasiped

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 6 kuud hiljem...
  • 4 nädalat hiljem...

Krt, ma ei saa aru mis kepp kõigil selle piduri vaakumvõimendiga on :D

Ise kasutasin E36 325td käpad ja E34 525i 141kw 91a. patju ja pole mingit probleemi. Ei käi kuskilt pihta, kui karteri jahutusribid lati juurest ära lõigata. Peab vist ühele autole kollektori peale ära viskama, mis läks samade patjade otsa, saab näha mis seal saab.

 

Niisiis pilt ka, E36 325td käpad ja E34 525i 141kw 91a. padjad ja jääb alu kolle nii. Padjad tuleb panna nn valedesse aukudesse.

IMG_20171119_103130.jpg

Muudetud , muutis erxx

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus