Postitatud 17. september 201311 a comment_67520 Et juhtus siis m20 mootoril ja viienda silindri omad,mõlemad. Arutasin juba kuigipalju,plaanis oli peal ära vahetada,kuid võllid liiguvad ikka raskelt. On keegi nookureid vahetanud ilma et kaan maha võtaks?
17. september 201311 a comment_67522 Ju sul ikka klapid ka kõverad. Kui mõlemad puruks läksid ja ühe silindri omad. Küünal ikka ühes tükis? Muudetud 17. september 201311 a, muutis matu665
17. september 201311 a Autor comment_67523 Sai launch kontrolliga vähe lollitatud ja valesti kasutatud. Küünal ilus,loodan et klapid ka ikka sirged.
18. september 201311 a comment_67533 Üldiselt see auto peal vahetamine paras peavalu ole, pead spets abivahendi tegema omale, millega nookurite võlli välja pressida saaksid. Soovitan mõlemad võllid/torud/latid tervelt välja tõmmata ja üle kontrollida - minul lõi need ka kõveraks.
18. september 201311 a comment_67536 Kui kõverad siis ilmselt ongi raske, aga kui mitte siis tulevad vägagi lihtsalt
22. september 201311 a Autor comment_67709 Kui kõverad siis ilmselt ongi raske, aga kui mitte siis tulevad vägagi lihtsalt Krt su jutt täitsa tõsi,sain masina sõitma. Lasin kaane poldid lahti ja võllid liikusid nii hästi,et sai peaaegu need näpuga välja tiritud.
23. september 201311 a comment_67714 Mul tulid ilma kaane poltide näppimist ka lihtsalt (mootor oli maas mul) Kui need poldid lahti lased, see on ju pms sama mis kaas maha kakkuda, uue tihendi ja poldid peaks panema ju. Ok tava masinal vast kannatab, aga turbokas?
23. september 201311 a Autor comment_67744 No mul ju need tuuning ARP tikkpoldid. Kaan on kinni kakutud 120 jõuga,see pigistas need võllid eriti kinni. Sellepärast võllid ka ei liikunud kui kaanepoldid olid kinni. Mis siin ikka sama,ei pidanud üksinda seda seal punnitama. Ei pannud uut tihendid,tihend oli liimiga pandud eelnevalt,see vast päästis ka midagi. Ja need ARP tikkpoldid kannatavad korduvad lahtivõtmist Loodame et ikka peab masin koos,sai küll juba kiusatud ja ka launchiga paugutatud.
23. september 201311 a comment_67747 Küll need peavad, meil taunusel töö juures on 930 hp ja peale igat sõitu peaaegu oli saalte vahetus ja kepsu poldid peavad siiani, samuti ARP. Umbes 5-6 korda lahti võetud see suvi siis. Muudetud 23. september 201311 a, muutis Magnus
Et juhtus siis m20 mootoril ja viienda silindri omad,mõlemad.
Arutasin juba kuigipalju,plaanis oli peal ära vahetada,kuid võllid liiguvad ikka raskelt.
On keegi nookureid vahetanud ilma et kaan maha võtaks?