Hüppa postitusse
Postitatud
comment_8495

Sai omale soetatud siis ka e30. Tegu on siis punast värvi kupeega, millel on 1.8l mootor 83kilowatiga. Käigud lähevad sisse manuaalselt. Auto täin siis polnud tal pidureid, tagumine pidurisilinder oli katki, mis sai välja vahetatud koos tagumiste ja esimeste koltsidega. Bensiinipaak pidas kütet kuskil 15l see sai maha võetus ja ära tinutatud. Põhi oli parajalt mäda mis sai ära keevitatud, ees on veel tagapõlle keevitus mis saab teoks järgmine nädal. autovärvist niipalju et see on pleekinud ja proovib poleerimist.

Lisadest niipalju, et manuaalne katuseluuk, klapitavad peeglid, elektrilised peeglid - rohkem nagu meelde ei tule

pildid: Pilt0100.jpg

Norra_006.jpg

Foto0089.jpg

mõned pildid keevitamisest ja millised augud välja nägid:

Foto0043.jpg

Foto0044.jpg

Foto0045.jpg

Foto0046.jpg

Norra_002.jpg

Norra_003.jpg

Norra_004.jpg

Valmis põhjale tõmbasin peale mastiksit nii välja poole kui sisse poole.

  • Vastuseid 63
  • Vaatamisi 8,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_31998

vähe kw aga madalalt väänet on hästi, vähemalt mu 95kw 2.7-sel oli :) ja liikus hästi. ja vajadusel saab seda mootorit hästi ka järele aidata :)

ma ei osanud kuidagi põhjendada tulid sina ja tegid seda :D

aga uuenduseks, 1,8 on siis maas koos kastiga , 2,7 sai puhtaks pestud, nädala sisse jäävad juhtmete ära võtmine ja mootoriruumi pesemine

mõtlesin et teen mõne pildi ka täna aga fotokas on maale jäänud, homme saab fotoka kätte, siis teen mõned pildid, tänaseks kõik

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_32470

vahepeal veits tööd tehtud ja ka koolis käinud, nimelt saab minust keevitaja, aga see selleks, eile viisin karteri keevitamisse ja täna sain kätte ja panin alla ka juba, vana juhtmestik sai ka ära võetud, leidsin ka esimesest rattakoopast ühe läbi mädanenud väikse augu, mille panen homme kinni ja siis võib juba mootorit peale tõstma hakata.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_33328

asi nüüd nii kaugel et, sidur küljes ja käigukasti selle otsas omakorda, starter küljes ja radikas ka, nüüd lõdvikuid ühendada, juhtmed, sumps ja kardaan alla panna, õli ja tosool sisse valada ja siis võiks juba käima proovida

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_36799

mootor peal, kast all, kardaan ka omal kohal, juhtmestik ka peal, radikas tuleb m20'ne oma panna, praeguse m50'ne radika asemele.Tuledesse sai ristid pandud, 60/40 FK madaldus küljes(enam ei ole auto p***e nii kõrgel) FL originaal põlle lisa sai külge pandud. Esisilda sai pandud uued sarniirid, lähiajal tuleb ka uued kondid ja rooliotsad panna. Siduri toru tuleb uus panna, vana oli roostes ja läbi omadega. Summuti tuleb ka uus teha alates vahepütist.

Kuna õues on külm siis ei ole isu kütteta garages olla ja tegeleda kuigi aega on nagu muda.

rohkem ei oskagi midagi lisada.

Pilte panen siis kui garagest õue ajan ta, siis teen mõne värskema pildi

Muudetud , muutis priiduk

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.