Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
raimo

iX ehk 4wd vahekasti remondist

Soovitatud postitused

raimo

uudiseks teistelegi iksidele, et käisin UM'ist küsimas seda kurivaim vahekasti ketti, hea uudis on see et ketti saab, maksab 240euri Very Happy kuid halb uudis on see, et tehas närb ette koos ketiga vahetada ka 2 keti veovõlli, ülemine 235euri ja alumine 180euri

kokku juppidele siis: 655euri

muidugi pluss tööraha ca 3-5tuhat, oleneb kus teha, kuid um'is min tehes=15300eeku

Muidugi anti ka mõista et ega see kett nüüd ka kohe peale 150k km katki ei lähe, et normaalselt edasi sõita ja on ok, iseasi kui rajale minnakse ... kuna mul endal 150k läheneb siis saigi juba ette uuritud

sisuliselt saan aru, et pakutakse mingit remontkomplekti ja pulki eraldi tellida ei saa.

samas eestis on siiani vist kahel iX seda ketti vahetatud, ülejäänud peaks rõõmsalt edasi laskma. ise hakkaks siis vahetama, kui loks vahekastis juba nii suur on, et paigalt minekul hakkab tundma andma.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
kunot

Enne hakkab vahekast hirmsalt undama, mis annab märku peatsest ketivahetuse vajadusest. 10.05.89 muutusid keti- ja ketirataste varuosakoodid, eeldada võib ja praktiline kogemus on seda kinntanud, et 90a autol võib uue keti panna ka ketirattaid vahetamata. Samas olen seda teinud rattaid vahetamata ka 88 a autol ja ka on hea saanud.

5-s ix-i vahekastis kette vahetanud.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
kunot

Kui muud asjad ei unda, siis võimalik. Ma olen tavaliselt vaid uue ketiga soostunud neid lappima. pööra tähelepanu mu eelmisele postile, nimelt undav kett näitab peatset keti lõppemist, st said tünga või tegid mõttetut tööd.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
kunot

Vaatasin h2-e, seal oli veel kallim (see koht hakkab oma mõtet minetama). Aga tundub nii jah või kirjutada kastil olevalt sildilt tootja kood maha ja küsida Autoeksperdist ZF-i kui kastitootja hinda või vaadata, äkki jänkid pakuvad seda ketti (tegelik tootja võib olla Borg-Warner või Morse, kuid siis peab ta mõõte teadma, eeldatavalt tollides. Seega kõige lihtsam oleks teda hankida läbi Um-i või küsi Eix22-lt hinda, tal pidavat h2-ga head suhted olema.

Keti kood 27241227036

Edit. uurisin oma vanu meile, kasti mudel on A95, keti hinna saan tõenäoliselt homseks (tegin tehasele päringu).

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
eesnahkhiir

mul kast ei unda aga kolks käib läbi ketist kui mootoriga järsult pidurdada või peale edaspidi sõitmist tagurdama hakata. lasen kuni võiduka lõpuni,tahan näha kas saab 400 000 täis.

võite panuseid tegema hakata,annan teada kui see laiali lendab.

lihtsam vist terve kast vahetada kui selle ketiga jännata?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
kunot

Leidisin kettide tootja kataloogist variandid. Anna teada, kumma vastu huvi, siis ma pärin ka jänkistanist. pööra tähelepanu mu varasemale jutule, kus ma mainisin ketirataste muutmise daatumit (sama daatumiga muutus ka keti varuosakood).

BMW 325 I 4WD Pre 1988 HV-024 3/8 Pitch x 1-3/4 W x 68 Pitches - RJ

Straight Pitch (All rounded Link Backs)

BMW 325 I 4WD 89-90 HV-024R 3/8 Pitch x 1-3/4 W x 68 Pitches - RJ

Random Pitch, Rounded & Square Link Backs

ZF enam ketti ei paku, ootab jänkide vastust.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
kunot

Kasti pooleks võtmise pildid ja töövõtted on seal veidi valed. Tagumise kardaani ääriku mutrit pole selleks vaja lahti keerata.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse


×

Oluline teave

See veebileht kasutab küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Kasutustingimused & Privaatsus .