Hüppa postitusse

K: 2,5i throttle body erinevused


Soovitatud postitused

Tere,

Põhimõtteliselt mure siis selline et, ehitan 2,5E alumise otsa peale 2,5i ülemist otsa(see tähendab siis plokikaan, sisselase jne jne).
 
Sai ostetud kõrvale 2,5i mootor, ja sellelt jupid võetud. Nüüd natuke aega tagasi ostis ka vend omale 2,5i mootori. Ja kui nüüd hakkasin tegelema sisselaskega, vaatasin et venna mootori throttle body(gaasisiibri süsteem) on palju mehisem kui minu mootori oma.
Minu mootori gaasisiiber on täpselt samasugune nagu vana 2.5E mootori oma.
Ka pistikud on erinevad, minu juhtmestikul on throttle body pistik ümmargune, venna juhtmestikul on kandiline.
 
Millest selline erinevus? Kas siis ongi neid 2,5i mootoritel erinevaid variante?
 
Ja kui ma nüüd ehitan nn "odavat strokerit" , kumba throttle body ma sinna siis panema pean? Kas kindlasti peab olema see suurem, või saan panna ka oma väiksema sinna..?
Kuigi mingiaeg sai uuritud, siis kindlasti öeldi et throttle body tuleb panna 2,5i oma.
Kui ma panen enda 2,5i oma, siis ei ole nagu mingit vahet sellel et ennem oli 2,5E'l samasugune.
 
Loodan et tekst väga segane pole, ja aru saate!
 
Tänud ette ära!
 
Pilt ka väike.
Vasakul siis minu 2,5i throttle body ja paremal mu venna 2,5i throttle body.
2235748700ea48_l.jpg

 

Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/5627-k-25i-throttle-body-erinevused/
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus