lehekonn Postitatud 12. märts 2013 Jaga Postitatud 12. märts 2013 Leidsin põhjanaabrite foorumist sellise kahtlase väärtusega arutelu, et kollektorist vaja miski lisasoojendi minema visata ja jõudu tuleb juurde nagu imeväel. Samas loogika on nagu olemas, külmem sisselase, rohkem jõudu. Kuna endal läheb nagunii teine sisselase siis ennast teema ei puuduta, küll aga võiks sellest teistele is omanikele ehk veidi kasu olla (kui jutt loomulikult paika peab). Kes soome keelt ei oska siis google abiga ehk kuidagi tõlgitud saab. http://mail.btcf.fi/forum/showthread.php?t=108851 Ootame targemate kommentaare. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5010-318is-kergelt-tulnud-hobused/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
RDMU Postitatud 12. märts 2013 Jaga Postitatud 12. märts 2013 Kahtlane, kas seda jõudu just imeväel seal ja märgatavas koguse sjuurde tuleb, aga veidi võib aidata. Detailide jooniselt ei saa aru, kas seal ka miski termostaadi taoline asi jahutusvedeliku ringluses on, nagu on vähemalt e34 2.5 (m50) mootori sisselaske segusiibri soojendusel. Kui pole, siis veidi võib paremaks teha küll, aga kindlasti mitte nii palju, et tagumikuga aru saaks... Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5010-318is-kergelt-tulnud-hobused/#findComment-58093 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Reino Postitatud 13. märts 2013 Jaga Postitatud 13. märts 2013 Segusiibri juurest jookseb m42 ja m20 mootoritel jahutusvedelik läbi küll. M42 puhul selle eemaldamisel pidavat aga tekkima oht, et gaasiklapp jäätab kinni ja gaas jääb peale, (ühest juhusest olen isegi jäärajaauto puhul kuulnud). Enda m20'l jätsin selle juba enne esimest sõitu jahutusvedeliku ringlusest välja ja pole probleeme olnud, samas ei oska öelda kas midagi märgatavalt muutus. Nalja teevad need pildid kus inimesed on mootori külge pookinud koonusfiltri ja lasnud ehitada mingi uhke alumiiniumkorpuse selle ümber (CAI) aga paarkümmend sentimeetrit sisselaset mööda edasi on gaasiklapi soendus ikka külge jäetud Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5010-318is-kergelt-tulnud-hobused/#findComment-58106 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 13. märts 2013 Jaga Postitatud 13. märts 2013 Pigem võetakse see soojendus sealt seetõttu ära, et kuskilt voolikust on jahutusvedelik lekkima hakanud. Performance kohapealt arvan, et kasutegur tavaauto puhul täielik 0. Kes tahab, võib arvutada, mitu liitrit õhku sealt näiteks 3000rpm puhul läbi käib ja kui mitu kraadi see pisike junn seda kogust siis oma max 50 kraadise temperatuuriga soojendada suudab (sest õhk jahutab selle päris korralikult jahutusvedeliku normtempist madalamaks). 1 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5010-318is-kergelt-tulnud-hobused/#findComment-58123 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
lehekonn Postitatud 14. märts 2013 Autor Jaga Postitatud 14. märts 2013 Ilmselt piisavalt,et selline teema üldse arutelu leidnud on. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5010-318is-kergelt-tulnud-hobused/#findComment-58184 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 15. märts 2013 Jaga Postitatud 15. märts 2013 Arvutiventika turbod on ka arutelu leidnud. Igasugusele vussimisele leitakse põhjendus, millest foorumis rääkida. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5010-318is-kergelt-tulnud-hobused/#findComment-58199 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
SllM Postitatud 30. oktoober 2013 Jaga Postitatud 30. oktoober 2013 Ajaraiskamine. Tehke parem oma mootorid korda, see aitab minekule kõvasti kaasa Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5010-318is-kergelt-tulnud-hobused/#findComment-69486 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
buumer Postitatud 30. oktoober 2013 Jaga Postitatud 30. oktoober 2013 M42 mootori kap. remont maksab ca 1500-2000e. ja siis jääb ta ikkagi kulgemis masinaks, mitte kiiresti sõidu autoks. Sama raha eest saab võistlusmootori, mis muidugi vajab lisa investeeringut. Originaalina on sellel siiski olematu vääne ja kõigest 100 watti, mis ikkagi pakub sõidurõõmu ja säilitab teatava väärtuse... Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5010-318is-kergelt-tulnud-hobused/#findComment-69496 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
SllM Postitatud 30. oktoober 2013 Jaga Postitatud 30. oktoober 2013 ega drossli soojenduse eemaldamine mingit kw küll juurde ei anna, pigem hakkab külmade ilmadega drosselit härma tõmbama. Kui tõesti raha pole, siis liikumise parandamiseks ei pea alati jõudu juurde tegema, võib ka kaalu vähendada. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5010-318is-kergelt-tulnud-hobused/#findComment-69500 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
buumer Postitatud 30. oktoober 2013 Jaga Postitatud 30. oktoober 2013 Tõmbas isegi originaal seades drosselklapi härma ja pöörded jäid peale. Kõige odavam variant on tõesti kaalu vähendada saab isegi auto hinnast natuke tagasi ehk Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5010-318is-kergelt-tulnud-hobused/#findComment-69504 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Kutupiilu Postitatud 14. detsember 2013 Jaga Postitatud 14. detsember 2013 Ilus muinasjutt iseenesest seal, et drosslisoendus vahelt ära ja 136-st jõust tuleb yhtäkki 164 imeväel. Kahjuks see nii lihtsalt ei tule, enda omal jätsin ka selle flantsi veeringist välja, vähendas seda voolikute huiaraagat kollektori all, aga liikumisele ei mõjund kyll kuidagimoodi. Yhe korra jääraja autol jah kylmast peast jäi gaas peale vähe, aga siis oli ka üle -30 kraadi külma. Peale seda pole nagu mingit muret olnud, aga lubatud hobujõud kahjuks jäid tulemata jah "Lihtsaid" hobujõude sellisel kujul pole kahjuks olemas Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5010-318is-kergelt-tulnud-hobused/#findComment-71609 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
matuuu Postitatud 27. veebruar 2014 Jaga Postitatud 27. veebruar 2014 Tõstaks vana teema üles, mis nn odavaid lahendus välja pakkuda IS jõu tõstmiseks?Chip, aga vabalthingaval ei anna erilist tulemust.. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5010-318is-kergelt-tulnud-hobused/#findComment-75880 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
siimp Postitatud 27. veebruar 2014 Jaga Postitatud 27. veebruar 2014 Annab küll, minul andis chip märgatava tulemuse ikka ja ühele tuttavale sai veel paigaldatud, ütles samuti, et päris kõvasti vahe tunda. Kui sul e36 pärit pealt IS mootor, siis võid mulle privaatsõnumina aju koodi saata, kui sobib, saan Tartus enda aju sulle proovida anda ning kui meeldib, saan chippimisega aidata. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5010-318is-kergelt-tulnud-hobused/#findComment-75886 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
SllM Postitatud 10. märts 2014 Jaga Postitatud 10. märts 2014 Lihtsalt soovitus, et kui mootorist kahju pole, siis võid proovida tuimalt chippida. Korraliku häälestuse jaoks on vaja parameetreid just sinu mootorile, selleks vaja chipp teha düno peal ja kogemustega häälestajat. Arvestades, mis see kõik maksab, siis minu arust 1,8 alla see raha matta on üsna mõtetu ja parim esimene "tuuning" mootorile on kap rem ja värsked küünlad, juhtmed, filtrid jne, et taastada kõigepealt ajaga kaduma läinud kw. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5010-318is-kergelt-tulnud-hobused/#findComment-76538 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 11. märts 2014 Jaga Postitatud 11. märts 2014 Eks siin ongi põhimõtte küsimus - chip maksab ju vähem kui kap rem, samas tunne on võimsam, kui lubatakse 10-15kw juurde. Auto24 saab ka võimsuseks 115 kirjutada, kui müüki läheb Point lihtsalt selles, et 15 ehk saad siis, kui mootor täiesti korras. Patrik vist rääkis kuskil EBK foorumis, et tehti dünotest ühele bemmile enne ja pärast küünalde vahetust. Lisajõudu tuli 6hp. Oleneb alati, mis osad enim kulunud on. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5010-318is-kergelt-tulnud-hobused/#findComment-76604 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse