Hüppa postitusse
Postitatud
comment_11574

Tere jälle Rullifoorumi pere :P

 

Lõpuks leidsin aega ka enda viimase rulli teema üles riputada.

 

Auto siis 316i 90a. kaheukseline, täiesti plangu kere sain eixilt juba suve alguses ja sellest peale on töö tasapisi käinud.

 

Mainin kohe ära, et suured tänud selle autoga seoses lähevad eix22'le (sry et asjaga venis) ja Valerkale igasugu vidinate-pudinate eest.

 

Kohe kui kere sain, võtsin oma tollase hõbedase sedaani pealt kõik kere-tehnika-sisu-sillad maha ja müüsin tolle kere maha.

 

Järgmiseks võtsin kupee kerelt kõik külgejäänud tükid küljest ära, puhastasin kere korralikult ära, lihvisin pagasnikust, salongist ja kapotialt kõik rooste maha ja värvisin pinnad ära. Siis panin peale tehnika, siis tõmbasin peale mattmusta värvikatte ja hetkel käib koostamine.

 

 

 

 

Mõned pildid ka:

 

 

Foto665.jpg

 

Foto661.jpg

 

Picture001.jpg

 

Foto716.jpg

 

Foto706.jpg

 

Picture034.jpg

 

Foto715.jpg

 

Foto733.jpg

 

Picture002.jpg

 

Picture003.jpg

 

Picture004.jpg

 

Picture005.jpg

 

Foto703.jpg

 

IMG_0403.jpg

 

IMG_0402.jpg

 

Praeguseks kõik.

Muudetud , muutis Reino

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_11525

Kere oli jah päris hea, esimesed nurgad tahtsid keevitust aga seda nad tahavad pea k6igil, pindmise rooste mahalihvimine pole ka eriline vaev.

Selle muljuda saanud vasaku kylje sai isegi päris heaks enne pahteldamist.

P6hja alt ja tagumistest rattakoobastest pole veel täies ulatuses j6udnud lihvida-värvida, aga ka tag. vedrukandurid ja sisemised rattakoopad korralikud.

Eix, sul mingeid pilte pole alles sellest seisundist kui ta veel sinu käes oli?

Vahepalaks aga paar pilti eelmisest kerest:

Mai l6pus:

Foto648.jpg

Ja juuni alguses, kui k6ik mustale kerele vajalikud tykid olid eemaldatud:

E30005.jpg

comment_11520

Väga tuttav pill siin viimasel pildil, nüüd on vähekene rohkem detaile küljes. Mul on ikka plaanis mingi aeg sinu juurest läbi tulla ja räägi kas sul 2-3mm metallilehte kah on mingi 20x20 tükki umbes võib ka väiksemat. Äkki teed siis oma mustaga sõitu kah?

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_11237

Nii, ülevaade eelmisest nädalavahetusest - purunenud peaülekanne, vaikiv bensupump ja keevitamine.

Uus peaülekanne pärineb e36 difri seest, arvuks ~3,5:1, kuna satelliitidega ei juhtunud midagi panin uue peaülekande lihtsalt oma vana korpuse sisse koos vanade satelliitidega. Seega tegu ikka 100% lukus difriga.

Salongi esimesed nurgad keevitasin lõppude lõpuks ära, nüüd võib talveks põhjamati sisse panna, sõita küll ei plaani, aga teoorias peaks matt salongis niiskust veidi vähendama, kevadel ilmselt uuesti välja :P.

Põhimõtteliselt sain ka ühed kolvid ning ühe vända, mis ilmselt liigutaksid seda vankrit vähe paremini, aga sellest äkki tuleval suvel kui finants lubab.

DSCF0601.jpg

DSCF0602.jpg

DSCF0605.jpg

DSCF0599.jpg

DSCF0606.jpg

  • 5 kuud hiljem...
  • Autor
comment_7865

Linnud laulavad ja iga päevaga hakkab üha rohkem asfalti paistma, kätte jõudis aeg masin jälle sõitma panna, proovisõidud juba tehtud.

Talve jooksul sai muuseas igasugu pisiasjadega tegeletud, tüütuimaks ilmselt shadowline tooni värvi otsimine, paar nädalat tagasi leidsingi täpselt õige värvi ja nüüd autol ka liisturing küljes, kasutatud sai vastavat krunti, seega võiks värv külge ka jääda.

Lisaks sai igasugu erinevaid tükke puhastatud, korrastatud, värvitud jne. mis õige aja saabumisel külge peaks kruttima.

Nurka tekkinud ka ühed tehase originaallaiendid, ning M50B20 käigukast mis külge saavad, enne kui autoga liiklema hakkan. Vana kast on otsas mis otsas, ja selle asemel et hakata lotot mängima (järjekordne m20 kast osta), sai leitud uuem kast (mil juhtumisi kiiremat sõitu soosivad ülekandearvud :twisted: ).

Ahjaa, tagumise struti peaks ka ilmselt valmis tegema, aga ei suuda otsustada kas teha reguleeritav või mitte, äkki kellegil on kogemusi või soovitusi :D

Seniks, päikselist kevadet kõigile. :wink:

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_6873

Talveuni on nüüdseks juba kindlasti läbi.

DSCF0613.jpg

Eniveis, suur osa eelmisest nädalavahetusest sai veedetud peadpidi tagumistes rattakoobastes koos traatharja ja relakaga.

Esmapilgul tundus roostet olevat vaid mõni täpp, 99% roostest oli pealtnäha tuvastamatu ja lihtsalt mastiksi alla pugenud....

DSCF0734.jpg

DSCF0741.jpg

DSCF0740.jpg

DSCF0739.jpg

DSCF0737.jpg

DSCF0743.jpg

Nüüdseks siis kõik maha lihvitud ja alumiiniumvärviga kaetud, ratastele said peale suvepapud ja veel nipetnäpet, ehk saab tuleval nädalal kastigi ära vahetatud.

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_4553

M50 kast all (palju lihtsam töö kui esialgu arvasin), sisu sees peale uksepolstrite, ringid tehtud ja jälle auto seisab teist või kolmandat nädalat - ei viitsi.

Ahjaa, uut stanget ka vaja - Toyod peavad liigagi hästi :P

  • 10 kuud hiljem...
  • Autor
comment_42720

Sisuga ammu ühelpool, aga rahakoti laastamist auto ei lõpeta.

Differ jälle ribadeks, seekord lisaks ülekandele ka differ ise. Enam keevitatud difrit alla panna ei soovi.

Kui differ alt ära kistud, sai ka mootorit uuritud ja lõpptulemuseks ka mootor maas, pea tõukuris lihvis, survestamises, juhtpukside vahetamises ja klapipesade lõikamises. Kapis ootavad uued klapisääretihendid, täisjooks simmerlinge, tihendid, poldid jm.

Lisaks hangitud ka 0.25 rem. mõõdus eta vänt, saaled, 130mm kepsud ja veel üks komplekt 126kw kolbe.

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_49923

Pikk jutt s**t jutt.

Auto sõidab, sissesõiduks 700km ka seljataga.

Töömaht nüüdseks 2.7, surveaste nõks üle kümne, kasutusel 126kw kolvid - tasakaalustatud, plokk lihvitud ja nukaratas regullitav, alumine ots värskeks ja lekkevabaks tehtud, ülemine ots lisaks ka väheke paremini hingavaks.

Külge ja tööle pandud käsipidurisüsteem. Kuna riiulis vedelesid uued tagapiduriklotsid läksid külge ka need.

Väheke korrastatud ka salongi, muuhulgas rändasid lõpuks külge ka korralik komplektne el. luugi süsteem koos mitte nii korraliku laealuse paneelpolstriga.

Kui kellelgi peaks üle olema katuseluugi tuulesuunaja külge käivaid vardaid, võib mulle neid pakkuda. Enda omad kusagile nii hästi ära pandud, et enam ei oska üles leidagi.

Meelespeaks endale ka spidoploki näit: 229 000

Muudetud , muutis Reino

comment_49925

Põnevaid pilte ka paned oma tegevusest?

Neid el luugi laealuseid polstreid pole kusagilt korralikke võtta, alati on midagi viga ja suuremaid vigasi on see , et nahk laseb katte küljest lahti ennast.

neid vardaid mul oleks, aga linna ei satu, sirme leiaks ka, perfektseid pole.

Vaatan tagantjärgi piltidelt, et kõrvalistujapoolne tagumine koobas isegi suht hea, tavaliselt on enamusel seal augud sees juba.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_52518

Mootori tegemise kohta pole väga põnevaid pilte võtta, puki otsas vedeles mootor vist kokku 3 kuud, aga jäädvustusi teha ikka ei mõiganud :).

Aga et postitus tühja ei läheks...

Mootorit lahates avastasin, et termostaadil oli peal märge Made In W. Germany, kui veel juurde arvestada välimus ja kirev valik hermetsijäänukeid, on täiesti võimalik, et tegu oli mootori originaaliga - vanus siis 26 a.

Eksperimendi mõttes jätsin vanakese külge, aga otsa ta nüüd lõpuks siiski sai, uue ostsin loomulikult sama tootja oma, ehk Wahleri, aga oh õnnetust - uue termostaadiga ei jõua temp seier enam päris keskele, paar mm jääb puudu.

Järgmiseks peaks äkki BEHR termostaati proovima.

Picture024-1.jpg

Mingiaeg tõi Eix mulle ka M20'le omased õhulugeja ja releede kinnituskronsad - nüüdseks juba küljes.

Oma varudest leidsin ka ühe kerepoolse sumpsikinnituse, kuna minu auto küljest otsustas üks kinnitus ära kaduda, sai seda vähe viisakamaks nikerdatud, auto külge kahjuks veel jõudnud ei ole <_<

Picture010-2.jpg

Picture015-2.jpg

Picture022-2.jpg

Vaikselt olen varunud ka tükke, et kevadeks auto väljast vähe viisakamaks saada - Kapott, esi ja tagastange, esipõll ja paar pudinat veel.

Esipõll tundus alguses kõigest veidi kõver, ei midagi hullu, kuna tegu oli veel kliimaga versiooni põllega mis veidi haruldasem, hakkasin seda sirgeks tegema. Mitte kõige parema pealispinna alt tuli välja kõvasti pahtlit ja kõveralt kokku keevitatud põll - ilmselt kunagi lauslõhki sõidetud :huh: . Kuna alustatud juba sai, kulutasin pool päeva põlle remondiks ja enamvähem õiges vormis ta ongi, veidi veel silumist ja peaks hea olema. Uue põllelisa meisterdasin kah valmis.

Enne kevadet ükski asi auto külge muidugi ei rända ;) .

Picture002-2.jpg

Picture004-2.jpg

Veel raha raisatud vana bemmirondi peale :P :

Picture038.jpg

Picture039.jpg

Nädalavahetusel lasin mootorist lõpuks sissesõiduks kasutatud ja Mannoli poolt õliks ristitud pa*a mootorist välja. Õliradikas irdus talveks.

Varuosapoest anti seekord Liqui Moly 10w60 Race Tech täissünti, vahet Mannoli toodanguga ei hakka kommenteerima :D.

Ls. 230800

Muudetud , muutis Reino

  • Autor
comment_52529

Hmm need uued termostaadid oleks nagu vigased. Ise ostsin ka 92 kraadise termostaadi ja seier ei jõua keskele. Ja sama toote isegi vist.

Jääb mulje nagu vene autod poleks ainsad mille varuosad olid enne liidu langemist kvaliteetsemad.

Minu autol veel kasutuses õõtsad mille sharniiride pealt saab välja lugeda BMW logo ja aastaarvu 84', ühel neist tekkis küll eelmine kuu sisse lõtk, aga siiski paneb mõtlema - kui praegu osta uued originaalsharniirid, kui tõenäoline on, et need peaks vastu 28 a.?

Viimane pilt esimestest õõtsapuksidest ?

Kui jah,siis mis selline augu asetus annab ?

Antud puksid muudavad esisillageomeetriat, liigutades ratast kergelt ettepoole, seega tekitades suurema ratta pikikalde. Teoorias peaks see juurde andma stabiilsust. Või nagu arvutimängus - Handling +1 :D

Mind ajendas suurima põhjusena neid ostma fakt, et need puksid on täiskummist, seega kestab kauem ja ei anna niipalju mängima.

  • Autor
comment_52709

Eixil õigus, tegu lakkekäiva plastikuga, mõtlesin ka tagumise tuhatoosi peale aga hind oli ulmeline, äkki 60€ ?

Küsimuse peale - tegu facelift m20'ne mootori rihmakaane külge käiva juhtmete hoidikuga, mis ei lase vändaanduri juhtmel vastu rihmaratast minna, külge pole vidin veel jõudnud, h2 pakkus kinnitustüübleid kümnekaupa, ja UMis oli vaid üks kohal, tarvis kahte ja pole jõudnud veel tellima hakata unitedist.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.