Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
siimp

e30 veetemp näidik (m40b16)

Küsimus

Probleem siis järgmine, veetemp. näidik midagi ei näita. Alustasin tosooli vahetamisest. Välja tuli tosooli väga vähe, asemele sai norm. kogus pandud ja kenasti ära tuulutatud (sees hakkas kuuma puhuma ja kõik sellega korras). Veetemp. näidik ei näidanud endiselt midagi. Sai sõbra käest teine kelladeblokk laenatud ja proovitud sellega. Sellel veetemp. näidik käima pannes hüppab täpselt miinimumi juurde ja kui autoga sõita, jääb endiselt sinna. Kõik lõdvikud lähevad kenasti kuumaks ja mootor tundub töösoe. On kellelgi sellist probleemi olnud? Kas kahtlustada tuleks veetemp. andurit või midagi muud? Andur ise ka parajalt idiootses kohas, täpselt kolde all, on keegi seda vahetanud? Kui auto juba sooja puhub siis ei peaks termostaati vist enam kriitilise pilguga vaatama? Kuna masin pigem jäärajaks võetud ja veetemp. küllalt oluline, siis sai ka lisakell ostetud aga seda paigaldama asudes selgus, et asi polegi m40 mootoril nii lihtne nagu m20 seda oli (seal kenasti veepumba peal kohad olemas, kuhu lisaandur panna, m40 mootoril ühtegi lisaanduri kohta ei tuvastanud).

Masinaks bmw e30 316i (73kw m40b16) aastast 1989

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 6 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

ikka anduri viga siis järelikuklt, see nii lihtne vahetada, saab ligi ilusti kui see käpa ja kolle vaheline tugi ära võtta.

M20 puhul oli sul siis tegu miski 87a variandiga ilmselt, sest pre faceliftil peaks need kõik 4 auku olema täidetud ja faceliftil siiski ainult 2 auku ja needki täidetud.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Proovi teist temp. andurit sõbra spidoplokiga.

Pole ka raske aftermarketi tembi andurile torujupp lõdviku vahele aretada.Vaja 2 klambrit,mutrit ja keevitust.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Milleks sellist ehitamist. Kui saad pistiku sealt kätte siis pane teine temp andur otsa. Keeta vesi ära vala kuskile tassi sisse pista sinna sisse soenema siis kähku süüde sisse temp andur pistikule otsa ja siis vastu moto hoia seda, et maandust saaks ja kui seier liigub siis viga temp anduris.

Omal oli ka sama viga sinu kirjelduste järgi ja vahetasin anduri ära ja asi töötab.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Sain 5€ eest uue anduri. Hakkasin ka juba lahti kakkuma aga siis avastasin, et ikka päris palju seal vaja lahti võtta, kuna muidu sinna vahele ei mahu. Seal mingi juhtmetekarbi moodi asi veel ees, selle ees veel mingi metallist tugi. Proovisin leiutada aga loobusin, kunagi kui rohkem aega peab edasi aretama. Kas see andur annab teavet ainult veetemp. kellale või ka ajule?

Muudetud , muutis siimp

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

No see metallist tugi ongi eest vaja ära võtta, selle küljes see juhtmekarpki. Pool tundi tööd ja tehtud, midagi pole vaja leiutada :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Vb on ikka termostaat. Endal läks ka tuba soojaks jube kiiresti, aga temp. näidik kogueg sinise peal. Täna vahetasin termostaadi ja veepumba. Nüüd tuleb natuke rohkem sooja ning temp. näidik kilomeetriga keskel. Aga nüüd tühikäigul mingid probleemid :D:D

edu!

Muudetud , muutis touring

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus