Probleem siis järgmine, veetemp. näidik midagi ei näita. Alustasin tosooli vahetamisest. Välja tuli tosooli väga vähe, asemele sai norm. kogus pandud ja kenasti ära tuulutatud (sees hakkas kuuma puhuma ja kõik sellega korras). Veetemp. näidik ei näidanud endiselt midagi. Sai sõbra käest teine kelladeblokk laenatud ja proovitud sellega. Sellel veetemp. näidik käima pannes hüppab täpselt miinimumi juurde ja kui autoga sõita, jääb endiselt sinna. Kõik lõdvikud lähevad kenasti kuumaks ja mootor tundub töösoe. On kellelgi sellist probleemi olnud? Kas kahtlustada tuleks veetemp. andurit või midagi muud? Andur ise ka parajalt idiootses kohas, täpselt kolde all, on keegi seda vahetanud? Kui auto juba sooja puhub siis ei peaks termostaati vist enam kriitilise pilguga vaatama? Kuna masin pigem jäärajaks võetud ja veetemp. küllalt oluline, siis sai ka lisakell ostetud aga seda paigaldama asudes selgus, et asi polegi m40 mootoril nii lihtne nagu m20 seda oli (seal kenasti veepumba peal kohad olemas, kuhu lisaandur panna, m40 mootoril ühtegi lisaanduri kohta ei tuvastanud).
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Probleem siis järgmine, veetemp. näidik midagi ei näita. Alustasin tosooli vahetamisest. Välja tuli tosooli väga vähe, asemele sai norm. kogus pandud ja kenasti ära tuulutatud (sees hakkas kuuma puhuma ja kõik sellega korras). Veetemp. näidik ei näidanud endiselt midagi. Sai sõbra käest teine kelladeblokk laenatud ja proovitud sellega. Sellel veetemp. näidik käima pannes hüppab täpselt miinimumi juurde ja kui autoga sõita, jääb endiselt sinna. Kõik lõdvikud lähevad kenasti kuumaks ja mootor tundub töösoe. On kellelgi sellist probleemi olnud? Kas kahtlustada tuleks veetemp. andurit või midagi muud? Andur ise ka parajalt idiootses kohas, täpselt kolde all, on keegi seda vahetanud? Kui auto juba sooja puhub siis ei peaks termostaati vist enam kriitilise pilguga vaatama? Kuna masin pigem jäärajaks võetud ja veetemp. küllalt oluline, siis sai ka lisakell ostetud aga seda paigaldama asudes selgus, et asi polegi m40 mootoril nii lihtne nagu m20 seda oli (seal kenasti veepumba peal kohad olemas, kuhu lisaandur panna, m40 mootoril ühtegi lisaanduri kohta ei tuvastanud).
Masinaks bmw e30 316i (73kw m40b16) aastast 1989