Hüppa postitusse
Postitatud
comment_14997

Teen ka siis lõpuks teema ära kuna sai hakatud autot tõsisemalt ehitama ja jagaks teistega oma tegemisi :D

Sai ostetud järjekordne e30 omale detsembri kuus 2009a.

Mudel:Bmw 320i

Keretüüp:Kupee

Värvus:Hall

Aasta:1989

Võimsus:95kw

Lisad:Katuseluuk vändaga,aknad vändaga,istmed kangidega regullitavad,tagakardin,toonklaas,taga käetugi ja suunatule kang :P:D

Aga see selleks lisan siis mõned pildid ka varsti:

  • Vastuseid 219
  • Vaatamisi 43,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • 4 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_8260

nonii lõpuks jõutsin ka siia lehele üle pika aja.Seisab hetkel kuna talv oli karm ja garaa¹ oli nagu hundilaut.Nüüd ilmad juba leebemad,aga tööd nii palju ja soov ropprikkaks saada ju :lol:

Nii palju katkiseid autosi liigub ringi,et jube :lol:

Autol vaja teha veel väikesed keevitustööd ja kõvasti eeltööd. :shock:

Ja muidugi kõige suurem väljaminek ehk plstikring vaja soetada.

Värviks peaks tulema kas mattmust või alpinawhite :D

Eks annan teada millal peale lendan :lol:

comment_8249

Ma ei tea miks , aga kõik ülejäänud ka ; ärge lihvige värvi läbi , kui on mõlk , siis eemalda ja pahtelda . Läbi lõigatud värvi kiht kuivab järgi ja pärast päikest on ilusti näha . Mis siis , et krunt läheb peale , see ka ei aita . Lase suurelt ja õhukese kihina uuesti pahtliga ja vibraga üle , siis krundi alla . (Sirgemate detailide puhul kasuta enne höövlit)

Kui sa pahteldad koha , siis tuleb seda teha suuremalt , siis ei lihvi ka ümber olevaid pindasi läbi .

Metalliku puhul on seda veel eriti hästi näha , matt must või valge , siis vast nii hull ei saa .

Lihtsalt et ...peale suure töö tegemist tuleb viimase lihvi osas täpne olla :wink:

  • Autor
comment_8232

Imelik,et ma ise ei ole veel sellist asja tähendanud.Aga suured tänud selle nõuande eest eks proovin pinnad uuesti üle käia ja mitte läi nühkida.

Näete mehed ja jälle grammi võrra targem. :twisted:

Ja wabbit ise kaldun ka selle alpinawhite poole kui aus olla :wink:

  • 2 nädalat hiljem...
comment_7656

tervist, olen ülisuure huviga teemat jälginud. tekkis küsimus, et mis paksusega plekki sa kasutad ja kas sa ostsid selle pleki nagu mingi suure tahvlina või kuidas? endal ka taoline töö tegemisel, mul on pm sama teema kõik, peale karpide aga see eest on eest akukasti koht ja teisel pool kaitsmekarbi alune

jõudu ja jaksu hondamtx:D

  • Autor
comment_7651

Kasutan eri paksuseid!!Sisekarbid tegin 0,8mm et jääks tugev.Sama tegin põhjaga ja muud plekid mida vaja väänata teen 0,6mm.Muidu ei paindu nii nagu tahad :D

Plekki ma pole ostnud mul vedeleb seda töö juures suurte lehtedena :(

  • 1 kuu hiljem...
comment_6040
Arvan,et 2,8 selline kerge ja ergas mootor millest peaks piisama.Ja kuna auto plaanis välimuselt maasikaks teha siis rehvi põletust ei tule eriti :D

NO siis ongi maasinas nii kapoti alt, kui ka väljast. Muidu tuleb mõni plärisev ja räämas rull ja tõmbab kiirendusel ära :)

  • 5 kuud hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.