Postitatud 20. jaanuar 201015 a Kasutasin otsingut aga ei leidnud selle kohta midagi. Ühesõnaga mul on vana armatuur veidi praguline ja tahaks uut korralikku panna. Keegi võiks mulle samm-sammu haaval seletada kuidas seda teha
20. jaanuar 201015 a Väga hea seletus: http://home.comcast.net/~cdeegan9/dashboard/dashboard_1.html Ja sama lehe Googel Translate'i otsetõlge: http://translate.google.ee/translate?js=y&prev=_t&hl=et&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fhome.comcast.net%2F~cdeegan9%2Fdashboard%2Fdashboard_1.html&sl=en&tl=et
20. jaanuar 201015 a kõigepealt eemaldad roolialuse katte, sealt ajad käe kellaploki alla et eemaldada kellaploki all armatuuri küljes olev plastikkate, sõrmedega keeratavad mutrid on kahel pool.Võtad ära rooli, seejärel eemaldad kellaploki, enne seda muidugi kellaploki ees olev võru.Teisel pool lased kindalaeka alla ja eemaldad ülemise plastikkatte ja soojenduskobaka poole jääva katte, samuti võtad aju ära ja selle pleki, mis aju kinni hoidis. Keerad lahti kõik armatuuri kinnituspoldid, kummalgil pool külgedel 2tk rooli juures üks ja siis veel see, mis aju hoidva plekitüki küljes. Juhi juurest võtad lahti ka armatuuri juhtmestiku pistiku. Keskel asuva paneeli pead ka lahti saama armatuuri küljest, selleks eemaldad kõik keskmised konsoolid, alustades käsipiduri omast, järgmiseks siis käigukangi ümber. Käsipiduri oma käib lahti tagant, võtad tuhatoosi ära ja seal all 1 mutter. Käigukangi konsool kinnitub keskelt mutriga ja äärtest plastiktüüblitega soojendusradika külge. Salongivendi sisselülitamise all asub veel üks keskkonsooli kinnitus, aga see vaevalt kinnitatud on, hiljem ikka kinnita see ka. Sinna saad ligi ajades käe sinna alla lühikese kruvikaga. Keskmise soojenduse ja maki paneeli saad lahti nii, et keerad 2 alumist kruvi ära, pead samuti ajama käe sinna alla ja siis 2 ülemist kruvi, ülemistele saad ligi nii, et eemaldad need nupud ülevalt (tagaklaasi soojendus, ohutuled ja need katted) nüüd peaks armatuur olema valmis välja nikerdamiseks, enne seda pead saama selle keskmise paneeli läbi aetud sealt armatuuri august. Et tagada paremat väljatulekut, võid võtta ka mootoriruumis salongivendika katte maha ja keerata need neli mutrit lahtipoole, mis seda tervet kobakat kinni hoiavad, seal need augud on ovaalsed, võimalik, et sealt on vastu armatuuri see üsnagi tõstetud.
20. jaanuar 201015 a keegi jõudis ette.. aga armatuuri juhtmestikku ei ole vaja eemaldada armatuu´ri küljest, see on mõttettu vaev!
20. jaanuar 201015 a Enne unustasin mainida, et mul on kont ka. Muudab see midagi? armatuuri vahetuses ei muutu midagi. Unustasin veel mainida, et piilari katted tuleb ka ära võtta, millegipärast pole seda isegi sellel õpetuslehel tehtud.
31. jaanuar 201015 a Autor Piilarite eemaldmine käib kuidas? Sain lõpuks armatuuri välja aga suht raskelt, roolisamba plastik ja kangid jäid ette
1. veebruar 201015 a Piilarite katteid tuli vist lihtsalt natuke ülespoole tõmmata kui ma õieti mäletan. Kangid jäid ka mul ette, nendega peab ettevaatlik olema, muidu võid ära murda.
Kasutasin otsingut aga ei leidnud selle kohta midagi.
Ühesõnaga mul on vana armatuur veidi praguline ja tahaks uut korralikku panna. Keegi võiks mulle samm-sammu haaval seletada kuidas seda teha