Postitatud 21. märts 200618 a comment_30000 ma kisun endal ka amorte ära praegu aga mutter käib koos poldiga ringi koonuses ei tya kuidas edasi lahti teha
21. märts 200618 a comment_29999 ma kisun endal ka amorte ära praegu aga mutter käib koos poldiga ringi koonuses ei tya kuidas edasi lahti teha Mul sama jama rooliotsaga...ma kaval, keerasin rooliotsa roolilati küljest lahti, sest pärast vaja nagunii jooksu timmida. Kui õõtsa oma ringi käib, siis on jah jama...üldiselt tuleb siis kas relakaga mutter pooleks saagida kui muud moodi ei saa või kui ruumi on, siis alt torutangidega kinni hoida koonust ja ülevalt mutrit keerata. Olen mõlemaid variante kasutanud.
21. märts 200618 a comment_29998 sai ise kah amorte vahetatud, ja need rooliotsa mutrid tulid ikka ilusti lahti, aint koonusest ei taht eriti välja tulla. vedrusid vahetasin niimoodi et keerasin mutri ära ja vedru hüppas välja, tagasipannes, surusin vedru hüdraulilise tungiga kokku poole ja mässisin traadiga keerud omavahel kinni, ajas asja ära...
21. märts 200618 a comment_29997 Mul need mutrid sealt pealt nii lihtsalt lahti ei tule, et vedru välja hüppaks
21. märts 200618 a comment_29996 Mul sama jama rooliotsaga...ma kaval, keerasin rooliotsa roolilati küljest lahti, sest pärast vaja nagunii jooksu timmida. Kui õõtsa oma ringi käib, siis on jah jama...üldiselt tuleb siis kas relakaga mutter pooleks saagida kui muud moodi ei saa või kui ruumi on, siis alt torutangidega kinni hoida koonust ja ülevalt mutrit keerata. Olen mõlemaid variante kasutanud. Selle vastu aitab see, kui asetad puuklotsi selle ¹arniiri alla, mida lahti vaja keerata on parasjagu ning toetad auto selle klotsi peale. Selle toimel surub auto enda raskus selle koonusesse tagasi ning saab mutri lahti keerata. Arvan, et räägin samast asjast:)
21. märts 200618 a comment_29995 Puuklotsi asemel võib muidugi tungi ka kasutada, mille asetad munaka alla siis kui ratas alt ära ja lased auto tungi peale oma raskusega.
21. märts 200618 a Autor comment_29994 Selle vastu aitab see, kui asetad puuklotsi selle ¹arniiri alla, mida lahti vaja keerata on parasjagu ning toetad auto selle klotsi peale. Selle toimel surub auto enda raskus selle koonusesse tagasi ning saab mutri lahti keerata. Arvan, et räägin samast asjast:) tegin ka nii kuid mul auto liiga kõrgel pakkude peal ja seda moodust ei saa eriti kasutada :?
20. juuli 200717 a comment_27394 Mida peaks veel koos amortidega vahetama? Kas tugilaager tuleb alati ära vahetada ja kuidas selle korrasolekut üldse kontrollida?
20. juuli 200717 a comment_27393 Mida peaks veel koos amortidega vahetama? Kas tugilaager tuleb alati ära vahetada ja kuidas selle korrasolekut üldse kontrollida? Kindlasti tuleks ära vahetada tolmukaitse ja selle leevendi. Mina vahetaks tugilaagri ka ära kuna need ei maksa eriti palju. Eelmine aasta ostsin Aavest 2*tugilaager,2*leevendi ja 2*tolmukaitse ning kokku läks 880.- .
21. juuli 200717 a comment_27392 Leevendi all pead sa silmas läbilöögipuksi? Natuke naljakas sõna see leevendi antud juhul
21. juuli 200717 a comment_27391 Läbilöögipuks jah. Ma teadsin ka seda selle nimega aga poes määriti leevendi pähe maha
10. aprill 201014 a comment_14640 Kuidas peaks vahetama tagumisi vedrusid, kas piisab amordi lahti laskmisest või tuleb veel midagi lahti teha? Stabika varrast pole.
ma kisun endal ka amorte ära praegu aga mutter käib koos poldiga ringi koonuses ei tya kuidas edasi lahti teha