Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
Jux

Vedrude/amortide vahetus

Soovitatud postitused

ma kisun endal ka amorte ära praegu aga mutter käib koos poldiga ringi koonuses ei tya kuidas edasi lahti teha

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
ma kisun endal ka amorte ära praegu aga mutter käib koos poldiga ringi koonuses ei tya kuidas edasi lahti teha

Mul sama jama rooliotsaga...ma kaval, keerasin rooliotsa roolilati küljest lahti, sest pärast vaja nagunii jooksu timmida. Kui õõtsa oma ringi käib, siis on jah jama...üldiselt tuleb siis kas relakaga mutter pooleks saagida kui muud moodi ei saa või kui ruumi on, siis alt torutangidega kinni hoida koonust ja ülevalt mutrit keerata. Olen mõlemaid variante kasutanud.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

sai ise kah amorte vahetatud, ja need rooliotsa mutrid tulid ikka ilusti lahti, aint koonusest ei taht eriti välja tulla. vedrusid vahetasin niimoodi et keerasin mutri ära ja vedru hüppas välja, tagasipannes, surusin vedru hüdraulilise tungiga kokku poole ja mässisin traadiga keerud omavahel kinni, ajas asja ära... :)

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mul need mutrid sealt pealt nii lihtsalt lahti ei tule, et vedru välja hüppaks :?:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mul sama jama rooliotsaga...ma kaval, keerasin rooliotsa roolilati küljest lahti, sest pärast vaja nagunii jooksu timmida. Kui õõtsa oma ringi käib, siis on jah jama...üldiselt tuleb siis kas relakaga mutter pooleks saagida kui muud moodi ei saa või kui ruumi on, siis alt torutangidega kinni hoida koonust ja ülevalt mutrit keerata. Olen mõlemaid variante kasutanud.

Selle vastu aitab see, kui asetad puuklotsi selle ¹arniiri alla, mida lahti vaja keerata on parasjagu ning toetad auto selle klotsi peale. Selle toimel surub auto enda raskus selle koonusesse tagasi ning saab mutri lahti keerata. Arvan, et räägin samast asjast:)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Selle vastu aitab see, kui asetad puuklotsi selle ¹arniiri alla, mida lahti vaja keerata on parasjagu ning toetad auto selle klotsi peale. Selle toimel surub auto enda raskus selle koonusesse tagasi ning saab mutri lahti keerata. Arvan, et räägin samast asjast:)

tegin ka nii kuid mul auto liiga kõrgel pakkude peal ja seda moodust ei saa eriti kasutada :?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mida peaks veel koos amortidega vahetama? Kas tugilaager tuleb alati ära vahetada ja kuidas selle korrasolekut üldse kontrollida?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Mida peaks veel koos amortidega vahetama? Kas tugilaager tuleb alati ära vahetada ja kuidas selle korrasolekut üldse kontrollida?

Kindlasti tuleks ära vahetada tolmukaitse ja selle leevendi. Mina vahetaks tugilaagri ka ära kuna need ei maksa eriti palju. Eelmine aasta ostsin Aavest 2*tugilaager,2*leevendi ja 2*tolmukaitse ning kokku läks 880.- .

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Leevendi all pead sa silmas läbilöögipuksi?

Natuke naljakas sõna see leevendi antud juhul :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Läbilöögipuks jah. Ma teadsin ka seda selle nimega aga poes määriti leevendi pähe maha :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kuidas peaks vahetama tagumisi vedrusid, kas piisab amordi lahti laskmisest või tuleb veel midagi lahti teha? Stabika varrast pole.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus