Jump to content

Vedrude/amortide vahetus


Jux

Recommended Posts

ma kisun endal ka amorte ära praegu aga mutter käib koos poldiga ringi koonuses ei tya kuidas edasi lahti teha

Mul sama jama rooliotsaga...ma kaval, keerasin rooliotsa roolilati küljest lahti, sest pärast vaja nagunii jooksu timmida. Kui õõtsa oma ringi käib, siis on jah jama...üldiselt tuleb siis kas relakaga mutter pooleks saagida kui muud moodi ei saa või kui ruumi on, siis alt torutangidega kinni hoida koonust ja ülevalt mutrit keerata. Olen mõlemaid variante kasutanud.

Link to comment
Share on other sites

sai ise kah amorte vahetatud, ja need rooliotsa mutrid tulid ikka ilusti lahti, aint koonusest ei taht eriti välja tulla. vedrusid vahetasin niimoodi et keerasin mutri ära ja vedru hüppas välja, tagasipannes, surusin vedru hüdraulilise tungiga kokku poole ja mässisin traadiga keerud omavahel kinni, ajas asja ära... :)

  • Meeldib 1
Link to comment
Share on other sites

Mul sama jama rooliotsaga...ma kaval, keerasin rooliotsa roolilati küljest lahti, sest pärast vaja nagunii jooksu timmida. Kui õõtsa oma ringi käib, siis on jah jama...üldiselt tuleb siis kas relakaga mutter pooleks saagida kui muud moodi ei saa või kui ruumi on, siis alt torutangidega kinni hoida koonust ja ülevalt mutrit keerata. Olen mõlemaid variante kasutanud.

Selle vastu aitab see, kui asetad puuklotsi selle ¹arniiri alla, mida lahti vaja keerata on parasjagu ning toetad auto selle klotsi peale. Selle toimel surub auto enda raskus selle koonusesse tagasi ning saab mutri lahti keerata. Arvan, et räägin samast asjast:)

Link to comment
Share on other sites

Selle vastu aitab see, kui asetad puuklotsi selle ¹arniiri alla, mida lahti vaja keerata on parasjagu ning toetad auto selle klotsi peale. Selle toimel surub auto enda raskus selle koonusesse tagasi ning saab mutri lahti keerata. Arvan, et räägin samast asjast:)

tegin ka nii kuid mul auto liiga kõrgel pakkude peal ja seda moodust ei saa eriti kasutada :?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Mida peaks veel koos amortidega vahetama? Kas tugilaager tuleb alati ära vahetada ja kuidas selle korrasolekut üldse kontrollida?

Kindlasti tuleks ära vahetada tolmukaitse ja selle leevendi. Mina vahetaks tugilaagri ka ära kuna need ei maksa eriti palju. Eelmine aasta ostsin Aavest 2*tugilaager,2*leevendi ja 2*tolmukaitse ning kokku läks 880.- .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use & Privacy Policy